Geen laptop meer aanwezig, en de tv staat niet bij de computer in de buurt.quote:
Het is eng hoor, buitenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond maar wat anders ga doen
Stream?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geen laptop meer aanwezig, en de tv staat niet bij de computer in de buurt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je dat zomaar ff doetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hup naar de winkels en een laptop kopen
En ze even bij elkaar in de buurt zetten is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
1 topic geloof ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bijf wel in de SC, en ik gok meer mensen met mij
Of gaat het enkel om 1 topic?
Als dat het is dan valt het nog te overzien (duurt toch maar 5 minuten ofzoquote:
nee ik heb al 2 laptopsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf.. want in dat geval kan ik het me wel voorstellen
we moeten onder de 4 minuten komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat het is dan valt het nog te overzien (duurt toch maar 5 minuten ofzo), dus dan help ik wel ff mee
oh, maar dat hebben (bijna) alle vrouwen toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb al 2 laptops
Maar ik ben wel erg impulsiefDus het kan wel eens voorkomen, dat als ik ga winkelen ik met iets duurs terug kom
Dat gaat toch niet lukkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten onder de 4 minuten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |