Ach joh ga toch lekker iemand anders lastigvallen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
Beste * afgewezen kassamiep *
Goed dat je cursus wel goed hebt geschreven. Ben je ook jaloers dat ik wel ben aangenomen?
SCAPINO!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Anyhow,
Ik solliciteerde laatst samen met een vriend bij de Scapino. Hij is niet aangenomen, ik wel, en ik had meer werk ervaring. En we zijn allebei Nederlands.
Dus TS:![]()
![]()
HAHA LEKKER VOOR JE
![]()
![]()
![]()
![]()
gast, leer eerst eens lezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:11 schreef HerbertThePervert het volgende:
Curses
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:57 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk over mijn sollicitatie, er zaten een aantal fouten in. Maar ik meen dit serieus, die van mijn vriend was slechter. CV hoeft er niet bij en gedoe over De Vries kan ik in mijn positie moeilijk stoppen. Daarom ga ik voortaan langs bij winkels om een betere indruk achter te laten en ik ga alles geven om mijn opleiding succesvol af te ronden. Bedankt voor je reactie
die fout maakt dekamarkt ook in haar belabberde e-mail.quote:
Dit is toch gewoon racistisch gedoe , komop zeg FOKquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar hij loog niet bij z'n sollicitatie
Een marokkaan zonder strafblad, dat gelooft toch geen mens!![]()
Ja je hebt gewoon gelijk, maar ik hoop dat de meeste het niet menen. Van sommige verwacht ik het eigenlijk wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon racistisch gedoe , komop zeg FOK
ik vind het ook nogal ver gaan om een individue, dat zich prima opstelt, zo te benaderen. maar daar is het wellicht klb voor, ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon racistisch gedoe , komop zeg FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |