quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon samen met eentje die de hele dag naar look a likes van voe zit te kijken
KOESTER HEMquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon samen met eentje die de hele dag naar look a likes van voe zit te kijken
Doe ik ook, zolang ik maar naar negers mag blijven kijken hoor je mij niet klagen.quote:
Da's een homo symptoom.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt?quote:
Natuurlijk staat ze daar niet positief tegenover.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
Hoe zou je tegenover een triootje met zo'n 14-jarig meisje staan, tliciouz? Zou je zeggen dat je dit:
A. Heel erg leuk
B. Een beetje leuk
C. Niet zo leuk
zou vinden?
Puur informatief.
Ik sta in voor een trio, maar niet met een 14 jarig ding. Als het met Voe is gun ik Laster wel die tijd alleen met haar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
Hoe zou je tegenover een triootje met zo'n 14-jarig meisje staan, tliciouz? Zou je zeggen dat je dit:
A. Heel erg leuk
B. Een beetje leuk
C. Niet zo leuk
zou vinden?
Puur informatief.
Chai, werk nou eens mee!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk staat ze daar niet positief tegenover.Dat mag toch helemaal niet? Dat is toch strafbaar?
De wet is rekbaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk staat ze daar niet positief tegenover.Dat mag toch helemaal niet? Dat is toch strafbaar?
Ook op internet behoor je je netjes en naar de wet te gedragen.quote:
Drop die NG-act eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook op internet behoor je je netjes en naar de wet te gedragen.Als jij hier zegt positief tegenover zoiets te staan kunnen anderen denken: 'Maar tliciouz doet het ook!' En daar aanstoot aan nemen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook op internet behoor je je netjes en naar de wet te gedragen.Als jij hier zegt positief tegenover zoiets te staan kunnen anderen denken: 'Maar tliciouz doet het ook!' En daar aanstoot aan nemen.
Genoteerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sta in voor een trio, maar niet met een 14 jarig ding. Als het met Voe is gun ik Laster wel die tijd alleen met haar.
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
C, een vriendin van mij is net 17 geworden maar ik dacht eerst altijd dat ze ouder was. Ze is echt onwijs lekker en ziet er uit als een jaar of 20.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Genoteerd.
Vraag 2. Heb je:
A. Een spang zusje
B. Een spang nichtje
C. Een spange vriendin jonger dan 17.5
D. Al het bovenstaande
17.5quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Genoteerd.
Vraag 2. Heb je:
A. Een spang zusje