Waarom niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door Balkenende?? Als er iemand is door wie ik absoluut niet genomen wil worden....
Pas maar op dat Femke je geen knietje geeftquote:
Dat ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:13 schreef Fortitude het volgende:
Inderdaad wat een gezeik weer. Het was een domme opmerking waarna hij alleen maar voor lul stond. Maar het is niet bepaald een belediging.
Overigens vond ik wel dat ze er best wel lekker uitzag gezien haar leeftijd.
Ik denk niet dat die opmerking de reden zou zijn, 70% van nederland zou hem wel een knietje willen gevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Jeff89 het volgende:
Vooral Halsema die dan verklaard dat ze 'm 'een knietje' zou geven.. DAT is emancipatie.. Een man zegt dat je lief kijkt?
Direct overgaan tot fysiek geweld. Zo doen wij dat in de 21e eeuw
Soms zou ik 'm graag plat op die Calvinistische neus van hem rammen, maar om deze opmerking? Dat is nl wat Halsema liet wetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die opmerking de reden zou zijn, 70% van nederland zou hem wel een knietje willen geven
http://www.parool.nl/paro(...)nt-een-knietje.dhtmlquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef Jeff89 het volgende:
Btw net 't filmpje nog maar een keer gekeken.. Wat verwachtte ze nou voor reactie? Voor de 3e keer 'daar geef ik geen antwoord op' ? Of had ze gehoopt dat hij zou zwichten voor haar journalistieke uitstraling en toch antwoord zou geven ofzo?
Op deze manier was ze iig direct afgekapt.. Heeft ze zelf nog gereageerd eigenlijk?
Whut? Je vind 't bullshit dat het zo word uitgelicht, maar hij moet wel sorry zeggen? Waarom? Uit politiek correctheid, of omdat vrouwen toch maar tere wezens zijn, die geestelijk niet sterk genoeg zijn om dit te incasseren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:49 schreef Dayshine het volgende:
Wel jammer dat heel feministisch Nederland dit zo zwaar uitlicht, alhoewel ik het ermee eens ben dat Balkenende zijn excuses moet maken (als hij dat al niet gedaan heeft direct na de opmerking).
Ik vind het jammer omdat feministisch Nederland dit gaat verwoorden als: 'HA zie je wel, hij is een seksist' terwijl ik dat zwaar overdreven en uit zijn verband gerukt vind.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Whut? Je vind 't bullshit dat het zo word uitgelicht, maar hij moet wel sorry zeggen? Waarom? Uit politiek correctheid, of omdat vrouwen toch maar tere wezens zijn, die geestelijk niet sterk genoeg zijn om dit te incasseren?
Die muts had gewoon na 2x vragen moeten weten dat er toch geen (zinnig) antwoord kwam.. Nu kon ze teminste nog met 'n complimentje op zak naar huis
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Jeff89 het volgende:
Vooral Halsema die dan verklaard dat ze 'm 'een knietje' zou geven.. DAT is emancipatie.. Een man zegt dat je lief kijkt?
Direct overgaan tot fysiek geweld. Zo doen wij dat in de 21e eeuw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |