Ik ook maar het is nu eenmaal niet andersquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik 8. En dat vind ik wel voldoende.
uhuh en binnen een week had ik em al gemoldquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n echte koelkast? Waarmee je met een beetje mazzel zelfs satellieten kon besturen
Ga fietsen stelen op t damrak jijquote:
kan ik die ergens downloadenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
boulder dash![]()
Die speel ik nog steeds heel vaak. Althans ik speel rocks and diamonds maar daar zitten ook de originele bd levels in
Dat laatste half uurtje maakt dan ook niet zoveel meer uit. Maar toch, 8 is genoegquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar het is nu eenmaal niet anders
gvd die grap heeft een baard hee, mijn leraren gebruikte die 30 jaar terug alquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen op t damrak jij
Damrak zit hier nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen op t damrak jij
Fixed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga stoer doen in de doelesteeg jij
lekker nostalgisch gamenquote:
Ach ja het levert ook wat extra's op dus klagen mag ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat laatste half uurtje maakt dan ook niet zoveel meer uit. Maar toch, 8 is genoeg
Lekker tussen de geile Turkjes hangen.quote:
Ik heb er de auto wel voor, aldus jouquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker tussen de geile Turkjes hangen.
Ja precies, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja het levert ook wat extra's op dus klagen mag ik niet
Ik ga u even pmenquote:
Retro?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd die grap heeft een baard hee, mijn leraren gebruikte die 30 jaar terug al
hou er dan ook eens een keer mee opquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja het levert ook wat extra's op dus klagen mag ik niet
er staan niet zoveel fietsen op het damrak meer tegenwoordigquote:
Een golf, of een BMW 318/320( i ).quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb er de auto wel voor, aldus jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |