Alleen met mijn hoofd er op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics van fas zijn zeker nergens te vinden?
Nee, heel soms bewegend beeld van der op tinychatquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics van fas zijn zeker nergens te vinden?
Ik heb een zwak voor grote goedgevormde zachte bibsjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor goed gevormde bibsjes.
Bizar.quote:
Maar zij beweegt nooit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heel soms bewegend beeld van der op tinychat.
Blijven dromen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie3 zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Lieve schat, waarom vraag je toch steeds aandacht van ons?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie3 zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Inderdaad, de kop van die lelijke pot moet je echt niet zien.quote:
Wie is SLquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Hier zitten alleen maar wispelturige mensen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Ons? Newbie!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lieve schat, waarom vraag je toch steeds aandacht van ons?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, de kop van die lelijke pot moet je echt niet zien.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, de kop van die lelijke pot moet je echt niet zien.
Dat zei mijn Engels leraar ook en die is uitgezet naar Egypte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef Mozy het volgende:
INSTABIEL? IK BEN HELEMAAL NIET INSTABIEL, IK HEB GEWOON EEN EVENWICHTSSTOORNIS.
Ik praat vanuit fok. Niet vanuit de KLB sc ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaaaa, daar heb je wel een punt
Ga nou maar naar bed toe.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Enige coole klb-user. Point out. Def. en Con!
Lamon, maar dat wil je zeker niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik al.
Kan je niet iets ander bieden?
En ik dan? Een dienaar van God.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik al.
Kan je niet iets ander bieden?
Bied een tliciouz.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Lamon, maar dat wil je zeker niet.
Hehe, thanks manquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
neuhquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zeg, loop je nu je eigen posse te haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |