JA HEHE IK OOK MAAR WAAROM? je doet je richting toch aan als je er vanaf gaat, het heeft echt totaal geen nut om je knipperlicht naar links te doen, echt triestquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Salamando het volgende:
TS snapt niet hoe rotondes werken:
richtingaanwijzer naar rechts = eerst afslag
geen richtingaanwijzer (aan naar rechts na eerste afslag) = tweede afslag
richtingaanwijzer naar links (veranderen naar rechts na tweede afslag) = derde afslag
zo heb ik het geleerd in ieder geval
duidelijker nog isquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Salamando het volgende:
TS snapt niet hoe rotondes werken:
richtingaanwijzer naar rechts = eerst afslag
geen richtingaanwijzer (aan naar rechts na eerste afslag) = tweede afslag
richtingaanwijzer naar links (veranderen naar rechts na tweede afslag) = derde afslag
zo heb ik het geleerd in ieder geval
hehequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
dat krijg je zo aangeleerd bij je examen, nadeel is dat sommigen m vergeten uit te zetten
als iedereen nou eens richting aan zou geven als ze er af gingenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef AskMe het volgende:
[..]
JA HEHE IK OOK MAAR WAAROM? je doet je richting toch aan als je er vanaf gaat, het heeft echt totaal geen nut om je knipperlicht naar links te doen, echt triest
Troll. Duidelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef AskMe het volgende:
[..]
JA HEHE IK OOK MAAR WAAROM? je doet je richting toch aan als je er vanaf gaat, het heeft echt totaal geen nut om je knipperlicht naar links te doen, echt triest
Ook al doe je geen richting aan naar links kan je alsnog blijven rijden, wanneer je d'r af gaat doe je je richting aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Waterweg het volgende:
[..]
duidelijker nog is
richtingaanwijzer naar rechts als je eraf gaat
richtinaanwijzer naar links als je er nog niet af gaat
dan is het altijd duidelijk wat je doet, ook al rijd je nog 4 rondjes voor de lol
Preciesquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
als iedereen nou eens richting aan zou geven als ze er af gingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |