quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik stemde sowieso al VVD.. mag ik er dan ook in?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik stemde sowieso al VVD.. mag ik er dan ook in?
Okee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Tamashii het volgende:
vvd zorgt alleen maar voor grotere verschillen tussen arm en rijk. Netwerk heeft het bewezen waar Rutte ongewoon aangevallen op reageerde en later ongelijk kreeg in de NRC en de Volkskrant.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Tamashii het volgende:
vvd zorgt alleen maar voor grotere verschillen tussen arm en rijk. Netwerk heeft het bewezen waar Rutte ongewoon aangevallen op reageerde en later ongelijk kreeg in de NRC en de Volkskrant.
Reageer eens ontopic graag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik zet je toch in de lijstquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:16 schreef ThaTim het volgende:
Helaas nog net geen 18, anders zou ik denk ik VVD gestemd hebben!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef ErikT het volgende:
Je bent wel aardig sneu als je je stemkeuze baseert op een user die de partij afzeikt.
Overigens is de VVD een enorme kutpartij natuurlijk, dus het is geen wonder als mensen dit soort redenen nodig hebben om zichzelf zover te krijgen erop te stemmen.
quote:
Hoeveel schuift het?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien stemt EG na zijn ban ook voor de VVD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |