Ik ook maar het is nu eenmaal niet andersquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik 8. En dat vind ik wel voldoende.
uhuh en binnen een week had ik em al gemoldquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n echte koelkast? Waarmee je met een beetje mazzel zelfs satellieten kon besturen
Ga fietsen stelen op t damrak jijquote:
kan ik die ergens downloadenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
boulder dash![]()
Die speel ik nog steeds heel vaak. Althans ik speel rocks and diamonds maar daar zitten ook de originele bd levels in
Dat laatste half uurtje maakt dan ook niet zoveel meer uit. Maar toch, 8 is genoegquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar het is nu eenmaal niet anders
gvd die grap heeft een baard hee, mijn leraren gebruikte die 30 jaar terug alquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen op t damrak jij
Damrak zit hier nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen op t damrak jij
Fixed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga stoer doen in de doelesteeg jij
lekker nostalgisch gamenquote:
Ach ja het levert ook wat extra's op dus klagen mag ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat laatste half uurtje maakt dan ook niet zoveel meer uit. Maar toch, 8 is genoeg
Lekker tussen de geile Turkjes hangen.quote:
Ik heb er de auto wel voor, aldus jouquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker tussen de geile Turkjes hangen.
Ja precies, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja het levert ook wat extra's op dus klagen mag ik niet
Ik ga u even pmenquote:
Retro?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd die grap heeft een baard hee, mijn leraren gebruikte die 30 jaar terug al
hou er dan ook eens een keer mee opquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja het levert ook wat extra's op dus klagen mag ik niet
er staan niet zoveel fietsen op het damrak meer tegenwoordigquote:
Een golf, of een BMW 318/320( i ).quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb er de auto wel voor, aldus jou
retro is inquote:
Klopt. Maar alsnog beter dan die stratenmakkersbak van je homie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb er de auto wel voor, aldus jou
Komt doordat iedereen daarheen werd gestuurd om een fiets te jattenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staan niet zoveel fietsen op het damrak meer tegenwoordig
Een stratenmakker?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Maar alsnog beter dan die stratenmakkersbak van je homie.
Je snapt me. Ik word afgeleid door natuurkunde ja.quote:
Klasgenoot, wel om je woorden denken hequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Maar alsnog beter dan die stratenmakkersbak van je homie.
nee ze mogen er niet meer staanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt doordat iedereen daarheen werd gestuurd om een fiets te jatten
Whatever. Het is een stratenmakersbak in ieder geval.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klasgenoot, wel om je woorden denken he
Dat welquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whatever. Het is een stratenmakersbak in ieder geval.
wat voor gevaarte?quote:
BMW E-nogwat geloof ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een golf, of een BMW 318/320( i ).
BMW jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een golf, of een BMW 318/320( i ).
Die klasgenoot van me rijdt in een Mercedes uit 86 of zoquote:
Tokkie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
BMW ja
[..]
Die klasgenoot van me rijdt in een Mercedes uit 86 of zo
vast niet zo eenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
BMW ja
[..]
Die klasgenoot van me rijdt in een Mercedes uit 86 of zo
wie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
'Lens, Vlaar, Anita en Engelaar vallen af bij Oranje'
Zijn we het daar mee eens of niet?
Als de gene die mee mogen het WK winnen wel anders nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
Wat jij wiltquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
I don;t care?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
quote:
Wel zoiets jaquote:
ik zou er graag 1 hebben in goede staat, 380slquote:
En ik zou graag zo;n schatje willen hebben, in goede staat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou er graag 1 hebben in goede staat, 380sl
graf bak dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZO'n ding, zelfde kleur
ik moest ervan overgeven in mijn mondquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik zou graag zo;n schatje willen hebben, in goede staat.
[ afbeelding ]
en nuquote:
Best een lekker mokkeltjequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van deze kanarie?
Doe die rode BMW maar eens showenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van deze kanarie?
Er zaten ook 2 blonde mokkels inquote:
Ja!!!!! en?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand benieuwd naar de uitslag van mn test?
Je was me voorquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Matthijs, fapmateriaal voor jou.
[ afbeelding ]
wat mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Matthijs, fapmateriaal voor jou.
[ afbeelding ]
wat heeft u nou geleerd mevrouw stemband?quote:
wat voor test?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Je bent officieel zwakzinnig verklaard?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Natuurlijk. Neem je er dan ook een mooie raamsticker op?quote:
Zo'n ding wil ik ook hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Ooit ga ik in zo;n ding meecrossen in de elfstedentocht
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk mag ik binnenkort weer in zo;n ding rondcrossenquote:
Dat lijkt me echt zo vet in zo'n ding crossenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met een beetje geluk mag ik binnenkort weer in zo;n ding rondcrossenIs ook al 2 jaar geleden dat ik erin rondgereden heb.
Die zat dus mooi niet op die CSIquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Neem je er dan ook een mooie raamsticker op?
[ afbeelding ]
Dat was al jaren bekendquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent officieel zwakzinnig verklaard?
Je typtest?
ja dat is totaal wat anders en coolquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:20 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hey ik heb altijd een lijkenwagen gewild!
Is het ook. Vooral op het strand, als je bijrijdster een domme huppelkut is die je niet mag, en dus de hele tijd gaat driften enzo. Maar dan steeds dat zij een laag zand over haar heen krijgt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo vet in zo'n ding crossen
Rode kever denk ik.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:20 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hey ik heb altijd een lijkenwagen gewild!
Met andere woorden, C. heeft een nieuwe baan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was al jaren bekend![]()
onder andere ja. Eerste onderdeel (callcentertest) maximale score en de typtest 99,8% goed en een snelheid van 234
coelie joeliequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was al jaren bekend![]()
onder andere ja. Eerste onderdeel (callcentertest) maximale score en de typtest 99,8% goed en een snelheid van 234
Mn overbuurman werkt in de uitvaart en heeft er wel eens een mee naar huis als hij nachtdienst heeft.quote:
Ja maar die dingen zijn gaafquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:23 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Mn overbuurman werkt in de uitvaart en heeft er wel eens een mee naar huis als hij nachtdienst heeft.
Niemand wil dat ding voor de deur behalve ik
Nog niet. Maandag gesprek nog. Duits zou een reden kunnen zijn dat ik niet word aangenomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met andere woorden, C. heeft een nieuwe baan?
Ik zou er ook best wel een willen, al is het alleen om de ruimte die je hebtquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:23 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Mn overbuurman werkt in de uitvaart en heeft er wel eens een mee naar huis als hij nachtdienst heeft.
Frans Duijts?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet. Maandag gesprek nog. Duits zou een reden kunnen zijn dat ik niet word aangenomen
Ik dacht pasgeleden dat ik een lijkwagen zag rijden, bleek het een normale gezinsauto te zijn. Wel een station maar zag er gewoon echt uit als een lijkwagen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:23 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Thnx babequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Frans Duijts?
Maar ik ga weer duimen voor je
naar festivals gaan, matras achterin en heerlijk slapenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou er ook best wel een willen, al is het alleen om de ruimte die je hebt
En het is altijd stil achterinquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit laatste tijd te kijken naar een BMW touring maar mn vriendin zegt dat zoiets voor 30+ isquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die oude amerikaanse stations zien er allemaal uit als lijkwagensquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht pasgeleden dat ik een lijkwagen zag rijden, bleek het een normale gezinsauto te zijn. Wel een station maar zag er gewoon echt uit als een lijkwagen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral op het strand, als je bijrijdster een domme huppelkut is die je niet mag, en dus de hele tijd gaat driften enzo. Maar dan steeds dat zij een laag zand over haar heen krijgt.
Ik duim voor jequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet. Maandag gesprek nog. Duits zou een reden kunnen zijn dat ik niet word aangenomen
En seks achterin de auto?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
naar festivals gaan, matras achterin en heerlijk slapen
Of juist niet, muziekjesquote:
Moet het per sé een BMW zijn ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit laatste tijd te kijken naar een BMW touring maar mn vriendin zegt dat zoiets voor 30+ is
ja ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En seks achterin de auto?
[..]
Of juist niet, muziekjes
[..]
Moet het per sé een BMW zijn ofzo?
En dat is het ook.
Idd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
naar festivals gaan, matras achterin en heerlijk slapen
Watquote:
In een lijkwagen hoort ;t stil te zijn achterin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En seks achterin de auto?
[..]
Of juist niet, muziekjes
[..]
Moet het per sé een BMW zijn ofzo?
En dat is het ook.
ja dat bende den koelequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:28 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Idd!
Dit is een van de modellen die hij mee heeft (vaak is het gewoon een busje waar je eigenlijk niet aan zien dat het een lijkenwagen is)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |