ik loop ook niet met stiften en lpsticks in mn tas hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I know , gebruik ook van alles en meer van dat
alleen zo iets als make up niet
Ook dat is een vooroordeelquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ach nja je bent daar eigelijk toch doorlopend bezope nu ik erover nadenk dus het zal dan wel meevallen
Me haarproduct dat ik nu het meest gebruik?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vertel was is je haarproduct by choice
Dan snap ik dat je die bostel nodig hebtquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef NetSphere het volgende:
Enige make up dat ik tegenwoordig gebruik is foundation. Gebruik het ongeveeeer drie keer in de week.
ja maar ik ben sowieso al een drankorgel dus als ik daar ben ga ik echt nuchter zijn ofzo hoor hahahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat is een vooroordeelIk ben er alleen de laatste avond flink aangeschoten.
De rest van de dagen niet.
tis echt een fabeltje dat je van foundation puisten ofzo krijgt hoor haha. Je moet gewoon niet zo dom zijn om je gezicht niet te wassen voordat je naar bed gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je die bostel nodig hebt
i concur!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef NetSphere het volgende:
[..]
tis echt een fabeltje dat je van foundation puisten ofzo krijgt hoor haha. Je moet gewoon niet zo dom zijn om je gezicht niet te wassen voordat je naar bed gaat.
Begrijp sowieso niet dat mensen zoiets kunnen overslaan
*giggle*quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je die bostel nodig hebt
geloof niet zo in dat 'merk' eignelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Me haarproduct dat ik nu het meest gebruik?
Syoss heat protection haha. Dat is echt het noodzakelijkste voor mij
Als je er de hele dag mee rondloopt maakt dat wassen van je gezicht en daarna die 6 of 8 uurtjes nachtrust met een schoon gezicht ook niet zo gek veel meer uit hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef NetSphere het volgende:
[..]
tis echt een fabeltje dat je van foundation puisten ofzo krijgt hoor haha. Je moet gewoon niet zo dom zijn om je gezicht niet te wassen voordat je naar bed gaat.
1 dagje maar of maandag vrij?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef Deceit het volgende:
nog 2 dagen werken en dan weekend.. cant wait
Alleen zondag, had afgelopen maandag al vrij.. door pinksteren..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
1 dagje maar of maandag vrij?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alleen zondag, had afgelopen maandag al vrij.. door pinksteren..
en dan heb ik wel volgende week de zaterdag en zondag vrij!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Op gay.nl: heej jij was vroeger mijn overbuurjongen
Say whut?!
hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Staat geen foto bij.
Ik denk ook dat ie zich vergist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |