Ik zou het rokje in de taille dragen met een strakhempje/shirt ofzo.. zo wordt het wel een beetje oma like..(vind ik)quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef P.F het volgende:
Haha omg ik heb een nieuw rokje en ik hoorde dus "o ja die kun je zo hoog in je taille dragen"
dus ik net zo: o, ff kijken.
wat vinden jullie? eerlijk zeggen? Ik sta er wel een beetje dood bij, als ik beweeg is 't leuker maar heb geen zin in gekke poses
[ afbeelding ]
-edit- je ziet wel een beetje mijn BH door dat hemd, hmz
oh, en dan misschien met een lange blazer? of juist kort jasje? wel een leuk rokjequote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef P.F het volgende:
Met een strak hemdje + dat ding in m'n taille zie je heel duidelijk dat ik echt een kort bovenlichaam heb
Je vergeet een oma bril.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:19 schreef P.F het volgende:
Ja ik ging eigenlijk voor de oma look met oma schoenen, oma krullen, oma ring en oma veertjes in het haar..
Snel terug vragen dan kom ik langs met mn zwemdiploma, ik verwacht op z'n minst een euro of dropquote:
Ik vind die roze bolero juist leuk. Ook al is het misschien niet helemaal matchendquote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef P.F het volgende:
die roze vind ik vloeken en die zwarte vind ik een beetje: kijk hoe hip ik ben EN een taille rokje EN pailletjes op de schouders!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik doe wel gewoon een jeans met een tshirt aan!
Ik vind ze beide erg schattig, maar zwart is niet zo leuk erbij.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef P.F het volgende:
die roze vind ik vloeken en die zwarte vind ik een beetje: kijk hoe hip ik ben EN een taille rokje EN pailletjes op de schouders!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik doe wel gewoon een jeans met een tshirt aan!
Uhuh...!quote:
Date met de vriend?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
Hey ik ben niet zo hip en ik moet nu eigenlijk weg: stress!
O, gewoon een tshirt?
Of een tshirt met een bolero
Ik heb een date, normaal heb ik mijn broertje om te vragen of het binnen de grenzen van mannelijk 'leuk' valt, maar die is er nu niet
Ik ben man en ik zeg: ja, je outfit is leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
Hey ik ben niet zo hip en ik moet nu eigenlijk weg: stress!
Of, gewoon een tshirt?
[ afbeelding ]
Of een tshirt met een bolero
Ik heb een date, normaal heb ik mijn broertje om te vragen of het binnen de grenzen van mannelijk 'leuk' valt, maar die is er nu niet
Die laatste vind ik persoonlijk het leukst. Laat ik het zo zeggen, als de date met mij was had ik gelijkquote:
Toch leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef P.F het volgende:
Haha ok! Doe ik die! Thank youu
[ afbeelding ]
Jammer van de jas en tas, maar ik koop binnenkort wel een cardigan & zomertas!Ik gaaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |