Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En live ook leuk
2 of 3x gezien nu. Blijft een grappige verschijning!
Veeeeel minder, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?
en een vraagje, ben nog nooit naar een concert van iemand geweest vandaar.. zoals lady gaga betaal je 60 à 90 euro voor een kaartje, wat kost zoiets bij Maria Mena?
Ze is een tijd stil geweest na 2 cd's met best wel wat hitjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Veeeeel minder, geloof ik.
Maria Mena is toch niet héél groot meer?
Tussen de 20 en de 30.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?
en een vraagje, ben nog nooit naar een concert van iemand geweest vandaar.. zoals lady gaga betaal je 60 à 90 euro voor een kaartje, wat kost zoiets bij Maria Mena?
Keukenkast ís Maria Mena. Ik snap 'm!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is een tijd stil geweest na 2 cd's met best wel wat hitjes.
EN net was ze op de radio om te vertellen dat ze een nieuwe cd aan het maken is.
Dus ook zij gaat een comebackje wagen
Hmm.. das nou ook echt het meest gedraaide 'jank'lied van mij van haar..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
And I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too
He said I'm sorry
Live net, accoustisch.
Ik krijg weer helemaal zin d'r cd's af te stoffen!
Ik ben veel man'lijker dan Maria Mena.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keukenkast ís Maria Mena. Ik snap 'm!
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh das heel mooi om te weten.. Geen drol dus
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.
In van die kleine ventures
Ja die zijn veel knusser/intiemer/specialer vaakquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.
In van die kleine ventures
Hij lag wel heel lief naar me te kijken als ik langs liepquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, -8. Dan zie ik een roze vlek ipv een bips!
Dat is dan wel weer het voordeel van naar afwijkende muziek luisteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.
Op Michelle Branch na
Ja maar de kans dat DIE naar NL komt is best wel heel kleinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.
Op Michelle Branch na
Zaadvragend en lief is NIET hetzelfde Vlarp!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij lag wel heel lief naar me te kijken als ik langs liep
Tactvol, miss Wings.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaadvragend en lief is NIET hetzelfde Vlarp!
hehe of gewoon helemaal n i e t neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat DIE naar NL komt is best wel heel klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |