Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ik vind het een prima combinatie eigenlijk, zolang je er maar gekleurde schoenen onder aan hebt.
Iemand had de pic al klaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen heb ik er nu een zwart basic shirtje onder en niet m'n Run DMC.![]()
Heerlijk jasje.
So true, ik wilde het posten maar had een ban.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iemand had de pic al klaar.
Wel mooi, WD!
die jasjes zijn wel gaaf maar worden nu verkracht door al die veel te jonger kinderen die denken hip te zijn..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk jasje.
Bij een shirt van Run DMC hoort gewoon een Adidas vest. Ik vind het heel leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk jasje.
Hij doelt op de foto.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Stickvis het volgende:
ze heeft jjuist geen run dmc aan vandaag maar een zwart basic shirtje
Als je 1,60 bent en 65 kg weegt ja. Spaanse maten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
hahaha serieus!?
ze hebben echt heel chill spul voor mannen.
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk jasje.
Valt best mee man, ik met 1,87 en 90 kg pas er allemaal makkelijk in.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je 1,60 bent en 65 kg weegt ja. Spaanse maten.
Zara valt echt groot hoor?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je 1,60 bent en 65 kg weegt ja. Spaanse maten.
Also ja dan klopt het wel.. Lijkt me trouwens ook leuker met Run DMC dan met een plain zwart shirtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij doelt op de foto.
Dankjewel DD.
1,93 + 80 kgquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Lekker hoor!
[..]
Valt best mee man, ik met 1,87 en 90 kg pas er allemaal makkelijk in.
Dan weet ik niet welke exclusieve Zara jij komt, maar ik heb standaard een maat groter bij de Zaraquote:
Amsterdam, den haag..quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke exclusieve Zara jij komt, maar ik heb standaard een maat groter bij de Zara.
Ik dacht dat broekmaat 34 bij de Zara er gewoon voor de gein lag..quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Amsterdam, den haag..maar voor die broeken heb ik gewoon maat 34 en die kan ik nog zo naar beneden trekken
shirtjes en blousjes vind ik meestal niet zo erg als die wat groter vallen, maar neem meestal toch de kleinste maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |