Wanneer kan ik wat wulpse foto's van jou in mijn pm box ontvangen.quote:
Nee wacht. Hoe oud ben je?quote:
Een man met tieten, het uiterlijk van een 17-jarig meisje en ze moet lachen op de cam als er iets grappigs wordt gezegd. Hoe handig je ook bent met filmpjes op manycam, dit lukt je niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
NG is cool, en meer heb ik niet te zeggen.
Behalve: WD is dus blijkbaar een man!
Ze heeft me zelfs gebeld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een man met tieten, het uiterlijk van een 17-jarig meisje en ze moet lachen op de cam als er iets grappigs wordt gezegd. Hoe handig je ook bent met filmpjes op manycam, dit lukt je niet.
En haar middelvinger opsteekt als je iets doms zegt, en iets laat zien als je het vraagtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een man met tieten, het uiterlijk van een 17-jarig meisje en ze moet lachen op de cam als er iets grappigs wordt gezegd. Hoe handig je ook bent met filmpjes op manycam, dit lukt je niet.
Blijf hier joh!quote:
En haar been boven haar hoofdt doet. En dat rare gezicht met dr mondhoeken naar beneden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En, klonk ze als een vent die er exact hetzelfde uitziet als een 17 jarig meisje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft me zelfs gebeld.
[ afbeelding ]
Aight je kent de boi.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik 14 jaar ben mag ik dan blijven?
Een tikkeltje aan de oude kant, maar verder goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik 14 jaar ben mag ik dan blijven?
Dat gezicht,quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En haar been boven haar hoofdt doet. En dat rare gezicht met dr mondhoeken naar beneden.
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
En, klonk ze als een vent die er exact hetzelfde uitziet als een 17 jarig meisje?
Wacht maar tot ik de rechtsbijstand inschakelquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
Lamon. wij hebben allemaal bewijs gezien dat WD een meisje is. Dit is smaad.
Ik woon samen met eentje die de hele dag naar look a likes van voe zit te kijkenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft me zelfs gebeld.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon samen met eentje die de hele dag naar look a likes van voe zit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |