Heb ik nog niet eens op geletquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:17 schreef Bol_Wan het volgende:
dijk van een stem, alleen al dat God-gemekker is niet aan mij besteed maar ach..
Niet op gelet, maar nu je het zegtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef nomar83 het volgende:
Staat er bij jullie ook een L midden in beeld? Irritant.
Zag het ook, inmiddels niet meer . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef nomar83 het volgende:
Staat er bij jullie ook een L midden in beeld? Irritant.![]()
Heeft meer met de techniek te maken dan met hem zelf . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Shaw eerder afgekapt dan het programma zei![]()
Ik merk er niks vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:35 schreef Bol_Wan het volgende:
verschilt het als je via VLC luistert?
ja dat had ik wel verwachtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft meer met de techniek te maken dan met hem zelf . . .
Misschien wel met de highlights vanavond of morgen . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:38 schreef meneer_valk het volgende:
Shit, ik baal echt dat Shaw eerder afgekapt is. Afgelopen donderdag in de Effenaar was een van zijn laatste nummers een héle mooie cover van Man In The Mirror![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het ook alweer met het programma van ned3? Want ik hoor er wel wat over op 3fm, maar ik vergeet het steeds![]()
quote:Zaterdag 29 mei: Pinkpop 2010: 21.35 – 22.20
NPS/ VARA/ VPRO op Nederland 3
Presentatie: Eric Corton, Giel Beelen & Michiel Veenstra
Met onder voorbehoud: Green Day, Moke, John Mayer, Trigger Finger, C-Mon & Kypski, Editors, Caro Emerald
Zaterdag 29 mei: 23.05 - 00.30
Met onder voorbehoud: Green Day, Biffy Clyro, Moke, Destine, Trigger Finger, John Mayer, Editors, Mando Diao en C-mon & Kypski
Zondag 30 mei: 19.00 - 19.50
Met onder voorbehoud: Mika, Kate Nash, Macca Bees, Slash, Jon Allen en DeWolff
Zondag 30 mei: 21.55 - 00.30
Met onder voorbehoud: Prodigy, Skunk Anansie, Gogol Bordello, Pink, Danko Jones, Yeasayer, Mika, Slash, Wolfmother, John Mayer, Florence and the Machine, Editors, Moke en Green Day
Maandag 31 mei: 23.10 - 23.55
Hoogtepunten Pinkpop 2010
quote:Er zijn nog steeds problemen met de servers van de publieke omroep, waardoor festivalsite en livestream mogelijk niet goed werken #pp10
was ook gisterenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:47 schreef ari_zahav het volgende:
Ik dacht dat the temper trap gisteren speelde?
En ja, wat meer upbeat nummers zoals science of fear zou wel mooi zijn
Zal mij benieuwen of ze straks om 14.50 'gewoon' het normale programma verder afwerken . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |