quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef Blueman het volgende:
Vijf babies door seksorgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan je uit de studenten wereld melden dat condooms verre van hip zijn.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
Condooms zijn ook niet heilig op dat vlak. Heb vaak genoeg gehad dat ze stukgingen of ineens verdwenen etc...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze condooms hadden gebruikt waren er vast geen 5 meisjes zwanger geworden, moppie
Ineens verdwenen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Condooms zijn ook niet heilig op dat vlak. Heb vaak genoeg gehad dat ze stukgingen of ineens verdwenen etc...
vijf! meisjes zwanger na 1 neuksessie... Nah, geen condoomsquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Condooms zijn ook niet heilig op dat vlak. Heb vaak genoeg gehad dat ze stukgingen of ineens verdwenen etc...
Mensen die bij het ed werken en een artikel niet kunnen lezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf! meisjes zwanger na 1 neuksessie... Nah, geen condooms
quote:Jy rol met ‘n selfoon in jou pen
Ek rol nog met ‘n 3310
My styl gooi sexy korrek
Jy dra nog fokken Mr Price Red
As ek instap skrikkie hele fokken bar
Jy kry nog fokken geld by jou ma
Ek los die hele jol papnat
In dit geval zullen ze inderdaad niet gebruikt zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze condooms hadden gebruikt waren er vast geen 5 meisjes zwanger geworden, moppie
ach, dat glijdt tenminste goed doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In dit geval zullen ze inderdaad niet gebruikt zijn.
Ging meer over het in elkaars kwakje roeren,
alsof je er uberhaupt iets van merkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, dat glijdt tenminste goed door
In dat zwarte gatquote:
ik denk wel dat je als man het verschil merkt tussen een schone en een volle flamoes. Zeker bij veertienjarigenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof je er uberhaupt iets van merkt.
Beetje in de stijl van 'Die Antwoordt'quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Jow.
Iemand zaagtafel kopen? 750 euro![]()
Oh enne....
[..]
Maar goed, dit zal vast allang niet meer hip zijn volgens Feb.
Ow, december 2009.
Das wel echt oud.
Hey das wel vet, is dat Fries ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Jow.
Iemand zaagtafel kopen? 750 euro![]()
Oh enne....
[..]
Maar goed, dit zal vast allang niet meer hip zijn volgens Feb.
Ow, december 2009.
Das wel echt oud.
Ze hebben ook samen een nummer gemaakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje in de stijl van 'Die Antwoordt'
Overigens is 'Professor Green' op dit moment redelijk hip (aan het worden), al snap ik dat nog niet echt
Tsja, die staan wel op allerlei festivals in EU. Ik vind het beiden, maar 'mwaah. Al vind ik Jack Sparrow wel beter dan DA.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef bleiblei het volgende:
Oh.... Ik zie nu wat Die Antwoordt is. Dat is echt wazige bagger.
Echt te matig. Dan is Jack Parow wel een stuk tofferder. Dat nummer van hierboven dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |