Ja, op zich ook leuk, maar ik moet haar terug pakken!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef baggerbart het volgende:
Doe helemaal niks voor haar verjaardag, dat zal haar leren!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik las verjaardags rap. Ik denk dat kan ik wel.
Je bent jarig. Je tieten karig.
Hangende als theezakjes.
Wachtende op kwakjes.
Je bent een jaartje ouder.
Dichter bij de dood en je bent dan kouder.
Dan nu, want nu ben je hier.
remlof drinkt veel bier.
Hangende als theezakjes.
Wachtende op kwakjes.
remlof drinkt veel bier.
Hangende als theezakjes.
Wachtende op kwakjes.
remlof drinkt veel bier.
Hangende als theezakjes.
Wachtende op kwakjes.
remlof drinkt veel bier.
Hangende als theezakjes.
Wachtende op kwakjes.
remlof drinkt veel bier.
Dat van die kuikentjes vind ik nou weer niet zo grappigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef loveli het volgende:
Tig kuikentjes scoren (mannetjes kuikens, die worden gesekst en zijn nutteloos omdat ze geen ei kunnen leggen) en die 's nachts door de brievenbus mikken. De blik in haar ogen als ze met een duf hoofd de gang inloopt is onbetaalbaar.
Als je in haar huis kunt, vloer volzetten met bekertjes water.
Auto omwikkelen met folie. Bij gebrek aan auto kun je ook de fiets in meters folie verpakken.
Ik zie dan voor me dat ze slaapdronken naar het toilet gaat en naar 4 stappen in de gang zich afvraagt wat er zo piept en waarom haar voeten zo nat en kleverig zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat van die kuikentjes vind ik nou weer niet zo grappig
Als ze een schoorsteen zou hebben was het inderdaad een prachtige verassing geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef dreamzk het volgende:
Verkleed je als de kerstman en ga in haar schoorsteen zitten. Als ze thuis is wacht je even en net als ze rustig zit laat je je vallen als verrasing, ze schikt zich een (feest)hoedje en direct geef je haar een adrenaline rush van de schrik. Een mooiere verassing kan je haar denk ik niet geven op haar verjaardag, zonder drugs of sex.
Haha, ik denk dat ze me dan gaat vermoorden, ze wou haar verjaardag vrij ingetogen vierenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:40 schreef GizartFRL het volgende:
houdt ze een feest?
Zoja; dan uitnodigen maken en bij willekeurige mensen door de bus gooien.
(lokken met gratis goodybag met de nieuwste nokia oid....)
Succes.
edit:
Huis aan huis laten bezorgen bij iedereen in je dorp/wijk door een folderbezorger.
Ze heeft een Duitse herder die in de gang ligt 's nachts, lijkt me niet zo fijn voor de kuikentjes. In haar huis komen is praktisch onmogelijk, helaas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef loveli het volgende:
Tig kuikentjes scoren (mannetjes kuikens, die worden gesekst en zijn nutteloos omdat ze geen ei kunnen leggen) en die 's nachts door de brievenbus mikken. De blik in haar ogen als ze met een duf hoofd de gang inloopt is onbetaalbaar.
Auto omwikkelen met folie. Bij gebrek aan auto kun je ook de fiets in meters folie verpakken.
Boeie, ze weet toch niet wie het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:53 schreef Dinesh het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ze me dan gaat vermoorden, ze wou haar verjaardag vrij ingetogen vieren.
[..]
Super strak idee, wordt alleen niks bij haar. Ze woont in een flatjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:55 schreef BrandX het volgende:
haar hele voorgevel omturnen in een Duits voetbalfan gebeuren (zou helemaal leuk zijn als de rest van de straat al enigzins oranje kleurt)
Ze weet precies wie het heeft gedaan, de dag na mijn verjaardag heb ik haar gewaarschuwd voor die van haar. Om heel eerlijk te zijn was ik dat allang vergeten, maar werd er gister aan herinnerd. Nu maar snel iets proberen te verzinnen, met wat hulp van jullie uiteraardquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Boeie, ze weet toch niet wie het gedaan heeft.
( plus wie de bal kaatst....)
de trap volzetten met bekertjes is ook leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef loveli het volgende:
...
...
Ik vind het persoonlijk meer een leuke grap voor een mede bierdrinkende vriend. Ben tot nu veel grapjes tegen gekomen die voor jongens bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:09 schreef Zokunen het volgende:
De hele vriendengroep polsen hoeveel iedereen wil geven. Dan bij een lokale supermarkt voor dat totaal bedrag lege bierflesjes scoren.
(50 euro is al 500 flesjes)
ah jammer. nee dan weet ik niks.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef Dinesh het volgende:
Geen strippers of stripsters, geen dildo, seks of drugs grapjes.
Jij wilt met gelijke munt terugbetalen, verkijk je daar niet op. Zoek de overtreffende trapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:19 schreef Dinesh het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk meer een leuke grap voor een mede bierdrinkende vriend. Ben tot nu veel grapjes tegen gekomen die voor jongens bedoeld zijn.
Het moet iets zijn, dat wanneer ze nog niet eens thuis is, van afstand al iets ziet en denkt: Oh, nee, wat hebben ze uitgespookt. Mooi voor het blok zetten, zoals bij gedaan is.
hmm, kleingeld en een paar kuub zand, mengen en storten. Valt op, zelfs van afstand, en is naar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:19 schreef Dinesh het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk meer een leuke grap voor een mede bierdrinkende vriend. Ben tot nu veel grapjes tegen gekomen die voor jongens bedoeld zijn.
Het moet iets zijn, dat wanneer ze nog niet eens thuis is, van afstand al iets ziet en denkt: Oh, nee, wat hebben ze uitgespookt. Mooi voor het blok zetten, zoals bij gedaan is.
Jaaaaaaaaa! Dat is 'm! GEWELDIGquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:23 schreef P.F het volgende:
voor dat bedrag tampons halen bij de action
1 doosje is 1 euro. 20 per doosje.. dus 40 euro = 800 stuks
en die losmaken en in de boom van haar voortuin hangen als kerstballen
Haha, het is één van me betere vriendinnen, moet ik wel te vriend houden natuurlijk :p.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij wilt met gelijke munt terugbetalen, verkijk je daar niet op. Zoek de overtreffende trap
Hmm, die is erg leuk! Dank je.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:28 schreef loveli het volgende:
Oi, ik kom los. Bij tuincentrum grasmat halen, daar de vloer mee bedekken.
Hahaha, super leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:34 schreef P.F het volgende:
tegen al je vrienden zeggen dat je een verassingsfeest voor haar organiseert die dag (heeeel ergens anders)
EN HAAR NIET VRAGEN!!!! zit ze zo alleen thuis
Ze woont toch in een flat en heeft dus heul geen voortuinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:39 schreef Dinesh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa! Dat is 'm! GEWELDIG:D:D:D. Zag verderop ook iemand iets over maandverband, daarmee kunnen we de deur ook volplakken :d. Nog meer goede ideeen wat met met maandverband en tampons kunnen doen?
[
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |