Eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
Rechts.Niks voor de maatschappij overhebben en denken dat hun nietige leventje ertoe doet.
Dat zou nou een mooie uitslag zijn voor de TK verkiezingquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben linkssamen met slechts 8% van de bevolking
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
Rechts.Niks voor de maatschappij overhebben en denken dat hun nietige leventje ertoe doet.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Dastan het volgende:
DIT IS GEEN GRAP KOPIEER DIT BERICHT VIJF KEER IN VIJF VERSCHILLENDE TOPICS EN DRUK OP F12 EN SIENEKE ZAL OP JE BEELDSCHERM VERSCHIJNEN.
Jij snapt er dus helemaal niets van... 1... je mag niet overal vrij rechtsaf, 2 je kan ook rechts beginnen en dan links aansluiten maar dat gebeurt niet. Ze beginnen links. Ik heb het natuurlijk niet over de 2de 3de ofzo maar over de 1ste die stopt voor het licht.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef flappieflapstra het volgende:
Waarom ik links sta voor een stoplicht?
A: Zoveel mogelijk de breedte van de weg gebruiken, anders krijg je een heel lang 'treintje' van fietsers voor een stoplicht, waarbij mensen niet naast elkaar durven te staan ofzo.
B: Om ruimte te maken voor mensen die naar rechts willen (en dan vaak niet op het stoplicht hoeven te wachten) en anders geblokkeerd worden door volk wat rechts staat.
En als je met je luie lawaaierige snorscooter zonodig over een FIETSpad moet, moet je even wachten bij een stoplicht maar leren accepteren.
Waarom zou iedereen ruimte moeten vrijmaken voor de 'oh zo belangrijke' snorscooterbestuurder? Je wilt gewoon voordringen, dat is het.
BACK IN LINE!![]()
OMG RAGE!!!1quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef callous het volgende:
[..]
Jij snapt er dus helemaal niets van...
klopt. Maar meestal wel.quote:1... je mag niet overal vrij rechtsaf
Ja, nou en? Het licht is rood. Je zult moeten wachten. Of iemand nou links of rechts staat.quote:, 2 je kan ook rechts beginnen en dan links aansluiten maar dat gebeurt niet. Ze beginnen links. Ik heb het natuurlijk niet over de 2de 3de ofzo maar over de 1ste die stopt voor het licht.
geen rijbewijs, zo niet, dan minderjarig? Mooie logicaquote:3... dus ik ben lui omdat ik een snorscooter heb maar miljoenen mensen met een auto zijn niet lui.... jij hebt dus ook geen rijbewijs... zo niet, dan minderjarig.
ik merk er niks vanquote:scooters zijn tegenwoordig 4tact en maken minder lawaai dan vroeger...
quote:als je geen normaal, fatsoenlijk en met hersens gecreerde argumentatie kan bedenken, zeg dan niets. Jij hebt wel de meest debiele reactie die nergens over gaat van iedereen.... de rest vind ik zelfs nog wel grappig en terechte opmerkingen, maar die van jou.... pffffff, ik gok er toch op dat je 11 bent... ongeveer.
Je zegt LETTERLIJK dat je het vervelend vindt dat mensen links gaan staan en je daarom op ze moet wachten. Maar het licht is gewoon rood. Je was blijkbaar later bij het stoplicht. Dus ja, je moet wachten. Zo werkt een rij nou eenmaal. Of ga je bij de supermarkt ook schelden als mensen de linker kassa pakken ipv de rechter en je daardoor langer moet wachten?quote:Ik heb niet gezegd dat ze voor mij ruimte moeten maken... als je die zin ergens kan vinden, moet je het zeggen.
ik fiets gemiddeld 30quote:Het is zelfs niet toegestaan om met 2!!!!! mensen naast elkaar te fietsen als je overige verkeer hindert. De wet heeft bepaald dat een snorscooter 25 mag en bijna geen enkele fietser gaat zo snel.
Wat wat waaaat? Hoe kan je ander verkeer hinderen als die toch al moeten wachten op een rood licht? Ja, als je op een doorgaande weg rijdt moet je niet bewust mensen in de weg gaan rijden. Stilstaand voor een stoplicht hoef je echter heus geen ruimte te maken hoor... alleen voor ambulances en andere nooddienstenquote:Dus de wet heeft al bepaald dat je als fietser ruimte MOET maken.
Je mag dus niet hinderen TIJDENS het fietsen. Wat heeft dat dan nog met een stoplicht te maken? Daar sta je immers stil, omdat het ROOD is?! Je moet toch al wachten op het rode licht. Maar jij wilt dus dat iedereen rechts gaat staan, zodat jij ZELF links vooraan kan gaan staan. Je bent gewoon egoïstisch bezig, maar weigert dit in te zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef callous het volgende:
gelukkig bestaan er nog losers!!!
nogmaals... je snapt en leest niets!!!!!!!!!
de EERSTE fietser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en TIJDENS het fietsen mag je geen overige verkeer hinderen!!!!!!!!!!!!!!
pffffff
nou ja... lezen blijft moeilijk!!!! snappen nog moeilijker!!!!!!!
Ik ben zo links dat ik naar communisme neig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben linkssamen met slechts 8% van de bevolking
Solidariteitquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen
Sterke schouders
Robin Hood
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb zoveel nadelen aan links schrijven
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |