hoe vroeg ga jij?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Byte_Me het volgende:
zo, druk bezig met pakken, straks naar heerlen rijden en morgen vroeg op om een leuk plekkie op camping A te pakken
We kunnen nu wat afsprekenquote:
Bij het reuzenrad?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:16 schreef MissSpooky het volgende:
Een meet op de zondag tijdens Wolfmother (17:15) (aangezien ze afgezegd hebben) bij... weet iemand een goede plek?
Maar wat nou als we dan Krezip Di-rect willen zien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:16 schreef MissSpooky het volgende:
Een meet op de zondag tijdens Wolfmother (17:15) (aangezien ze afgezegd hebben) bij... weet iemand een goede plek?
Ik kan dan trouwens niet, heb dan een interview.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:16 schreef MissSpooky het volgende:
2ManyDJsquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:14 schreef Piles het volgende:
Nog eens bedenken waar ik zaterdag heen wil
Als iemand nog tips heeft, vooral over de artiesten buiten mainstage, want daar ken ik niet veel van
ik denk dat we rond een uur of 6 voor de poort gaan staan. uurtje wachten dan gaat ie meestal wel open.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hoe vroeg ga jij?
Hier verder: Pinkpop 2010 #9 - Het inpaktopic.
Aaah ik ook inderdaad. Maar ik vertrek vannacht met de auto vanuit Amsterdam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik denk dat we rond een uur of 6 voor de poort gaan staan. uurtje wachten dan gaat ie meestal wel open.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:14 schreef Piles het volgende:
Nog eens bedenken waar ik zaterdag heen wil
Als iemand nog tips heeft, vooral over de artiesten buiten mainstage, want daar ken ik niet veel van
Vijf uur morgenvroeg.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:44 schreef MarkyMarkx het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens maak die vuur uit..... Doe je thuis toch ook nie..... komop jongens maak die vuur nou uit.![]()
Ze geven me het gevoel dat vannacht om 1 uur nog te laat is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:03 schreef Juicyhil het volgende:
http://pinkpop.vpro.nl/item/A75C07421F9D7BB533C599D7B193DCB1.html
Daar zit ik dus ook hard over te twijfelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:05 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ze geven me het gevoel dat vannacht om 1 uur nog te laat is.
Das een mooi lijstjequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef mouzzer het volgende:
Dit was de set list van het lmeest recente Prodigy optreden:
*knip*
Lijkt me nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:05 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dus we gaan om 2 uur vertrekken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vertrek wel een uurtje eerder, voordat jullie er zijn. FOK!kers hebben meestal legertenten met computers erin.
Nee, maar tijdje terug kwam ik om 10 uur aan (dan wel met vrienden die er al vroeg waren) en toen was het nog niet val. Weliswaar alleen plekken aan de rand (lees: greppels en modder).
Hoe veel drank mag je precies mee nemen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:32 schreef Hpzone het volgende:
Nu alleen nog hopen dat m'n tas niet opengemaakt hoeft te worden. Zit wel wat meer drinken in dan toegestaan.
12 blikjes en 1 petfles.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:44 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoe veel drank mag je precies mee nemen?
dit jaquote:
Het is een festivalquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef HaringMilkshake het volgende:
Mmm wordt er moeilijk gedaan als je wiet/hasj gebruikt?![]()
Lijkt me niet toch?
Tijdens Mando Diao of Skunk Anansie?quote:
Ja Live haalt Smeets er iedere keer bij. Was vorig jaar ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef alors het volgende:
In het vorige topic stond nog iets over dat ze vast Live/Ed Kowaltsjik uit de kast gingen trekken als er iemand zou uitvallen.
En nu hoorde ik vanmiddag op de radio dat door het uitvallen van Wolfmother die geruchten er inderdaad waren
Mando Diaoquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:08 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Tijdens Mando Diao of Skunk Anansie?
Bij die draaimolen?quote:
was het niet het reuzenrad?quote:
Dat is ook een idee, maarja.. als je dit niet meer leestquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef Bartisik het volgende:
Ik zeg meet bij 2manydj's, anders moet ik daar alleen heengaan.
Maar ik kom hier waarschijnlijk niet meer voor pinkpop, vanavond nog een lekker biertje pakken bij het Hertog Jan cafe van het jaar 2010 halen. En dan morge vroeg om 7uur opstaan
![]()
Iedereen veel plezier op Pinkpop, en miss tot daar wel
Oja klopt :pquote:
nee kan nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:09 schreef RiFFje het volgende:
Een maat van me heeft een kaartje voor drie dagen gekocht, maar heeft besloten om toch op zaterdagavond naar huis te gaan. Is er een manier dat ik in plaats van hem op zondag ga? Ben voor het laatst in 2007 geweest, weet even niet meer hoe het toen was geregeld met bandjes e.d......
Verwacht eerder maar een bandje zoals Di-rect, Anouk, Krezip of Go Back To The Zoo ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Zou de vervanger niet Rage Against the machine kunnen zijn? hun tour begint volgende week? zou wel vet zijn
Dat soort bands vragen de hoofdprijs voor een last minute gig. Dus als je kunt rekenen, reken er dan maar niet op. Ik denk dat je al heel erg blij mag zijn met Di-rect.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Zou de vervanger niet Rage Against the machine kunnen zijn? hun tour begint volgende week? zou wel vet zijn
Nee ze verschuiven alleenquote:
hehe, nou ja wel een klein beetje beter dan krezip, maar niet veel.quote:
Maar wel toffe muziekquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef DanHardy het volgende:
[..]
one hit wonder. Na ja, beter dan krezip.
Ik was iets te snel met postenquote:
maar verplaats naar zondag nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef DanHardy het volgende:
[..]
hehe, nou ja wel een klein beetje beter dan krezip, maar niet veel.
edit: ze stonden al op pink pop.![]()
quote:
Ik geef toe, ik had dit niet verwacht. Keurige oplossing van Smeets (krijg het bijna niet uit mijn strot)quote:
Ze geven mij het schaamtegevoel als Limburgerquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:05 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nietquote:
Ik zal kijken wat ik nog kan doenquote:
Als dit hem wordt, verwacht ik niet dat ik daarna nog leefquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef mouzzer het volgende:
Dit was de set list van het meest recente Prodigy optreden:
- Intro
- World’s On Fire
- Breathe
- Omen
- Poison
- Thunder dubstep mix
- Warrior’s Dance
- Firestarter
- Run With The Wolves
- Voodoo People
- Omen Reprise
- Invaders Must Die (Liam's re-amped version)
- Diesel Power Beats / Blow ya mind
- SMBU
Encore
- Take Me To The Hospital
- Out of Space
- Spitfire
- Their Law
Meet gaat er komen bij het reuzenrad... zeg het tijdstip maar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef baggerbart het volgende:
Gaat de meet er nog komen en dan niet bij het reuzenrad of de draaimolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ik vind het nogal een zwakte bod..quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
En gratis bier als je komt.als jij mij dan geld geeft krijg jij zo'n bonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |