je hebt het lied volgens mij nog nooit gehoord...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. onzin moet je in de kiem smoren
ik ook! zo gezellig de sfeer, met zn allen voor een groot schermquote:
Ik ben ook zo'n gek die Algarije - SLovenie gaat kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook! zo gezellig de sfeer, met zn allen voor een groot scherm
helaasch.. vandaag nog in de klas.. de kinderen wilden het op youtube tijdens knutselenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt het lied volgens mij nog nooit gehoord...
oh joyquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook! zo gezellig de sfeer, met zn allen voor een groot scherm
naah ik vind alleen de NL duels interessant, de rest hoor ik vanzelf welquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n gek die Algarije - SLovenie gaat kijken. Heb ik ook zin in
. Maar NLduels zijn hopelijk erg leuk
hou opquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Vlag uitWe zijn niet door
Was ook te verwachten met zo'n nummer
Ik ga voor 64 vd 64 duels als het luktquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah ik vind alleen de NL duels interessant, de rest hoor ik vanzelf wel
ik vond het extreme reuze meevallen. het meest wild was Turkije, de rest hield het rustig met ballads. Geen kalkoenen of gorilla's gezien dit jaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Was leuk om het toch weer eens te zien, al denk ik dat ik zaterdag oversla. Maar oeh, het is wel altijd lachen weer. Dat pretentieuze gekerm in al die nummers, de jurken, de vraag of die zangeres ooit een man was, de decolletés, de mannen met nepgitaren.![]()
Wij zijn, tot grote teleurstelling van groep 7, de 14e op schoolreisjequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Laydina het volgende:
Volgens mij mogen wij op het werk Nederland nog wat kijken
1e wedstrijd op maandag 14 juni om 13.30uquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Laydina het volgende:
Volgens mij mogen wij op het werk Nederland nog wat kijken
lekker uitgezocht die datum , maar niet heusquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij zijn, tot grote teleurstelling van groep 7, de 14e op schoolreisjeIn Duitsland!!
![]()
![]()
![]()
okquote:
ahhhquote:
Wat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Laydina het volgende:
Zit net Netwerk na te kijken. Ik kan niet geloven dat de VVD dat echt zou doen
Ze zeggen dat zeg maar de superrijken er dik op vooruit gaan en mensen met gehandicapte kinderen of echt d ebijstanders er minimaal 1200 p/j op achteruit gaan.quote:
Jup en Zaterdag 19 juni 13.30 en donderdag 24 juni 20.30 moet je vrijhouden wil je NL zienquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1e wedstrijd op maandag 14 juni om 13.30u
volgens mij kan ik dat niet grrrrrr
Want?? De wereld draait door hoor.. ook als die duur betaalde opgeschoten kleuters tegen balletjes moeten trappen [/overdrijfmodus]quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker uitgezocht die datum , maar niet heus
Ach al die wijven waren vréselijk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vond het extreme reuze meevallen. het meest wild was Turkije, de rest hield het rustig met ballads. Geen kalkoenen of gorilla's gezien dit jaar
Doe maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moet ik haar even wakker maken voor je?
Ach schat toch! Maar ik heb wel echt gedaan wat ik zei. Dikke knuf terug!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ahhhVoor jou nog even extra dikke
voor je lieve smsje vanmiddag, zat in de de trein en deed maar snel mijn zonnebril op
![]()
Lieve allemaal, ik ga nog heel eventjes bankhangen en dan hopelijk een beetje kunnen slapen.
Nogmaals tnx voor alle lieve berichtjes
ok, geen VVD stem voor mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze zeggen dat zeg maar de superrijken er dik op vooruit gaan en mensen met gehandicapte kinderen of echt d ebijstanders er minimaal 1200 p/j op achteruit gaan.
Tja, dat weet je toch met de VVD?? Prima als ze de financiën een beetje in de gaten houden. maar van de sociale dingen moeten ze gewoon afblijven. Eigen hachje eerst.. niet zo mijn dingquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze zeggen dat zeg maar de superrijken er dik op vooruit gaan en mensen met gehandicapte kinderen of echt d ebijstanders er minimaal 1200 p/j op achteruit gaan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe maarSchuif haar maar achter de computer
Ja maar dat is toch juist leuk! Dat schreeuwerige, dat belachelijk overdreven gedoe, die veel te hoog getoupeerde haren, die catwalk-to-much-jurken? Ik geniet daar van hoor. Het hele sfeertje vind ik geniaal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach al die wijven waren vréselijk!
Dat ze streng zijn oke, maar ik kan niet geloven dat het daadwerkelijk zo erg zou zijn. Weet niet. Volgens mij zoeken ze enorm zwart schaap. En als iedereen zegt dat de VVD zo slecht is dan gaan de 'normale' mens dat geloven en kan Rutte nog zoveel zeggen als hij wil.. hij kan ontkennen en de waarheid spreken misschien wel.. maar niemand zal hem meer geloven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, dat weet je toch met de VVD?? Prima als ze de financiën een beetje in de gaten houden. maar van de sociale dingen moeten ze gewoon afblijven. Eigen hachje eerst.. niet zo mijn ding
tuurlijk gaan ze door maar er zijn (ook al vind jij het niks) een heeeeleboel mensen die er naar uit kijken. Zeker omdat het maar 1x in de 4 jaar is. Ik zou met Koninginnedag toch ook niet willen werken, of met de jaarlijkse tentfeesten in ons dorp op vakantie gaan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Want?? De wereld draait door hoor.. ook als die duur betaalde opgeschoten kleuters tegen balletjes moeten trappen [/overdrijfmodus]![]()
![]()
Nee, WK kan ik hebben hoor, maar ze spelen ook wel zonder dat wij kijken..
Dat is opvoedkundig gezien niet verantwoord. Maar als ik zometeen naar bed ga dan zal ik haar vertellen dat Sieneke niet door is en dan haalt ze haar schouders op en zegt: 'mam, we waren toch voor Griekenland?'quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe maarSchuif haar maar achter de computer
haha aah, dan kan ze er beter tegen dan ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is opvoedkundig gezien niet verantwoord. Maar als ik zometeen naar bed ga dan zal ik haar vertellen dat Sieneke niet door is en dan haalt ze haar schouders op en zegt: 'mam, we waren toch voor Griekenland?'
Zou ik voor wilders gaan..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dub nog steeds tussen Balkenende en Wilders
Hmmmmm.....ik kan me dat niet voorstellen.....Als ze dat echt zouden zeggen, dan kon dat wel eens een boel stemmen kostenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Raak punt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat ze streng zijn oke, maar ik kan niet geloven dat het daadwerkelijk zo erg zou zijn. Weet niet. Volgens mij zoeken ze enorm zwart schaap. En als iedereen zegt dat de VVD zo slecht is dan gaan de 'normale' mens dat geloven en kan Rutte nog zoveel zeggen als hij wil.. hij kan ontkennen en de waarheid spreken misschien wel.. maar niemand zal hem meer geloven.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee, maar die kids moeten hoe dan ook naar school.. en ze zijn dan toevallig op schoolreisje, anders hadden ze in een lokaal gezeten.. Dus eigenlijk moeten ze gewoon niet zeurenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk gaan ze door maar er zijn (ook al vind jij het niks) een heeeeleboel mensen die er naar uit kijken. Zeker omdat het maar 1x in de 4 jaar is. Ik zou met Koninginnedag toch ook niet willen werken, of met de jaarlijkse tentfeesten in ons dorp op vakantie gaan?
Blijf dan gewoon thuisquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee, dan kun je beter Wilders hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zou ik voor wilders gaan..
Dit jaar moet er wat anders komen dan Balkenende.. En cohen moet je niet willen denk ik
dat begrijp ik, maar het leek even alsof jullie het erom deden omdat je zo blij was dat de kids dan ergens anders waren i.p.v. waar ze willen zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar die kids moeten hoe dan ook naar school.. en ze zijn dan toevallig op schoolreisje, anders hadden ze in een lokaal gezeten.. Dus eigenlijk moeten ze gewoon niet zeuren![]()
Al ben ik best bereid om, mocht het zo uitkomen, in de klas de tv aan te zetten hoorMaar we gaan echt het jaar niet plannen op een EK. Kom nou!!
Weet je Steer, ik zou echt never nooit op Wilders stemmen (al zou er een pistool tegen mijn hoofd staan) maar......shht zachtjes praten, niet doorvertellen..........:quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zou je Wilders willen stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Het zal in dat programma misschien wat te zwart-wit neergezet zijn, kan best. Maar dat de VVD over het algemeen niet zo van de lasten een beetje eerlijk verdelen is, moet niet nieuw zijn toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat ze streng zijn oke, maar ik kan niet geloven dat het daadwerkelijk zo erg zou zijn. Weet niet. Volgens mij zoeken ze enorm zwart schaap. En als iedereen zegt dat de VVD zo slecht is dan gaan de 'normale' mens dat geloven en kan Rutte nog zoveel zeggen als hij wil.. hij kan ontkennen en de waarheid spreken misschien wel.. maar niemand zal hem meer geloven.
Zij zeggen zelf van niet. Maar zoals ik zei.. als alle partijen en media zeggen dat het wel zo is en dat zouden leugens zijn. Kan de VVD en mark Rutte dat nog zo ontkennen.. niemand gelooft ze dan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm.....ik kan me dat niet voorstellen.....Als ze dat echt zouden zeggen, dan kon dat wel eens een boel stemmen kosten
Wilders als Premier zie ik ook niet geheel zitten. Maar z'n standpunten vallen volgens mij best wel mee. Ze zijn lang niet zo rechts als iedereen altijd denkt.quote:
Pfff serieus he..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar het leek even alsof jullie het erom deden omdat je zo blij was dat de kids dan ergens anders waren i.p.v. waar ze willen zijn
dan heb je wel moeite met veel mensen zegquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef TAV74 het volgende:
echt, ik moet moeite doen om niet anders naar mensen te kijken als ze Wilders stemmen
Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef TAV74 het volgende:
echt, ik moet moeite doen om niet anders naar mensen te kijken als ze Wilders stemmen
t was al goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff serieus he..had je al die smileys niet gezien of zo?? Alsof wij mei 2009 al wisten wanneer NL moest spelen..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je Steer, ik zou echt never nooit op Wilders stemmen (al zou er een pistool tegen mijn hoofd staan) maar......shht zachtjes praten, niet doorvertellen..........:Kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik fietste laatst rond 19:30 langs het PSV stadion, daar waar op de hoek de moskee staat, en op dat moment was een Imam aan het zingen over de megafoons. En ik kon het nog prima horen, ook al was ik een halve kilometer verderop gefietst, en ik had zoiets ook van: hmmoet je me daar mee lastig vallen
Maar Wilders constateert alleen een probleem, hij heeft alleen geen oplossing.
Confidence through competence
Nee dat is niet nieuw. Maar dit gaat een te extreme kant op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zal in dat programma misschien wat te zwart-wit neergezet zijn, kan best. Maar dat de VVD over het algemeen niet zo van de lasten een beetje eerlijk verdelen is, moet niet nieuw zijn toch?
Voor mij iig nooit een stem die kant op.
omg.. gewoon.. omg..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wilders als Premier zie ik ook niet geheel zitten. Maar z'n standpunten vallen volgens mij best wel mee. Ze zijn lang niet zo rechts als iedereen altijd denkt.
Ik wel iigquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan heb je wel moeite met veel mensen zeg
dat dus, net als Verdonk. lijkt me een gewone hele aardige vrouw. ik hou niet van die debatters die niks over zichzelf vertellen maar alleen anderen kunnen afkraken. kinderachtig gedoe, en dat wil regerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wilders als Premier zie ik ook niet geheel zitten. Maar z'n standpunten vallen volgens mij best wel mee. Ze zijn lang niet zo rechts als iedereen altijd denkt.
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan heb je wel moeite met veel mensen zeg
En kerkklokken?? Daar geen problemen mee?? Daar hebben wij hier in het dorp last van joh!! Klingelen je om 9 uur zondags je nest al uit..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Ik fietste laatst rond 19:30 langs het PSV stadion, daar waar op de hoek de moskee staat, en op dat moment was een Imam aan het zingen over de megafoons. En ik kon het nog prima horen, ook al was ik een halve kilometer verderop gefietst, en ik had zoiets ook van: hmmoet je me daar mee lastig vallen
maar niemand anders heeft het probleem geconstateerd (nou ja wel, maar niks van gezegd) dus komen niet eens toe aan oplossingenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan gebeuren
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dus, net als Verdonk. lijkt me een gewone hele aardige vrouw. ik hou niet van die debatters die niks over zichzelf vertellen maar alleen anderen kunnen afkraken. kinderachtig gedoe, en dat wil regeren
Nou het is meer dat ik je aardig vind en dan dus niet verwacht dat iemand die ik aardig vind achter Wilders kan staan.. Misschien mijn eigen naïveteit hoor..quote:
Eens. Hij kent ook maar 1 kunstje ("massa immigratieeeeeeeeeeeeeeee roepen). Dat vooral vind ik zeer irritant. Hij mikt duidelijk op een bepaalde bevolkingsgroep en ik snap niet dat hij serieus genomen wordt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan gebeuren
want alle mensen die dat stemmen zijn niet aardig? net als mensen die geen huisdier hebben, die gelovi zijn of die geen donor zijn; die zijn ook allemaal niet aardig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ik je aardig vind en dan dus niet verwacht dat iemand die ik aardig vind achter Wilders kan staan.. Misschien mijn eigen naïveteit hoor..
Je weet dat je bij Wilders het risico loopt om weer terug gestuurd te worden naar je land van herkomst als je je een keer misdraagt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
maar niemand anders heeft het probleem geconstateerd (nou ja wel, maar niks van gezegd) dus komen niet eens toe aan oplossingen
Dat is de oud-hollandsche traditiequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En kerkklokken?? Daar geen problemen mee?? Daar hebben wij hier in het dorp last van joh!! Klingelen je om 9 uur zondags je nest al uit..
Ja verdorie Golf, het leed was net weer iets weggezakt. Begin jij er weer over!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
Zo. Is dat gedoe over dat ESF nu voorbij? Las op teletekst dat Nederland alweer niet meedoet bij het echte gedoe.
voor ik je verkeerd begrijp; hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat je bij Wilders het risico loopt om weer terug gestuurd te worden naar je land van herkomst als je je een keer misdraagt?
Steertje schat, wat stem jij???quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is de oud-hollandsche traditie
Reeds gevestigd. Ik vind dat je in principe elk volk, overal ter wereld, je mag proberen je erfgoed te behouden indien je voelt dat er misschien iets nieuws z'n plek wil krijgen.
Dus de Indianen in Amerika, de aboriginals in Australië, die deden in principe niets anders. Een eigen cultuur beschermen.
Ik ben vóór integratie maar in een burka een publieke ambtenarenfunctie uitvoeren en geen handen van mannen schudden toestaan heeft mijns inziens niks meer met integratie te maken.
Nja, in de regel kan ik het dan al bij voorbaat minder goed met die mensen vinden ja.. Omdat mijn mensbeeld/maatschappijbeeld gewoon nagenoeg 180 graden het tegenovergestelde is. Is toch niet zo vreemd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
want alle mensen die dat stemmen zijn niet aardig? net als mensen die geen huisdier hebben, die gelovi zijn of die geen donor zijn; die zijn ook allemaal niet aardig?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Reeds gevestigd. Ik vind dat je in principe elk volk, overal ter wereld, je mag proberen je erfgoed te behouden indien je voelt dat er misschien iets nieuws z'n plek wil krijgen.
Dus de Indianen in Amerika, de aboriginals in Australië, die deden in principe niets anders. Een eigen cultuur beschermen.
Ik ben vóór integratie maar in een burka een publieke ambtenarenfunctie uitvoeren en geen handen van mannen schudden toestaan heeft mijns inziens niks meer met integratie te maken.
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat momenteel het integratievraagstuk, met name met nadruk op integratie van de Islamitische cultuur in Nederland, op wat weerstand stuitquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niemand anders heeft het probleem geconstateerd (nou ja wel, maar niks van gezegd) dus komen niet eens toe aan oplossingen
Ik weet het serieus niet deze keer, weet je dat?quote:
en zit je er nooit naast? dat die mensen toch niet zo zijn als je dacht? (zoals Lay)quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, in de regel kan ik het dan al bij voorbaat minder goed met die mensen vinden ja.. Omdat mijn mensbeeld/maatschappijbeeld gewoon nagenoeg 180 graden het tegenovergestelde is. Is toch niet zo vreemd?
De rest wat je zegt is natuurlijk bullshit. Al kan ik het vaak met te streng gelovigen niet goed vinden nee.. vanwege het hier bovenstaande..
Maar Lay is aardigdus daarom die omg..
![]()
Wilders wil Marokkanen en Turken of Antillianen die zich misdragen het land uitzetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
voor ik je verkeerd begrijp; hoe bedoel je dit?
Ja, daarvoor kijk ik juist!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch juist leuk! Dat schreeuwerige, dat belachelijk overdreven gedoe, die veel te hoog getoupeerde haren, die catwalk-to-much-jurken? Ik geniet daar van hoor. Het hele sfeertje vind ik geniaal.
Niet van Nederlandse afkomst maak daar maar van, want het grootste deel van die probleemgasten waar hij op doelt zijn hier geboren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders wil Marokkanen en Turken of Antillianen die zich misdragen het land uitzetten.
Ik trek die analogie even door naar alle mensen die niet in Nederland geboren zijn.
Hoe ver wil hij daarmee gaan trouwens? Dus iedereen die niet in Nederland geboren is? Of die niet de Nederlandse nationaliteit heeft? Of wat precies?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders wil Marokkanen en Turken of Antillianen die zich misdragen het land uitzetten.
Ik trek die analogie even door naar alle mensen die niet in Nederland geboren zijn.
Nou ik vind het gewoon honds irritant.. of die zwarte kousen garde die midden op straat gaat lopen en die een ander zijn eigen idee niet gunnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo'n moeite mee ditmaal! Het lijkt ook wel alsof er zooooo veel van afhangt deze ronde.... Is ook zo natuurlijk. Pff. Zweet zweet. Zul je zien dat ik straks toch maar voor Alexander Pechtold ga.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet deze keer, weet je dat?
Met kieskompas kwam ik precies in het midden uit, dus rechtsonder de links/progressieve partijen en linksboven de rechts/conservatieve partijen.
Dus wanneer je ouders niet Nederlands zijn kan je als jongere op het vliegtuig naar Marakech worden gezet? Dus ook als je een Nederlandse nationaliteit hebt? En geldt dat alleen voor Islamieten? Of niet-westerse allochtonen? Is Turkije dan ook westen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet van Nederlandse afkomst maak daar maar van, want het grootste deel van die probleemgasten waar hij op doelt zijn hier geboren.
gebeurd niet zo snel, ik geloof niet dat zijn standpunt zo is. hij is hier niet om haat te zaaienquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit of ze hier geboren zijn of niet. Als ze de achtergrond hebben van een ander land en eventueel ook een dubbel paspoort, wil hij ze bij meerdere overtredingen het land uitzetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe ver wil hij daarmee gaan trouwens? Dus iedereen die niet in Nederland geboren is? Of die niet de Nederlandse nationaliteit heeft? Of wat precies?
Zwarte kousenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon honds irritant.. of die zwarte kousen garde die midden op straat gaat lopen en die een ander zijn eigen idee niet gunnenLekkere hollandsche traditie hoor
![]()
Maar goed, ik ben voor het behouden van eigenheid en authenticiteit, maar ik ben ook van eerlijkheid. En als een kerkklok (beperkt) lawaai mag maken, mag een moskee of een boeddhistische tempel dat van mij ook!
Dat laatste ben ik overigens wel helemaal met je eens hoor!!![]()
Volgens hem wel, want dat zijn mensen die vaak een dubbele nationaliteit hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus wanneer je ouders niet Nederlands zijn kan je als jongere op het vliegtuig naar Marakech worden gezet? Dus ook als je een Nederlandse nationaliteit hebt? En geldt dat alleen voor Islamieten? Of niet-westerse allochtonen? Is Turkije dan ook westen?
Hij is getrouwd met een Hongaarse.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit of ze hier geboren zijn of niet. Als ze de achtergrond hebben van een ander land en eventueel ook een dubbel paspoort, wil hij ze bij meerdere overtredingen het land uitzetten.
Dat hij daarmee de grondwet overtreedt boeit hem niet.
Ha coolquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit of ze hier geboren zijn of niet. Als ze de achtergrond hebben van een ander land en eventueel ook een dubbel paspoort, wil hij ze bij meerdere overtredingen het land uitzetten.
Ik raad je echt aan eens wat vaker te luisteren naar wat ie uitkraamt over moslims en niet Westerse-allochtonen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
gebeurd niet zo snel, ik geloof niet dat zijn standpunt zo is. hij is hier niet om haat te zaaien
hmm dat geloof ik niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor is hij inderdaad niet op aarde. Maar hij doet het wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gebeurd niet zo snel, ik geloof niet dat zijn standpunt zo is. hij is hier niet om haat te zaaien
Aha! Dus als je een Nederlandse nationaliteit hebt, niet!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Laydina het volgende:
Uit het verkiezingsprogramma PVV
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen direct uit Nederland verwijderen
hoezo? je bent gewoon nederlands toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha cool
Dan kan ik ook uitgezet worden denk ik.Ofzo.
Dat laatste bestrijd ik, dat is precies mijn probleem. De man zaait angst en is volslagen respectloos door hele groeperingen over een kam te scheren. Dat zaait dus wel haat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daarvoor is hij inderdaad niet op aarde. Maar hij doet het wel.
Tuurlijk wel. maar helaas niet zo vaak..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en zit je er nooit naast? dat die mensen toch niet zo zijn als je dacht? (zoals Lay)
Toch iets beter inlezen dan???quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, als je de uitleg van golfer volgt dus niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? je bent gewoon nederlands toch?
Dubbel paspoort = niet Nederlands bij hem. Dus niks drogredenen, hij wil niet voor niets van het dubbele paspoort af.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Dus als je een Nederlandse nationaliteit hebt, niet!
Jongens, jullie proberen Wilders toch niet te demoniseren met drogredenen he?
En toch is het zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm dat geloof ik niet eerlijk gezegd
ok. ja wel fijn dat je zegt dat je mensen niet minder aardig daarom gaat vinden. dat zou geen vrolijke boel worden om je heenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. maar helaas niet zo vaak..Heb een vrij goede mensenkennis
hey maar je snapt hoop ik wel dat ik net wat dingetjes een beetje aan het overdrijven was om een punt te maken he. Zeker hier op dit forum ga ik mensen niet ineens minder waarderen als ik weet dat ze op een partij stemmen waar ik niets mee heb. Zo oppervlakkig ben ik echt niet. Maar ik geef wel aan dat ik dat van Lay niet echt verwacht had op basis van hoe ik haar hier ken. Dat mag toch??
Natuurlijk mag datquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ik geef wel aan dat ik dat van Lay niet echt verwacht had op basis van hoe ik haar hier ken. Dat mag toch??
Joh?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Laydina het volgende:
Zit nu even z´n partijprogramma te lezen.. Staan toch wel heel erg anti islamitische zaken in.. dat je toch denkt van ..
Weet je dit heel zeker? Dat je met een dubbel paspoort toch onder die regel van hem valt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dubbel paspoort = niet Nederlands bij hem. Dus niks drogredenen, hij wil niet voor niets van het dubbele paspoort af.
Ehhhm... D'OH!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Laydina het volgende:
Zit nu even z´n partijprogramma te lezen.. Staan toch wel heel erg anti islamitische zaken in.. dat je toch denkt van ..
Met de VVD heb ik het dus helemaal niet, aangezien die niet met onuitvoerbare en uitvergrote zwart/wit standpunten komen. Ik heb niets tegen rechtse partijen, wel tegen het meten met 2 maten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat
Maar heb je dat bv ook met een VVD enzo? Of alleen bij wilders?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Duderella het volgende:
In het verkiezingsprogramma van de PVV schijnt te staan dat ze voor een jaarlijkse herdenking zijn van slachtoffers van het, letterlijk geciteerd: (nationaal) socialisme.
Krakjorum, allemaal.
Dubbele nationaliteit stoppen. Wie een andere nationaliteit behoudt, kan geenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je dit heel zeker? Dat je met een dubbel paspoort toch onder die regel van hem valt?
Pfff... sorry hoor.. maar heb een beetje het gevoel tegen een muur te praten inmiddels.. Dat ik dat moest uitleggen vind ik erg jammer zeg maar..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok. ja wel fijn dat je zegt dat je mensen niet minder aardig daarom gaat vinden. dat zou geen vrolijke boel worden om je heen
Ja, weet ik heel zeker. Heeft hij in debatten absoluut zo duidelijk gemaakt als het om 2e of 3e generatie jongeren ging.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker? Dat je met een dubbel paspoort toch onder die regel van hem valt?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
bedoelen ze niet gewoon de 5 mei herdenking?
Is sowieso voor het eerst dat ik echt in het verkiezingsprogramma van de partijen kijk hoor. Maar toch.. eerlijk gezegd ben ik het met sommige punten wel eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehhhm... D'OH!!!Dat is nu juist het punt!
zo kwam het over, en als men typt kan het op alle manieren overkomen. dan kan ik of iemand anders het ook verkeerd hebben, want diegene zegt dat misschien wel met een smile of knipoog. is alleen moeilijk te zien op de pcquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff... sorry hoor.. maar heb een beetje het gevoel tegen een muur te praten inmiddels.. Dat ik dat moest uitleggen vind ik erg jammer zeg maar..
Owkee, dus ik moet gewoon ervoor zorgen dat ik nooit een Brits paspoort aan ga vragen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit stoppen. Wie een andere nationaliteit behoudt, kan geen
Nederlander worden
Nederlandse nationaliteit van criminelen met een dubbele nationaliteit intrekken
Geen mensen met een dubbele nationaliteit in regering, parlement, Provinciale Staten,
gemeenteraden en bepaalde overheidsfuncties. Wie bijvoorbeeld ook de Turkse of
Marokkaanse wet moet gehoorzamen kan niet vrijuit spreken
Alleen Islamitische- of niet-westerse landen heeft hij het vaak over toch? Blijkbaar is Hongarije ook westersquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef TAV74 het volgende:
En nu de grote vraag: heeft hij ook moeite met het Nederlandse en Amerikaanse paspoort van Son's zus?? Ik zie echt met de beste wil ter wereld niet wat het probleem is.
VVD'ers die niet al te veel in de Rutte-hoek zitten vind ik vaak zeer aimabele personen. Rutte zelf vind ik bagger.. Er komen veel goede politici uit voort. Maar ik moet het niet te veel over sociale zaken gaan hebben met typische VVD stemmers.. Dat gaat vaak niet goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat
Maar heb je dat bv ook met een VVD enzo? Of alleen bij wilders?
Dat ben ik volledig met je eens! En vele mensen met mij denk ik. Alleen over de manier waarop je dat moet bereiken denk ik "een beetje" anders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
maar er zit natuurlijk wel een punt in het idee (let wel, het idee) om wanneer je van plan bent naar een land te emigreren, dat je dan wel je best doet om jezelf een beetje te integreren.
ik ben best vriendelijk hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
VVD'ers die niet al te veel in de Rutte-hoek zitten vind ik vaak zeer aimabele personen. Rutte zelf vind ik bagger.. Er komen veel goede politici uit voort. Maar ik moet het niet te veel over sociale zaken gaan hebben met typische VVD stemmers.. Dat gaat vaak niet goed.
maar mensen die Wilders stemmen die ik ontmoet of op tv gezien heb zijn nu niet bepaald mijn types nee![]()
Ik ken er dan ook maar zeer weinig persoonlijk. Zullen best vriendelijke mensen tussen zitten, maar niet de mensen waar ik een goed gesprek mee kan voeren voor zo ver ik het gezien heb.
En met jou kan ik dat, denk ik, wel!
Ja, dat bedoelen ze ook, maar dat ze nationaal tussen aanhalingstekens zetten is natuurlijk Zum Kotzenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaarne.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Domino spelende Antillianen sturen we terug
Ik snap denk ik wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
VVD'ers die niet al te veel in de Rutte-hoek zitten vind ik vaak zeer aimabele personen. Rutte zelf vind ik bagger.. Er komen veel goede politici uit voort. Maar ik moet het niet te veel over sociale zaken gaan hebben met typische VVD stemmers.. Dat gaat vaak niet goed.
maar mensen die Wilders stemmen die ik ontmoet of op tv gezien heb zijn nu niet bepaald mijn types nee![]()
Ik ken er dan ook maar zeer weinig persoonlijk. Zullen best vriendelijke mensen tussen zitten, maar niet de mensen waar ik een goed gesprek mee kan voeren voor zo ver ik het gezien heb.
En met jou kan ik dat, denk ik, wel!
zegt hij ook nog wat over hogere straffen voor iedereen in het algemeen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen direct uit Nederland verwijderen
• Nederlandse nationaliteit van criminelen met een dubbele nationaliteit intrekken
• Criminele Antillianen sturen we terug
Letterlijke tekst inderdaad:quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Duderella het volgende:
In het verkiezingsprogramma van de PVV schijnt te staan dat ze voor een jaarlijkse herdenking zijn van slachtoffers van het, letterlijk geciteerd: (nationaal) socialisme.
Krakjorum, allemaal.
Dat, en dat zijn nu vaak ook niet bepaald de Nederlanders die ik tot de vlaggendragers van onze waarden en normen zou rekenen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar vaak zie je Wilders stemmers ook wel onder de Sjonny's en Anita's. En die kijken vaak niet verder dan hun neus lang is. (wat zwart/wit gezegd)
4 mei bedoelen ze, maar ze gebruiken dus gezellig die herdenking om een flauwe grap (hoewel, ze menen het nog ook vrees ik) richting links te maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog iets zwart-witter: een 'dom' electoraat. En geen PVV-partijlid die het met die kwalificatie oneens is hebben we onlangs kunnen lezen. En ik bedoel 'dom' niet eens negatief. Zij wel..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt![]()
Ik zwerf ook wel overal een beetje tussen en ben redelijk zoekende wat voor partij nu bij mij past en waar ik heen wil met NL zeg maar.
Maar vaak zie je Wilders stemmers ook wel onder de Sjonny's en Anita's. En die kijken vaak niet verder dan hun neus lang is. (wat zwart/wit gezegd)
vast wel. En in de US bewijzen ze al jaren dat het niets helptquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zegt hij ook nog wat over hogere straffen voor iedereen in het algemeen?
Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Laydina het volgende:
Maar ons genie wil het probleem oplossen door dubbele nationaliteiten niet meer toe te staan in Nederland.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit stoppen. Wie een andere nationaliteit behoudt, kan geen
Nederlander worden
Nederlandse nationaliteit van criminelen met een dubbele nationaliteit intrekken
Geen mensen met een dubbele nationaliteit in regering, parlement, Provinciale Staten,
gemeenteraden en bepaalde overheidsfuncties. Wie bijvoorbeeld ook de Turkse of
Marokkaanse wet moet gehoorzamen kan niet vrijuit spreken
Ik vind het echt verschrikkelijk dat dat er zo staat. Gaat me echt aan het hart dit..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
4 mei bedoelen ze, maar ze gebruiken dus gezellig die herdenking om een flauwe grap (hoewel, ze menen het nog ook vrees ik) richting links te maken.
ja hij kijkt een hoop af van amerikaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef Laydina het volgende:
PVV:
Op elke school en elk overheidsgebouw moet onze vlag wapperen
De Canon van onze vaderlandse geschiedenis verplichten op school![]()
Maaaaaar Fries erkent hij wel
Of misschien een leuk gebaar naar de Russen die ons indirect van de Duitsers verlost hebben?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
4 mei bedoelen ze, maar ze gebruiken dus gezellig die herdenking om een flauwe grap (hoewel, ze menen het nog ook vrees ik) richting links te maken.
ja, het land van de high school killings, criminaliteit en de "rassen" die totaal naast elkaar leven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hij kijkt een hoop af van amerika
amerika, was dat niet dat land dat op basis van de principes die ze hier nu ook in willen voeren een crisis kreeg?
Hij vergeet alleen een aantal fundamentele beginselen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hij kijkt een hoop af van amerika
Mwah, alleen bij de rednecksquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, het land van de high school killings, criminaliteit en de "rassen" die totaal naast elkaar leven.
Maak daar maar direct van, zonder de Ruski's was het niet goed gekomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of misschien een leuk gebaar naar de Russen die ons indirect van de Duitsers verlost hebben?
Daarbij zal er teveel veranderd moeten worden om het in 1x te kunnen realiseren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij vergeet alleen een aantal fundamentele beginselen..![]()
1: dit is de USA niet
2: dit is de USA niet
enneh... nou ja.. you get the point.
Wat daar werk, werkt hier niet vanzelfsprekend..
Nou, ook in de NY wijken is het grotendeels strikt gescheiden hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, alleen bij de rednecks![]()
Aan de kusten gaat het prima volgens mij
Staat dat er echt?? Dat is toch gewoon ronduit schokkendquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Dit is echt de allerergste die ik tegenkwam in het PVV-progarmma:
Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding ‘Antilliaan’
Ehhmm... nee hoor...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, alleen bij de rednecks![]()
Aan de kusten gaat het prima volgens mij
Maar komt dat doordat het moet van het witte ras, of flocken de gekleurden / latino's / chinezen in Chinatown ook allemaal naar elkaar toe? UIt zichzelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ook in de NY wijken is het grotendeels strikt gescheiden hoor.
Idd wel goed om even te lezen (ook voor mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ok thanks Golfer voor het document. als dit echt zo is is het toch strenger dan ik dacht.
dan ga ik voor Balkie![]()
(ik ben best conservatief)
is dat niet hetzelfde als wat ik zeg in mijn post?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij vergeet alleen een aantal fundamentele beginselen..![]()
1: dit is de USA niet
2: dit is de USA niet
enneh... nou ja.. you get the point.
Wat daar werk, werkt hier niet vanzelfsprekend..
En daarbij: als er ergens ook maar grote sociale ellende is...![]()
Ik schrok ook. Staat bij zijn hoofdstuk over veiligheid en politie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef TAV74 het volgende:
Staat dat er echt?? Dat is toch gewoon ronduit schokkend
He wat dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Of je zal maar Chinees zijn, qua etnische achtergrond.
ik ben gelukkig geen Koreaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Dit is echt de allerergste die ik tegenkwam in het PVV-progarmma:
Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding ‘Antilliaan’
Dat is dus precies waardoor de Jodenvervolging in Nederland zo succesvol was tijden WO-2 en waarom we in Nederland heel terecht daarna hebben besloten dat nooit meer te registereren.
Stel je voor dat Koreanen opeens als de nieuwe vijand worden gezien en je bij de burgerlijke stand en in je paspoort als etnische achtergrond een grote K krijgt te staan.....
In de US hebben ze gewoon nooit ingezet op integratie, dus het leeft langs elkaar heen. En zo lang ze dat blijven doen gaat het goed, maar het is echt geen voorbeeld van een land waar de verschillende afkomsten in harmonie samenleven zoals sommigen willen beweren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar komt dat doordat het moet van het witte ras, of flocken de gekleurden / latino's / chinezen in Chinatown ook allemaal naar elkaar toe? UIt zichzelf?
Jup..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar komt dat doordat het moet van het witte ras, of flocken de gekleurden / latino's / chinezen in Chinatown ook allemaal naar elkaar toe? UIt zichzelf?
Op zich denk ik dat je het idd in West-Europa moet zoeken voor de 'betere' voorbeelden van integratie. Maar volgens mij is dat immigranten van dezelfde cultuur naar elkaar toe flocken, heel natuurlijk. Dat zie je in elk land in meer of mindere mate gebeuren. Het is menselijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de US hebben ze gewoon nooit ingezet op integratie, dus het leeft langs elkaar heen. En zo lang ze dat blijven doen gaat het goed, maar het is echt geen voorbeeld van een land waar de verschillende afkomsten in harmonie samenleven zoals sommigen willen beweren.
de VS is nogal vol van zichzelf, en als je alleen maar kijkt naar hoe geweldig je bent en de problemen die omhoog komen borrelen niet wilt zien gaat het dus foutquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de US hebben ze gewoon nooit ingezet op integratie, dus het leeft langs elkaar heen. En zo lang ze dat blijven doen gaat het goed, maar het is echt geen voorbeeld van een land waar de verschillende afkomsten in harmonie samenleven zoals sommigen willen beweren.
Noord-Korea wel. Daar hebben de Nederlanders nog tegen gevochten tijdens de koude oorlog in de jaren 50.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben gelukkig geen Koreaan
nee serieus, is Korea een vijand van NL geweest? nooit geleerd (of onthouden) met geschiedenis..
Het gat tussen awesomeness en total shit is daar best wel groot.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de VS is nogal vol van zichzelf, en als je alleen maar kijkt naar hoe geweldig je bent en de problemen die omhoog komen borrelen niet wilt zien gaat het dus fout
Wat dacht je van al die Nederlanders overzees die nog, gezamenlijk in een dorpje in de outback, heerlijk kneuterig in de jaren 50 leven??quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat je het idd in West-Europa moet zoeken voor de 'betere' voorbeelden van integratie. Maar volgens mij is dat immigranten van dezelfde cultuur naar elkaar toe flocken, heel natuurlijk. Dat zie je in elk land in meer of mindere mate gebeuren. Het is menselijk.
Laatst ook op Discovery Channel docu gezien over gevangenissen: daar flocken ook mensen van hetzelfde ras naar elkaar toe.
oja ik ben nog bij het graf geweest vorig jaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Noord-Korea wel. Daar hebben de Nederlanders nog tegen gevochten tijdens de koude oorlog in de jaren 50.
Jep, allemaal heel menselijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die Nederlanders overzees die nog, gezamenlijk in een dorpje in de outback, heerlijk kneuterig in de jaren 50 leven??
Je bedoelt dat ze eigenlijk het communisme bedoelen? Á la, maar dat is wat anders dan socialisme. Dat over één kam scheren is al een schande, vind ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of misschien een leuk gebaar naar de Russen die ons indirect van de Duitsers verlost hebben?
Nouja, 't heeft wel z'n oorsprong ook bij Engels en Marx he... is gewoon een losse, gerelateerde stroming geworden later.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze eigenlijk het communisme bedoelen? Á la, maar dat is wat anders dan socialisme. Dat over één kam scheren is al een schande, vind ik.
Alle duiven op de dam...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga denk ik ook maar.
Shalalie Shalala![]()
Herkenbaar, helaas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef TAV74 het volgende:
3quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:20 schreef Laydina het volgende:
Dat is kut zeg FFHopelijk niet teveel genomen
Sterkte alvast
heb alleen aspirine. 2 ingenomen maar weet niet of t gaat helpen. kan wel huilen hier, die steek.....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel veel!
Helpt ibuprofen ofzo nu ook niet meer?
*geeft grote knuffelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb alleen aspirine. 2 ingenomen maar weet niet of t gaat helpen. kan wel huilen hier, die steek.....
En daarna mag je me alles uitleggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:15 schreef golfer het volgende:
Deel 1 van de allerlaatste LOST bekeken. Deel 2 volgt morgen.
Ik denk zomaar dat de asperientjes hebben geholpen en ze lekker aapjes ligt te kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef Laydina het volgende:
*geeft grote knuffel
Wou dat ik je kon helpenMisschien overgeven? en hopen dat het eruit komt?
kijk maar uit met de mr:quote:
SP heeft net zo'n economisch als de PVV, dus dat is logischquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef Laydina het volgende:
Doe ik een kieswijzer, kom ik alsnog op de PVV uit.
Als tweede de PvdD en de SP
rare volgorde voor mijn gevoel
de mr werkt in ned.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
kijk maar uit met de mr:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rgie-in-kazerne.html
Die kinky belgen kunnen seks op de werkvloer ook overdrijven
Doe je goedquote:
Heb je iets te doen vanavondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je goedAls freelancer nu al aan de slag gaan
Ik zit net te kijken naar het festivalletje wat ik vanavond moet fotograferen.....dat duurt dus tot 04:00 uur vannacht
Welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:13 schreef LieLie het volgende:
Ik ben ook alweer bezig![]()
En 9.00 uur is een hele normale tijd voor een freelancer om te beginnen toch?
Lijkt me niet dat je altijd maar om 11.00 kunt beginnen dan
HRA is een goed middel om eigen woningbezit te bevorderen, maar de regel is wat uit de hand gelopen betreft. Ik snap niet waarom men de rente van hypotheken op villa's ook volledig kan aftrekken. Dit systeem in NL is uniek in de wereld en mag wat 'Europeser' worden. Met bijvoorbeeld aftoppen op huizen tot een acht ton. De 'hard werkende' Nederlander zal nog steeds heel volledig gebruik kunnen maken van de HRA maar in het Gooi mogen ze zelf ook iets meer betalen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
Goeiemorgen BoriszIs Hypotheekrenteaftrek iets goeds om te hebben?
Oh en liedje in m'n kop:
ben fanWat een leuk nummer!! Maar ik ben wel fan van jaren '80 synthpop.
Nou, ik denk dat de grens best lager mag dan een miljoen. Als jij een huis van 600k kan betalen, dan kun je het ook wel af zonder de HRA.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef borisz het volgende:
[..]
HRA is een goed middel om eigen woningbezit te bevorderen, maar de regel is wat uit de hand gelopen betreft. Ik snap niet waarom men de rente van hypotheken op villa's ook volledig kan aftrekken. Dit systeem in NL is uniek in de wereld en mag wat 'Europeser' worden. Met bijvoorbeeld aftoppen op huizen tot een miljoen.
Nou, ik weet wel dat ik ons huis te koop kan zetten als er geen hypoaftrek meer is. Maar goed, wij zitten in het lage segment dus het zal allemaal wel mee gaan vallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef borisz het volgende:
[..]
HRA is een goed middel om eigen woningbezit te bevorderen, maar de regel is wat uit de hand gelopen betreft. Ik snap niet waarom men de rente van hypotheken op villa's ook volledig kan aftrekken. Dit systeem in NL is uniek in de wereld en mag wat 'Europeser' worden. Met bijvoorbeeld aftoppen op huizen tot een acht ton. De 'hard werkende' Nederlander zal nog steeds heel volledig gebruik kunnen maken van de HRA maar in het Gooi mogen ze zelf ook iets meer betalen.
Zes ton ook goed gaat erom dat de regeling uit de klauwen is gelopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de grens best lager mag dan een miljoen. Als jij een huis van 600k kan betalen, dan kun je het ook wel af zonder de HRA.
VOor het lage segment wil ik de HRA graag houden, maar dat is bij alle partijen het geval.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel dat ik ons huis te koop kan zetten als er geen hypoaftrek meer is. Maar goed, wij zitten in het lage segment dus het zal allemaal wel mee gaan vallen.
Wat jammerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat voert wat ver, wij zijn de draad al behoorlijk kwijt
Zo te zien wel he, ik hoop het voor derquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat de asperientjes hebben geholpen en ze lekker aapjes ligt te kijken
Was het wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Zes ton ook goed gaat erom dat de regeling uit de klauwen is gelopen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:25 schreef DarkElf het volgende:
zo even teruggelezen. Ben het wel met ff eens. Discussiëren over politiek is prima natuurlijk. Het niet eens zijn met iemand ander zijn keus , en iemand op andere gedachten willen brengen met goeie argumenten is ook niets mis mee natuurlijk maar het felle afgeven erop zoals de laatste tijd wel eens langskomt incl kotssmilies vind ik wel storend eerlijk gezegd. Nou ja dat wilde ik nog ff kwijt
Ja precies. Ik geloof ook niet dat dat een issue gaat worden, want volgens mij kan half Nederland dan zijn huis te koop zetten. En die huizen worden vervolgens niet verkocht en de prijzen zakken, zodat er ook nog eens een restschuld op de hypotheek blijft staan. En de woningstichtingen kunnen de mensen niet plaatsen in huurwoningen dus dat gaat vermoedelijk never nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Zes ton ook goed gaat erom dat de regeling uit de klauwen is gelopen.
[..]
VOor het lage segment wil ik de HRA graag houden, maar dat is bij alle partijen het geval..
Weet je, ik met mijn VVD-voorkeur heb altijd gezegd: werken voor je centen, niet je handje ophouden en je bijdrage leveren aan de maatschappij. Maar vorig jaar hebben we zelf aan den lijve ondervonden hoe het is om werkeloos te worden en hoe weinig je daar aan kunt doen in sommige gevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de armen, hoe 'makkelijk' mogen ze hun handje ophouden om van mamma staat geld te krijgen? Te makkelijk en niemand gaat meer werken die wel kán werken, te moeilijk en je bent asociaal bezig voor degenen die het wat minder getroffen hebben in het leven.
.
klopt, en is ook een prima discussie maar vond gewoon de manier waarop er hier soms op elkaar gereageerd wordt storend.quote:
Dat dus inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is alleen zo verdomde jammer dat het moeilijk is om het kaf van het koren te scheiden....
Ik denk dat voor de 'normale' huizen er weinig zal veranderen. Op de duurdere huizen dit een gigantische bubbel. Huizenprijzen zijn 19 jaar op rij gestegen!, nu door de eco. crisis ietsjes gedaald. En wat betreft restschuld. Je hebt tegenwoordig de Hypotheekgarantie, heb je een hypotheek met garantie dan kan je restschuld worden kwijt gescholden als het niet anders kan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja precies. Ik geloof ook niet dat dat een issue gaat worden, want volgens mij kan half Nederland dan zijn huis te koop zetten. En die huizen worden vervolgens niet verkocht en de prijzen zakken, zodat er ook nog eens een restschuld op de hypotheek blijft staan. En de woningstichtingen kunnen de mensen niet plaatsen in huurwoningen dus dat gaat vermoedelijk never nooit gebeuren.
Borisz jij bent d66 toch:?
Ja dat is dus het probleem de banken hebben allerlei producten om de HRA heen gebouwd. En geen enkele partij wil de HRA direct af schaffen, gewoon het model als in ENgeland. Langzaam met een % per jaar of nog minder. In Engeland zijn de huizenprijzen niet ingestort.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:43 schreef cybermans het volgende:
Ik ben ook van werken voor je centen, vroeger nooit breed gehad (nu wel en geniet ik er ook van)
Naar mijn idee mag er best wat veranderen aan de HRA, maar met de absurde huizenprijzen is het soms gewoon niet echt makkelijk een grens te bepalen. 6 ton lijkt me ansich geen slecht idee, maar dan wel het bedrag boven de 6 ton. Als je het over het volledige bedrag gaat doen, dan zal je zien dat er echt VEEL mensen in de shit komen. Zonder de HRA kan ik dus echt geen huis betalen! Ik ben trouwens het ansich wel mee eens dat een gedeelte van de studie beurs als lening moet gaan komen. Ik verdien persoonlijk genoeg om daar een bedrag voor terug te betalen.
en dan eveneens de overdrachts belasting afschaffen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem de banken hebben allerlei producten om de HRA heen gebouwd. En geen enkele partij wil de HRA direct af schaffen, gewoon het model als in ENgeland. Langzaam met een % per jaar of nog minder. In Engeland zijn de huizenprijzen niet ingestort.
Zweden is de boel wel ingestort, maar daar schaften ze ook direct de HRA zo af de boel direct inklapte. Dat ging veel te hard.
Zoals mijn hypotheek adviseur al zei: afschaffen van de HRA zorgt ervoor dat half Nederland in 1 klap failliet is. Ze kunnen er best wat aan veranderen, maar dan moet er ergens anders in het systeem ook weer een voordeel uit te halen zijn anders heb je nog dezelfde shit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:43 schreef cybermans het volgende:
Ik ben ook van werken voor je centen, vroeger nooit breed gehad (nu wel en geniet ik er ook van)
Naar mijn idee mag er best wat veranderen aan de HRA, maar met de absurde huizenprijzen is het soms gewoon niet echt makkelijk een grens te bepalen. 6 ton lijkt me ansich geen slecht idee, maar dan wel het bedrag boven de 6 ton. Als je het over het volledige bedrag gaat doen, dan zal je zien dat er echt VEEL mensen in de shit komen. Zonder de HRA kan ik dus echt geen huis betalen! Ik ben trouwens het ansich wel mee eens dat een gedeelte van de studie beurs als lening moet gaan komen. Ik verdien persoonlijk genoeg om daar een bedrag voor terug te betalen.
Daarom is dit een SC, soms is het lief dagboek, soms is het voetbal, soms is het vakantie, soms is het koken, soms is het slank, zijn altijd discussies die soms wel interessant zijn en soms nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Nog even terugkomen op golfer's verzoek gisteravond om het ESF geklets is ESF te doen. Dan moet je hier óók geen voetbal of politiek bespreken. Daar is ook niet iedereen van gecharmeerd maar dat gebeurt ook hier.
Idemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom is dit een SC, soms is het lief dagboek, soms is het voetbal, soms is het vakantie, soms is het koken, soms is het slank, zijn altijd discussies die soms wel interessant zijn en soms nietIk heb er zelf geen problemen mee waar het over gaat. In een SC kan het overal over gaan.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
en dan eveneens de overdrachts belasting afschaffen?
Amenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom is dit een SC, soms is het lief dagboek, soms is het voetbal, soms is het vakantie, soms is het koken, soms is het slank, zijn altijd discussies die soms wel interessant zijn en soms nietIk heb er zelf geen problemen mee waar het over gaat. In een SC kan het overal over gaan.
Succes Boriszquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:49 schreef borisz het volgende:
[..]die mag er ook aan wmb.
Maar goed, ik ben weg. Tentamen boekhouden
ach als iedereen zich 100% altijd top zou voelen, had ik nu geen opdracht gehadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie er zitten echt nog rot dagen tussen zeg. Voel mij vandaag niet zo dus. Bah.
Dat is het punt dat ik probeer te makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef borisz het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in het partijprogramma van d66. Ik vermoed dat ik die kant op ga....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de 'normale' huizen er weinig zal veranderen. Op de duurdere huizen dit een gigantische bubbel. Huizenprijzen zijn 19 jaar op rij gestegen!, nu door de eco. crisis ietsjes gedaald. En wat betreft restschuld. Je hebt tegenwoordig de Hypotheekgarantie, heb je een hypotheek met garantie dan kan je restschuld worden kwijt gescholden als het niet anders kan.
Op de huurmarkt is ook wel wat mis ja. Ja ik ben D66 en vind dat de partij een fatsoenlijk plan heeft gemaakt voor de woningmarkt.
Daar ben ik het mee eens Lein! Ik heb me (als echte songfestivalfan) bewust ingehouden omdat ik weet dat niet iedereen er op zit te wachten, maar we discusieren hier over zoveel verschillende dingen dat het songfestival daar ook best tussen mag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Nog even terugkomen op golfer's verzoek gisteravond om het ESF geklets is ESF te doen. Dan moet je hier óók geen voetbal of politiek bespreken. Daar is ook niet iedereen van gecharmeerd maar dat gebeurt ook hier.
is ook zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
ach als iedereen zich 100% altijd top zou voelen, had ik nu geen opdracht gehad![]()
zoals de danonetje reclame... komt wel goed, schatje
Morgen is je mr er ook weer de hele dag, kan je je dan beter top voelen toch?
Dan ben ik het ook met jou eensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken
Ik twijfel ergens tussen D66 en de VVD (dat heb ik niet gauw trouwensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga me eens verdiepen in het partijprogramma van d66. Ik vermoed dat ik die kant op ga....
D66 staat voor het eerst in jaren ook op mijn shortlistquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga me eens verdiepen in het partijprogramma van d66. Ik vermoed dat ik die kant op ga....
De VVD breekt me de sociale voorzieningen met keiharde bezuinigingen net iets te hard af. Dan liever iets meer van de topinkomens vragen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik twijfel ergens tussen D66 en de VVD (dat heb ik niet gauw trouwens). Maar ik moet ze ook nog doorlezen
.
Als je al een burgermeester gaat slikken, mag ik hopen dat je die zelf hebt uitgekozenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D66 staat voor het eerst in jaren ook op mijn shortlist
Omdat alle partijen wel dingen hebben die me niet aanstaan, moet je een keuze maken welke dingen je het minst niet aanstaan. Ik wil dan *zelfs* nog referendaen een gekozen burgemeester
slikken als al het andere wat je ervoor terugkrijgt goed genoeg is.
Ach meiske toch... Rustig aan en geniet van het zonnetje!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie er zitten echt nog rot dagen tussen zeg. Voel mij vandaag niet zo dus. Bah.
Nou, als je je voor- en tegenpunten even op een rijtje zou willen zetten, dan kan ik mooi van jou afkijken! Ik zit met precies hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik twijfel ergens tussen D66 en de VVD (dat heb ik niet gauw trouwens). Maar ik moet ze ook nog doorlezen
.
Andere mensen kunnen die veel beter dan ik kiezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Als je al een burgermeester gaat slikken, mag ik hopen dat je die zelf hebt uitgekozen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is ook zohoop alleen dat de pijn ff wat minder wordt vandaag.
Dat is het probleem. StemRECHT heet niet voor niets zo, maar sommige mensen zouden echt niet mogen meebeslissen over deze belangrijke zaken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen die veel beter dan ik kiezen
En met referenda: er lopen hier mensen rond waarvan ik niet wil dat ze voor mij zoiets willen gaan kiezen
Je reageert te serieus op een grapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Andere mensen kunnen die veel beter dan ik kiezen
En met referenda: er lopen hier mensen rond waarvan ik niet wil dat ze voor mij zoiets willen gaan kiezen
wees realistisch... als je daar veel aan blijft vragen vertrekken ze of huren ze adviseurs in die wel weer een maas vinden en dus nog steeds geen cent meer bijdragen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De VVD breekt me de sociale voorzieningen met keiharde bezuinigingen net iets te hard af. Dan liever iets meer van de topinkomens vragen...
Nu is hij niet leuk meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, die grap. Haha
Ik spuit liever dan ik slik.
Ben ik het ook wel mee eens. Sommige hebben er keihard voor gewerkt en nu moeten ze telkens meer en meer de armen ondersteunen. Dat voelt natuurlijk ook niet eerlijk aan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
wees realistisch... als je daar veel aan blijft vragen vertrekken ze of huren ze adviseurs in die wel weer een maas vinden en dus nog steeds geen cent meer bijdragen...
Het verbaasd mij dat zoveel mensen voor een aflossingsvrije kiezen. Het eerste wat ik zei bij de hypotheek adviseur is dat ik wil *aflossen*. Dat is gewoon vanuit huis uit meegegevenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:17 schreef z80 het volgende:
de HRA afschaffen in 1 keer zal niet gaan.
maar afbouwen, en duidelijke spelregels stellen moet wel kunnen.
en ja de huizenprijzen zullen, nee moeten dalen, voor een gezonde markt.
en enkel voor diegene de gedwongen moeten verkopen, naar een huurhuis gaan of emigreren is dit nadelig.
voor alle andere maakt het niets uit.
minder terug voor de huidige woning, maar ook minder moeten betalen voor een andere woning.
Ja, dat is een optie. Maar ik denk dat het ver in de toekomst vast wel een keer te klein wordtquote:
Nee joh! Niet aan kinderen beginnen en dan saampjes oud worden in jullie huisquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is een optie. Maar ik denk dat het ver in de toekomst vast wel een keer te klein wordt.
Wie heeft het over kinderen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee joh! Niet aan kinderen beginnen en dan saampjes oud worden in jullie huis![]()
Hoe romantisch en eigenlijk hoe niet zo van deze tijd![]()
Verhuizen doen mensen echt veel vaker dan vroeger.
Die katten zet je maar in de schuurquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie heeft het over kinderen?.
Wij hebben nu al 3 katten. Dat aantal verdubbelt vast ooit nog wel.
ben net maar begonnen met brood bakken. T deeg staat nu te rijzen. Deeg kneden is lekker. Ben helemaal over mijn deegangst heen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach meiske toch... Rustig aan en geniet van het zonnetje!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Kun je het wel zonder pijnstillers aan? Probeer maar een beetje afleiding te zoeken in mooie dingen. Ik vind het zonnetje wel erg mooi vandaag hier.
Of kijk in de spiegel, DE*slijm slijm*
Deegkneden kan heel therapeutisch werken! Geen angst, gewoon verstand op nul en gaan met die banaan..... Zet je lekker 100%NL op op de radio (oh shit die heb jij natuurlijk niet in 'bels').quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben net maar begonnen met brood bakken. T deeg staat nu te rijzen. Deeg kneden is lekker. Ben helemaal over mijn deegangst heen.
De vraag is: wat is teveel, en is de andere optie, de mensen die het wel of ook niet aan zichzelf te danken hebben dat ze minimaal rondkomen - écht minimaal - dan maar nog meer belastinggeld vragen? Omdat zij hun zwembad in de kelder niet meer kunnen betalen en dan naar België dreigen te verhuizen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
wees realistisch... als je daar veel aan blijft vragen vertrekken ze of huren ze adviseurs in die wel weer een maas vinden en dus nog steeds geen cent meer bijdragen...
welk gat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat zoveel mensen voor een aflossingsvrije kiezen. Het eerste wat ik zei bij de hypotheek adviseur is dat ik wil *aflossen*. Dat is gewoon vanuit huis uit meegegeven. Je leent iets en je lost het af.
Het enige punt waar ik het eigenlijk niet me je eens bent: stel de huizenprijzen gaan omlaag. Ik als starter heb een hypotheek gekregen. Mijn huis wordt minder waard. Huis wordt verkocht en ik verhuis door. Het gunstige is dat het andere huis ook goedkoper is, maar ik zit wel met een gat. Immers, ik moet mijn eerste hypotheek nog terug betalen en dat kan ik niet doen van de opbrengst van huis 1. Waar ga ik dat gat vandaan halen?
littekens kunnen nog een heel jaar zo af en toe lastig doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]en kan makkelijk zonder pijnstillers
tis t litteken wat zeer doet. Zal wel bij t helen horen ofzo
ja zoiets hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:55 schreef z80 het volgende:
[..]
littekens kunnen nog een heel jaar zo af en toe lastig doen.
wordt wel steeds minder.
radio via de satelliet hebben we. We hebben ook alle nederlandse tv zendersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Deegkneden kan heel therapeutisch werken! Geen angst, gewoon verstand op nul en gaan met die banaan..... Zet je lekker 100%NL op op de radio (oh shit die heb jij natuurlijk niet in 'bels').
Mee eens iddquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: wat is teveel, en is de andere optie, de mensen die het wel of ook niet aan zichzelf te danken hebben dat ze minimaal rondkomen - écht minimaal - dan maar nog meer belastinggeld vragen? Omdat zij hun zwembad in de kelder niet meer kunnen betalen en dan naar België dreigen te verhuizen?
Als je op een gegeven moment zoveel geld bij elkaar verdiend hebt, moet je je denk ik eens afvragen of je nog wel meer moet, of dat ambitie ook intrinsiek te verwezenlijken is. Ik heb geen moeite met veelverdieners die er keihard voor gewerkt hebben, maar als je elke dag kaviaar wil kunnen blijven eten en mensen die het écht nodig hebben aan de arme kant van de samenleving hun wekelijkse, *normale* boodschappen niet gunt, dan ben je niet mijn partij
Nederland (elk land) heeft sterke schouders nodig om de maatschappij te dragen, maar het is jammer dat sommige sterke schouders in deze tijden niets willen inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |