Misschien ís de Engelse inzending wel gewoon verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk zouden ze die 5 automatisch gekwalificeerde landen in de intervalact moeten laten optreden.. op die manier hoort het publiek ze toch al een keer en blijven we verschoond van die verschrikkelijke filmpjes
Ze zullen we gek staan te kijken als ik zonder draaiorgel achter de auto langskom,quote:
Ik denk dat dat laatste wel meevalt hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dachten ze al...
Ze deed het niet slecht maar het viel echt enorm uit de toon.
Wat zal Europa gelachen hebben...
Nu je nederlands nogquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zullen we gek staan te kijken als ik zonder draaiorgel achter de auto langskom,
En het scheelt, mijn engels is beter als dat van Sieneke.
Dat is één van de weinige taaldingetjes die maar niet wil blijven hangen.quote:
Ach, ik neem mijn comment terug.. ook daar zul je 't waarschijnlijker beter doen dan Sienekequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige taaldingetjes die maar niet wil blijven hangen.
Ik dacht er al aan toen ik het typte
Ik vrees het wel ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach, ik neem mijn comment terug.. ook daar zul je 't waarschijnlijker beter doen dan Sieneke
Eigenlijk is "Da's Toch Dope Man!" de enige plaat die ik ken van de Heideroosjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef Planecrazy01 het volgende:
@ Pino Ik vind alles goed van de Heideroosjes, dus ik zeg ZENDEN !!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk is "Da's Toch Dope Man!" de enige plaat die ik ken van de Heideroosjes
Ah nee, ik wil gewoon elk jaar die Songfestivalgektequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:10 schreef Papabear het volgende:
Nederland moet gewoon niet meer meedoen. Steeds weer die afgang moeten incasseren, hou er toch mee op
Inderdaad met verschillende schrijvers, en belangrijker verschillende liedjes. En dan ook hier gewoon een traject naar het uiteindelijke nummer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee, ik wil gewoon elk jaar die Songfestivalgekte![]()
Het blijft toch een leuke avond, of Nederland nou wel of niet doorgaat.
Ik zou wel graag weer terug willen naar serieuze uitgebreide voorrondes in Nederland, met veel keuze...
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel graag weer terug willen naar serieuze uitgebreide voorrondes in Nederland, met veel keuze...
Er zitten hier in NL honderdduizenden Polen en Oekraïners die allemaal massaal op Oekraïne hebben gestemd, het is niet eerlijk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er zitten hier in NL honderdduizenden Polen en Oekraïners die allemaal massaal op Oekraïne hebben gestemd, het is niet eerlijk!![]()
Southparkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |