Luisteren. Geen raad opdringen. Ze moet haar eigen pad kiezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef zorgzaamvriendin het volgende:
Heee,,
Ik heb me hier op aangemeld omdat ik ergens mee zat.
Mijn vriendin is vanaf haar 8ste tot haar 12e verkracht door haar bloedeigen broer.
En ze heeft mij vertrouwt en mij het verteld.
Ik en haar zus weten het. Ze zit ook bij jeugdzorg.
Maar weten jullie wat ik kan doen om haar te helpen en haar nog beter te steunen?
Alvast bedankt
Uhm, verkrachten in het algemeen ook hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom is hij op haar 12e gestopt? Is hij betrapt?
Je eigen zus verkrachten is natuurlijk diep triest. ;_;
Van familie moet je het hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, verkrachten in het algemeen ook hoor.
Dat idd. Er in ieder geval voor haar zijn en betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Luisteren. Geen raad opdringen. Ze moet haar eigen pad kiezen.
Als ze maar steun krijgt.
Dit dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Luisteren. Geen raad opdringen. Ze moet haar eigen pad kiezen.
Als ze maar steun krijgt.
Wat is dat nou weer voor een kutreactie ? Ze vraagt toch om hulp en advies ? Ze noemt nergens namen of adressen of weet ik veel wat. Dus vertel jij ff waarom zij het dan niet hier mag neerzettenquote:
dan ga je op Fok om raad vragen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef zorgzaamvriendin het volgende:
Heee,,
Ik heb me hier op aangemeld omdat ik ergens mee zat.
Mijn vriendin is vanaf haar 8ste tot haar 12e verkracht door haar bloedeigen broer.
Maar weten jullie wat ik kan doen om haar te helpen en haar nog beter te steunen?
Alvast bedankt
Dat zou zomaar kunnen helpen, als er niet van die treurneuzen in zo'n topic bijdehand komen doenquote:
Ze schrijft haar vriendin te willen steunen en vraagt advies.quote:
Dit vraag ik me dus ook af.quote:
TS, moet zich ook niet laten afschrikken. Het is het tijdstip en morgen komen er vast reacties waar ze iets aan heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:10 schreef DjinN het volgende:
precies wat ik ook al gezegd heb...net of alle kutreacties hier haar überhaupt verder helpen..
Als ze er achter komt dat je het zo open en bloot op een forum post vertrouwd ze je denk ik niet meer zo :/quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef zorgzaamvriendin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |