Naakt wii-en? Picsquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef zovty het volgende:
Ik weet dat het al vaker is gevraagd, maar hoe heet het meisje ook weer in je plaatje?
Zij is toch ook dat meisje dat naakt aan het wii-en is?
Tevens: ja, vieze boer ja. viesviesvies.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef McFearless het volgende:
Een bijzonder goede middag,
Op weg naar huis van in de trein van Amsterdam naar Alkmaar liep ik vijf minuten vertraging op. Er was iemand die langs het spoor aan het spelen was en dat was gevaarlijk, jawel. Maar goed, vijf minuten vertraging, dat kon me niet echt boeien. Bleek het later te gaan om een of andere boer die zichzelf aan het wassen was in de naastgelegen sloot.![]()
Klacht: Wassen in een sloot is vies. Vieze boer.
Ja, klopt, Shay Laren is de naam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef zovty het volgende:
Ik weet dat het al vaker is gevraagd, maar hoe heet het meisje ook weer in je plaatje?
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel.
Ik ben ook boer, vind je mij vies?
Hahahahahahahah ik ben stiekem toch geen boer!!! Ik ben schoon en fris! Ik ben acteur in shampoo en tandpasta reclames!quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahahahah ik ben stiekem toch geen boer!!! Ik ben schoon en fris! Ik ben acteur in shampoo en tandpasta reclames!![]()
![]()
![]()
HAHHAHAHAHA GEFOPT!
Dan kun je nou wel zeggen dat je schoon en fris bent, maar iedereen weet dat reclames nep zijn. Dus stiekum stink je toch.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahahahah ik ben stiekem toch geen boer!!! Ik ben schoon en fris! Ik ben acteur in shampoo en tandpasta reclames!![]()
![]()
![]()
HAHHAHAHAHA GEFOPT!
Geef die pics nou eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel.
Ik ben ook boer, vind je mij vies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.topicwendingNot everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Manu. het volgende:
Post dan in ieder geval nog een beetje OT een boerinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.topicwendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Post dan in ieder geval nog een beetje OT een boerinHet was het vrouwmens van de UI van TS. Hoe ontopic wil je het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
Ik zie de UI van TS niet eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Manu. het volgende:
[..]
Het was het vrouwmens van de UI van TS. Hoe ontopic wil je het hebben
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef zovty het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |