Als je nu op de Herkauwer reageert. Hij zegt toch dat hij les 11 heeft uitgelopen en hij heeft geen klachten. Al moet ie wel op één tempo blijven lopen elk interval en niet pieken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:
15 km/h hardlopen???? je bent geen Olympier!
Als je heeel fit bent en atletisch is 13 km/h al heel wat.
Beginnerstempo tussen de 8 en de 11 is echt meer dan zat.
Zorg eerst maar dat je een lesje uitloopt en doe dat een keer of wat, bij Les 23 en up kun je eens wat aan je tempo gaan doen. Je loopt gewoon veel te hard
Ga podcasts luisteren over het univserumquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
TVP enzo
Ik loop inmiddels weer een half uur aan 1 stuk en loop dan iets meer dan 5,5kmmaar het blijft saai
Even nagemeten 6,18km in 33:33 en daar zaten wel 2 loop pauzetjes tussen.
Bekend probleem. Je moet bij loopwedstrijden ook niet te erg op borsthoogte naar t-shirts van mannen kijken. Scary!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef Neelix het volgende:
Bah, zo'n synthetisch shirt is wel handig om niet al te nat te worden, maar nou zijn mijn tepels geirriteerd, dat doet zeer zeg
Ja misschien moet ik toch maar eens een mp3 speler aanschaffen. Mijn discman slaat al over als ik er naar kijk. En mijn platenspeler nouja laat ik daar maar niet over beginnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:42 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ga podcasts luisteren over het univserum
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik toch maar eens een mp3 speler aanschaffen. Mijn discman slaat al over als ik er naar kijk. En mijn platenspeler nouja laat ik daar maar niet over beginnen
Nee Herkauwer is gewoon heel fit en sterk denk ik, ik doelde op de pijnscheuten en steken van andrew.16quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:45 schreef Cudles het volgende:
[..]
Als je nu op de Herkauwer reageert. Hij zegt toch dat hij les 11 heeft uitgelopen en hij heeft geen klachten. Al moet ie wel op één tempo blijven lopen elk interval en niet pieken.
Ok okquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nee Herkauwer is gewoon heel fit en sterk denk ik, ik doelde op de pijnscheuten en steken van andrew.16
Nou nou, misschien wel een beetje fit en sterkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nee Herkauwer is gewoon heel fit en sterk denk ik, ik doelde op de pijnscheuten en steken van andrew.16
Is ook wel een normaal tempootje hoor, voor een redelijk geoefende mannelijke loper (op een goed gewicht), die lopen allemaal al snel 12 km per uur. En als je dan écht getraind bent nog een stuk harder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef hp38guser het volgende:
Ik vind het anders best leuk ook verhalen te lezen over lopers die op een hoger tempo trainen. Bij een tempo van 10 km/hr heb ik het gevoel niet vooruit te komen. Bij 12 of 13 km/hr maakt het al een redelijk verschil, laat staan bij 15 km/hr.
Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niet kan doseren, dus niet echt langzamer of harder. Uiteraard kan harder wel, maar dan weet ik al dat ik het niet ga redden. Ook met langzamer want dat vind ik niet fijn lopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef hp38guser het volgende:
Ik vind het anders best leuk ook verhalen te lezen over lopers die op een hoger tempo trainen. Bij een tempo van 10 km/hr heb ik het gevoel niet vooruit te komen. Bij 12 of 13 km/hr maakt het al een redelijk verschil, laat staan bij 15 km/hr.
Bikkelen! Succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:27 schreef SolnaStockholm het volgende:
Hoe is hardlopen met onwijze buikspierpijn? Zeker hell?
Mag er morgen aan geloven. Ik ga zondag een wedstrijd lopen dus morgen nog even kijken hoe het gaat op 5 km. MAAR nu heb ik net gefitnesst en ik weet zeker dat ik buikspierpijn ga krijgen. Ben toch wel benieuwd hoe dat is.
Ik heb nu dat ik precies thuis kom als de les stopt, dat is wel fijn. Maar moet het weer omgooien volgende week als ik langer ga lopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef progje het volgende:
Ben ook weer begonnen..
Met les 4 van Start To Run vandaag, ging best goed..
Was daarna nog niet thuis, dus heb nog 1x 2 min en 1x 3 min gerend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |