..maar het zit nog altijd voor geen meter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Op dit moment staan ze trouwens op 1/6e zetel, toch al stuk beter dan 1/10e zetel waarmee de avond begon na 2% van de stemmen
Onder een andere naam wellicht ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Amsterdam is ook maar 0,2%.
Nou ja, dan heeft de PP vier (of twee, of een) jaar de tijd om een goede organisatie op te zetten. Ik denk dat er electoraal wel potentie is.
quote:
quote:Tussenstand Provincie Limburg na 9 van de 34 uitslagen
(18,9% van de stemmen) (Tussenstand)
Opkomst: 118968 - 72,4%
Piraten:122 stemmen (0,1%)
Doe dan vrije informatiepartij ofzo. Deze naam lijkt alsof jullie het niet serieus menen.quote:
Idd, dat waren ook de meeste reacties die ik hoorde.. "Piratenpartij ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe dan vrije informatiepartij ofzo. Deze naam lijkt alsof jullie het niet serieus menen.
http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/tk2010/quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef maickeltje het volgende:
Waar haal je dat weg dan want bij de nos hoor ik ze er niet over?
Het is echt wel heel weinig inderdaad. Ik had misschien wel 1 zetel verwacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Utrecht: 0.2% (268)
Den Haag: 0.1% (327)
Dit gaat hem niet worden nee met zulke cijfers uit de grote steden
Dat is toch eigenlijk ronduit beschamend. Een fucking astrologenpartij die het wint van de piratenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:44 schreef Crazy Harry het volgende:
Op dit moment, met 66,1% geteld 0,1% voor de piraten, niet eens het meeste van de nieuwe partijen. Mens en Spirit heeft 0,3%
Tja, misschien is privacy onder die kiezers wel een groot item en geeft de uitspraakquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk ronduit beschamend. Een fucking astrologenpartij die het wint van de piraten
wel meer vertrouwen...quote:dat er een afbouw plaatsvindt van controlesystemen
Als iedere PP stemmer nu nog 6 man overtuigt over 4 (3..2..1?) jaar...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:23 schreef slacker_nl het volgende:
Bedankt voor de mensen die wel gestemd hebben op ons. Het is helaas niet geworden wat we ervan verwacht hadden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |