en een lui oogquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef bleiblei het volgende:
Die van Georgia had trouwens een snor.
at the gaybar gaybar!quote:
Tokio Hotel maar dan met mannen iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Linkin Park! Ja! Met een beetje Tokio Hotel.
Die heb ik al geboekt voor volgende weekquote:
talk to the hand you bitchquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Levitation het volgende:
Is dit het homotopic?
quote:
hard gewaggeld!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk geen songfestival, ik heb net "hard"gelopen.
jaja...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk geen songfestival, ik heb net "hard"gelopen.
Nee, gehobbeld, zo noem ik dat altijd.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Armenia heeft echt een [s]lekker wijf[\s] leuk liedje
dat was een omgebouwde ventquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Armenia heeft echt een [s]lekker wijf[\s] leuk liedje
moeten we geen puwents geven?quote:
ook een lekkertje eigenlijk...jammer dat het nummer zoooooooo kudt wasquote:
6 per tiet voor die omgebouwdequote:
omdat ik de lange benen onder dat blauwe jurkje zo leuk vindquote:
ik hoorde niets, alleen chips krakenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook een lekkertje eigenlijk...jammer dat het nummer zoooooooo kudt was
FUFR, die broekjes zijn te koop, bestel er snel 1!quote:
weet je, voor het shock effect zou ik het zo doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
FUFR, die broekjes zijn te koop, bestel er snel 1!
we kunnen niet iedere dag naar Rutte luisteren Feb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef febster het volgende:
Rutte doet ondertussen huilie op RTL 4.
why?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef febster het volgende:
Rutte doet ondertussen huilie op RTL 4.
Geen idee. Daar gaan ze nu over kissebissenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef FUFR het volgende:
Moet er nog iets aan de cijfers veranderd worden omdat het zo lang duurt?
Nederland heeft punten gekregen dus er is een hertelling.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef FUFR het volgende:
Moet er nog iets aan de cijfers veranderd worden omdat het zo lang duurt?
Nee, omdat je songfestival kijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
omdat ik de lange benen onder dat blauwe jurkje zo leuk vind
Hmm hoor net dat ze pas 17 jaar is.
Levi, ga es even niet voor de tv staan, bitte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, omdat je songfestival kijkt.![]()
rustig maar...over 2 weken kijken we weer non-stop naar het WKquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, omdat je songfestival kijkt.![]()
NO WAYquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig maar...over 2 weken kijken we weer non-stop naar het WK
tokkie dat je bentquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
NO WAY
bij de plus: hier heeft u 2 wuif armandjes..
ik: whot?
zij (schaapachtig): voor de wk
ik voor wat voor tokkie zie je me aan?
zij
ik heb ze laten liggen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
Levi, ga es even niet voor de tv staan, bitte.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deed ik altijd toen ik klein was, als het spannend werd ging ik vlak voor de tv staan. Tot grote frustratie van mijn oudere broers.
behalve....quote:
dat maken ze verder toch niet bekend?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
Hoeveelste was ze nu? Één na laatste?
Als daar vanavond niet een stuk of 4 condooms in kwijtrakenquote:
Geen enkele filequote:Op vrijdag 28 mei 2010 06:48 schreef Inu het volgende:
Zo, ik ben zomaar vroeg wakker!
Ben ik straks wel alle files voor
Geniet ervan Juup©, het duurt nog tot 12:00 uurquote:
Wanneer begint je nieuwe arbeid?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
Sjalafaal, bijna weekend, lang geleden dat ik dat kon zeggen op die manier
Maar dat was toch als archiefmedewerker? Dacht dat dat telefoontje van eergister over iets nieuws was binnen het bedrijf...quote:
nja, het is op dezelfde afdeling met dezelfde mensen en alles. Dus om nou te zeggen: dan en dan gaat mijn nieuwe job beginnen, dat gaat niet. Ik ga gewoon vanaf volgende week meedraaien en meekijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar dat was toch als archiefmedewerker? Dacht dat dat telefoontje van eergister over iets nieuws was binnen het bedrijf...
Aah, maar je hoeft iig niet meer te alfabetiseren?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nja, het is op dezelfde afdeling met dezelfde mensen en alles. Dus om nou te zeggen: dan en dan gaat mijn nieuwe job beginnen, dat gaat niet. Ik ga gewoon vanaf volgende week meedraaien en meekijken
Dat was vorig jaar pasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
Wat denken gullie van een Eindhoventopic bbq zoals 2(?) jaar geleden?
ik kom niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
Mijn Bob rijdt niet dus ik kom niet!quote:
gezellie!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoor dat ik wel komquote:
nee, ik koop dan liever zelf vlees. Die bbq was echt té matigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:46 schreef -moppie- het volgende:
Wanneer kunnen jullie dan?
En dan zeg maar hetzelfde concept als de vorige keer (maar dan minder vlees:-)??
En vis erbij dan ook? Ik ben niet zo'n vleeseter...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik koop dan liever zelf vlees. Die bbq was echt té matig
Dus, gezamelijk inkopen doen van vlees en vis en de overige zooi?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik koop dan liever zelf vlees. Die bbq was echt té matig
midzomer? Dus eh, weekend van 18 juni?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus, gezamelijk inkopen doen van vlees en vis en de overige zooi?
wanneer??![]()
juni is beetje moeilijk, dan zijn we een week in Italie dus vallen er al 2 weekenden af, daarna verjaardag van mijn ouders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
midzomer? Dus eh, weekend van 18 juni?
Dan is het vaderdag en ben ik jarig... Weekend erna? Dan ben ik toch al in Helmondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
midzomer? Dus eh, weekend van 18 juni?
Dat is te ver weg voor me om iets te hebben, dus ik kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
juni is beetje moeilijk, dan zijn we een week in Italie dus vallen er al 2 weekenden af, daarna verjaardag van mijn ouders.
Ik stel voor: zaterdag 10 juli
ben jij er ook? dan kom ik natuurlijkquote:
juli Fufr, juli!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:28 schreef FUFR het volgende:
10 juni kan ik niet, vaderdag (voor mij) en uit eten. Maar doe gerust als de rest wel kan.
checking nou.quote:
ik wil 100% tenminste als de rest ook kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
ik kan voor 80% zekerheid zeggen dat we er zijn.
Ik zou het echt leuk vinden Articquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
10 juli heb ik iets staan zie ik..BBQ bij moppie & Colt
Inu, wil je blueman ook meenemen als ie nog in je auto past?
Misschien op de achterbank als ie zich driedubbel vouwt... Maar Blueman heeft maar korte beentjes toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
10 juli heb ik iets staan zie ik..BBQ bij moppie & Colt
Inu, wil je blueman ook meenemen als ie nog in je auto past?
vooruit dan maar, 100%, voila!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik wil 100% tenminste als de rest ook kan
je rijdt als een wijf!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien op de achterbank als ie zich driedubbel vouwt... Maar Blueman heeft maar korte beentjes toch?
En geen commentaar op mijn rijstijl!
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien op de achterbank als ie zich driedubbel vouwt... Maar Blueman heeft maar korte beentjes toch?
En geen commentaar op mijn rijstijl!
Zo kan ik alleen maar tegenvallen hequote:
ik stel me er alvast op inquote:
Als dat niet lukt sta ik geheel ter uwer beschikking.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef -moppie- het volgende:
Colt regel jij vast dat je iets eerder mag stoppen met werken dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
raam open, kop eruit, tong uit de bek!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Blueman...wil je dan niet (zoals bij mij) tegen de raampjes kwijlen?
Anders kan ie ook wel in de kofferbakquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Blueman...wil je dan niet (zoals bij mij) tegen de raampjes kwijlen?
ja, je gaat er uit, vanavond nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef -moppie- het volgende:
Colt krijgt de verrassing van zijn leven als hij hier even kijkt.
=boos, hij wilde die dag gaan vissen natuurlijkquote:
kom maar naar mijquote:
met jou zekerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
=boos, hij wilde die dag gaan vissen natuurlijk
nee, dat is de dag ernaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef febster het volgende:
Is er trouwens niet een WK finale dan ergens ofzo?
Okequote:
jah, ik is een groot vissertquote:
kosten? jij nodigde iedereen uit!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef -moppie- het volgende:
Maar uh, wie gaat er mee inkopen doen?
hoe regelen we het met de kosten?
pics?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:31 schreef FUFR het volgende:
Zojuist Boeffie opgehaald.
Hij ziet er....heel anders uit
Kan je niet gewoon albert.nl-en? Hoef je niet te sjouwenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef -moppie- het volgende:
Maar uh, wie gaat er mee inkopen doen?
hoe regelen we het met de kosten?
niet goed gelezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
kosten? jij nodigde iedereen uit!
ik ga wel mee.
gewoon totaalbedrag / aantal personen dus..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon albert.nl-en? Hoef je niet te sjouwen
Vantevoren geld overmaken en wat over is krijg je terug?
Dat is ook een ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon albert.nl-en? Hoef je niet te sjouwen
Vantevoren geld overmaken en wat over is krijg je terug?
Ja, tuurlijk... Of zijn er weer alcoholmieperts?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gewoon totaalbedrag / aantal personen dus..
ah ja dank je, ik betaal Artics bier ook dit jaar nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk... Of zijn er weer alcoholmieperts?Die discussie was er vorig jaar toch al?
QFT!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Vlees delen. Drank zelf regelen. Opgelost, slotje
en ik niet voor jouw kraanwaterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah ja dank je, ik betaal Artics bier ook dit jaar niet
Past er een fust bier in je auto Inu?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik deel mijn vlees met niemand, hooguit een klein stukje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
aan de poten te zien word ie nog een paar centimeter groter..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
Boeffie, wat is ie 'groot' geworden!
die zijn toch al heel erg uit?quote:
snel op moeten is geen probleem. Je moet zo'n ding niet kopen als je maar 3 pinten per week drinkt. Duur weegt wel op tegen de lol van het tappen en het niet hoeven zeulen met kratten. Dus ach.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
die zijn toch al heel erg uit?
bier wat te snel op moet en te duur?
van horen zeggen hoor!
huh huh, zeg je nu, nu je weer werk hebt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snel op moeten is geen probleem. Je moet zo'n ding niet kopen als je maar 3 pinten per week drinkt. Duur weegt wel op tegen de lol van het tappen en het niet hoeven zeulen met kratten. Dus ach.
wat was het eigenlijk geworden, Inu?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe groot denken jullie dat mijn auto is?Ik denk eigenlijk dat 3 personen al redelijk vol is
hoe groot denk je dat een beertender is? Die past nog in artic z'n kanaal johquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe groot denken jullie dat mijn auto is?Ik denk eigenlijk dat 3 personen al redelijk vol is
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe groot denk je dat een beertender is? Die past nog in artic z'n kanaal joh
meneer wil toch alleen makita of festoolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
huh huh, zeg je nu, nu je weer werk hebt...
zeg trouwens tegen je man dat bij de Lidl ook zaagmachines verkocht worden!
ze zagen (!) er heel professioneel uit!
Een Fiat Seicentoquote:
Mijn auto past ook wel in Artic's kanaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe groot denk je dat een beertender is? Die past nog in artic z'n kanaal joh
opvoeden SQquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meneer wil toch alleen makita of festool
wikskie is niet lekker vol in het zonnetje, bij relaxt buiten zitten met vleesch hoort bierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik deel mijn vlees met niemand, hooguit een klein stukje.
ik heb nog een fles wikskie staan artic!
Ik heb hele lekkere meegenomen uit Ierlandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wikskie is niet lekker vol in het zonnetje, bij relaxt buiten zitten met vleesch hoort bier
ok, die zou ik nooit kopen omdat ik het woord niet uit mn bek krijg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Een Fiat Seicento
[..]
Mijn auto past ook wel in Artic's kanaal
ah ok, dan laat ik m thuis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wikskie is niet lekker vol in het zonnetje, bij relaxt buiten zitten met vleesch hoort bier
een roodharige?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere meegenomen uit Ierland
Like it matters to his thumbquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb ook liever profi spul hoor, zeker bij gevaarlijke powertools
deze valt nog wel mee maar dat andere model, cinquecentoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, die zou ik nooit kopen omdat ik het woord niet uit mn bek krijg.
verder wel ok autootje (zei de leek)
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:21 schreef ArTiC het volgende:
wat is mijn kanaal?
vast niet de zuid willemsvaart he?
ja ook al zo'n naam..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
deze valt nog wel mee maar dat andere model, cinquecento
een 500quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ook al zo'n naam..
"wat voor auto heb je?"
"den dieje"
ik is al thuis, ik ben nog niet weg geweest op naar de trimsalon naquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:23 schreef -moppie- het volgende:
ik wil naar huis..
idem maar ik geloof dat de A2 tussen Utrecht en Den Bosch al nokkievol staatquote:
eensch!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens de ANWB nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idem maar ik geloof dat de A2 tussen Utrecht en Den Bosch al nokkievol staat
zie het nut er ook niet van..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef febster het volgende:
DWDD moment aan het uitschrijven, wat een kutwerk. Fragment van 10 min, eerste minuut kostte me al een half uur
.
Volgens de anwb welquote:
Beter dan te pletter vallenquote:
5 uur, maar alle troep is opgeruimd. Er is maar 1 ervaren medewerker aanwezig die een beetje gek wordt van die uitzendkrachten die steeds in d'r nek zitten te hijgenquote:
ik keek net en toen waren er geen filesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens de anwb wel
A2 14 km
Utrecht richting 's-Hertogenbosch tussen knp. Oudenrijn en Culemborg 14 km, Filelengte neemt toe
We moeten eruit de culturele waarden beschrijven en omdat een of andere flippo in de jaren 60 heeft gezegd dat alles terug te herleiden is tot tekst moet dat dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie het nut er ook niet van..
doe gewoon de film embedded
Ja, hijs al Paolo gedoopt door mn vriendinnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ook al zo'n naam..
"wat voor auto heb je?"
"den dieje"
Nee, beetje goudkleurigquote:
Wel alleen het onkruid hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef bleiblei het volgende:
Zo, efficient werken to the max.
Heb ontdekt dat onkruid wieden en Conference callen erg goed samen gaat.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:51 schreef bleiblei het volgende:
En de dooie magnolia.
Ga vanmiddag wel een nieuwe halen als ik er aan toe kom.
De roos is nog niet helemaal dood, dus heb ik flink wat kunstmest toegedient.
De plek waar de magnolia stond heb ik uitgegraven, vol koemest en potgrond gemikt, goed vermengt met de oude grond en bewatert.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef febster het volgende:
Je-zus
Volgende week zijn er nog wel wat NLD lessen hier, BB.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een pasje! En nu kan ik gratis onbeperkt frisdrank trekken
Ah, dat hebben wij niet eensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een pasje! En nu kan ik gratis onbeperkt frisdrank trekken
prikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Inu het volgende:
Volgens mij kost een blikje hier 50 cent ofzo.. maar ik drink toch nooit prik
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons is het weer de kunst om afspraken beneden in de hal te doen bij de receptie. Dan komen ze vragen wat je wil drinken.
ja idd, toen je nog na sesamstraat naar bed ging ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:06 schreef febster het volgende:
Prik is een woord dat stamt uit een tijd dat het nog redelijk normaal was dat je tussen de middag warm at.
Tuurlijk, bel maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef febster het volgende:
[..]
Oeh! Which reminds me, voor de zomer kom ik nog een keer lunchen bij je (als dat mag natuurlijk)
leuk hè, een carrièrequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk, bel maar.
Liever niet op dinsdag of donderdag. Dan is de kans groot dat ook mijn lunch dichtgepland is met overleggen.
PSIES! en dat hou je als vreemde (die er niet moet zijn) best een middagje uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons is het weer de kunst om afspraken beneden in de hal te doen bij de receptie. Dan komen ze vragen wat je wil drinken.
Nee, alleen vanmiddag ff een uurke.quote:
nee, ik heb er van 5 tientjes en die werkt prima. Dat jij een andere gebruikte wil gaan kopen snap ik echt niet. Wel als je beroep timmerman was...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef bleiblei het volgende:
Nog interesse Coltz?![]()
[TK] Mobiele zaagtafel Makita 2704X incl. onderstel
wat is loos? Zit in de tapas bar dus kan ff niet bellenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, alleen vanmiddag ff een uurke.
Kan niet meer zomaar fokken op mijn werkAlles wordt gelogd en de logs worden getjekt.
![]()
Is wel een goeie stok achter de deur om niet elke keer uit gewoonte forum.fok.... etc in te typen.Mijn productiviteit zal er iig niet lager van worden.
Eehm, in Zuid-Korea jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
sowieso 3g... Dat is antiek. 3,5g is de shit tegenwoordig.
Die nemen geen Iphone losers als klantquote:
En ik ging er vanuit dat mijn telefoon weer kuren had, vandaar dat ik 2 keer belde, sorry.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is loos? Zit in de tapas bar dus kan ff niet bellen
Dicht gooien dat gat. Ben je gelijk van de muggen af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:25 schreef Levitation het volgende:
Ik heb net verdulleme WEER een zieke vis uit de vijver gevist.Beest zit stijf onder de schimmel.
Goudvissen eten muggenlarven, dus last van muggen zullen we toch niet hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dicht gooien dat gat. Ben je gelijk van de muggen af.
als die van vijf tientjes prima is. Waarom wil je dan voor 300 een makita kopen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee, ik heb er van 5 tientjes en die werkt prima. Dat jij een andere gebruikte wil gaan kopen snap ik echt niet. Wel als je beroep timmerman was...
Daar krijgen ze schimmel van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goudvissen eten muggenlarven, dus last van muggen zullen we toch niet hebben.
Duh, om te verkopen voor 500quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
als die van vijf tientjes prima is. Waarom wil je dan voor 300 een makita kopen?
Geen idee waar die schimmel nu weer vandaan komt, het water is al 2 keer volledig vervangen.quote:
Het is wel zielig ja. Net een dooie kater gevonden op weg naar huis. Op de kruisstraat. Wat kan ik daar slecht tegen.... Ik ben zwak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee waar die schimmel nu weer vandaan komt, het water is al 2 keer volledig vervangen.Heb de vis nu in een speciekuip zitten, hij is te groot voor een andere bak.
En ik heb er medicijn bij gedaan. Gaan we weer.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is wel zielig ja. Net een dooie kater gevonden op weg naar huis. Op de kruisstraat. Wat kan ik daar slecht tegen.... Ik ben zwak.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is wel zielig ja. Net een dooie kater gevonden op weg naar huis. Op de kruisstraat. Wat kan ik daar slecht tegen.... Ik ben zwak.
13 mei 2010 Kat kater HUISKAT, ZWART, 1 jaar, Roepnaam: Smokey, gecastreerd, Zwart katertje met wit blesje onder de kin, schuw, komt normaal niet buiten 5502 RNquote:
Dus je pakt 500 verlies om een ander gebruikt ding te kopen!?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ok. Als ik er niet vanaf kom mag je em hebben voor 475. Krijg je die 25 euro cadeau
Jawel...quote:
Ik zag afgelopen maandag een kat rondsjouwen met een baby knijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's ook zielig.
Gisteren lag er langs de sterrenlaan een dooie duif, vanmorgen lagen er alleen nog een boel veren, denk opgevreten door een kat of een hond. Natuur is leuk, maar wel een beetje klinisch graag.
ja maar dat heb je in je of niet. ik kan daar ook niet tegen. ik kom eerder een half uur te vroeg dan 2 minuten te laat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:52 schreef Inu het volgende:
Nederlands zijn is soms best onhandig. Ik zou gisteren naar een feestje gaan en mn vriendinnen daar zien rond half 11. Mijn vriendinnen komen altijd te laat, dus was ik er om 11 uur, maar ik kon het niet vinden. Dus ik bellen, zijn ze nog niet eens vertrokken! En toen was ik sjagrijnig en had ik er geen zin meer in en ben ik naar huis gegaan
Ik wil ook een uur te laten kunnen komen ergens en me niet schuldig voelen
Ik kan dat ook niet hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:52 schreef Inu het volgende:
Nederlands zijn is soms best onhandig. Ik zou gisteren naar een feestje gaan en mn vriendinnen daar zien rond half 11. Mijn vriendinnen komen altijd te laat, dus was ik er om 11 uur, maar ik kon het niet vinden. Dus ik bellen, zijn ze nog niet eens vertrokken! En toen was ik sjagrijnig en had ik er geen zin meer in en ben ik naar huis gegaan
Ik wil ook een uur te laten kunnen komen ergens en me niet schuldig voelen
ik ken er ook 1!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor.Ben ook zo opgevoed dat ik altijd op tijd moet komen.
Ik kendan ook 2 punctuele Surinamers, 1 is mijn vader en de andere is een goeie vriend van mijn vader (ex militair).
Maar word je dan ook zo chagrijnig als anderen te laat zijn? Ik vind dat echt zo irritant, dat verpest echt mn hele avond...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor.Ben ook zo opgevoed dat ik altijd op tijd moet komen.
Ik kendan ook 2 punctuele Surinamers, 1 is mijn vader en de andere is een goeie vriend van mijn vader (ex militair).
Nee, ik heb dan gewoon helemaal geen zin meer in de afspraak... ben gisteren met Job maar gewoon naar huis gereden en dat was een erg gezellig tripje, dus toen was het toch een leuke avondquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:40 schreef bleiblei het volgende:
Het is erg sjagrijnig. Maar daarom moet je ook bellen voor je vertrekt als je weet wat voor figuren het zijn.
Maar er een avond door laten verpesten? Nah. Wat overigens wel een avond/dag verpest zijn mensen die afspraken gewoon compleet vergeten en heel ergens anders blijken te zijn als je er voor de deur staat.
Maar dat heeft allemaal bijzonder weinig te maken met NL zijn of niet. Meer met opvoeding en laksheid.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Die arme Evi is ook al ingepakt in een verhuisdoos
Dat lijkt mij sterk.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ben ik op kraamvisite in Maagdenburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |