abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:51:48 #1
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_81966024
Mijn internetverbinding gaat via een Airport Express (van Apple). Die maakt zelf een draadloos netwerk aan waar alle apparaten mee kunnen verbinden. Zo kunnen mijn MacBook, mijn telefoon, mijn Vista-laptop en de XP-laptop van mijn vriendin allemaal het internet op.

Nu heb ik een vreemd probleem. Want alles doet het nog prima, behalve de Vista-laptop. Die ziet het netwerk überhaupt niet meer. Het komt niet eens in het lijstje van beschikbare netwerken te staan. De netwerken van de buren staan er wel, maar dat van mij is spoorloos verdwenen.

Inmiddels heb ik al drivers vernieuwd, alles twintig keer opnieuw opgestart, succesvol met een ander netwerk verbonden, enzovoort. Maar de oplossing heb ik nog niet gevonden. Ik zou er bijna wanhopig van worden. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
pi_81966420
De probleem ligt bij Vista, Ga over naar Windows 7 je zal er enorm blij mee zijn
Wat de boer niet kent eet hij niet.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:20:35 #3
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_81967203
Ik geloof je onmiddellijk, maar daar heb ik nu even geen geld voor.
pi_81967347
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef broer het volgende:
Ik geloof je onmiddellijk, maar daar heb ik nu even geen geld voor.
Je hoeft er niet voor te betalen hoor.
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:10:50 #5
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_81969281
Nou, met wat hulp is het opgelost. Vista bleek het kanaal waarop de Airport Express uitzond niet te kunnen ontvangen. Na de aanpassing is alles weer oké. Topic mag wat mij betreft dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')