Prachtige keuken heb jequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn keuken met nieuw mes!! Wou hem nog laten zien
Die plant is sfeer verhogend hequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Prachtige keuken heb je! Kun je koken met maar 1 pit? Of heb je nog meer?
herkenbaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb (IRL) ook een nieuw stopwoordje:
Zodoende.
Aan het eind van een verhaal, als er zo een stilte valt dan drop ik 'm even![]()
Ja nou dus toen blababla......
(...) (stilte)
Zodoende!
minimalistische keuken PF!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn keuken met nieuw mes!! Wou hem nog laten zien
Ja, vooral de plant maakt het af!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Die plant is sfeer verhogend he
Ik heb nog een 2 pits ding achter in de kast
Ik doe met je mee (hopelijk blijven de aardappelkroketten zitten waar ze zitten).quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
[..]
minimalistische keuken PF!
nu gaat ik 'echt hardlopen. Buh.
Plaatje van internet:quote:
Bijzondere combinatie bij je D...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje. Eh...even denken
o. weetabix met melk
t. 3 bitterkoekjes
l. 3 boterhammen (pindakaas, chocopasta, eiersalade)
t. hand dropjes + gemengde salade met kipfilet en brie
d.zoetzure soep met rijst + mislukte bloemkoolsoep + snee brood met boter + paar plakken zalm
Er moeten nog vijf muren geschilderd worden (wat als veel klinkt, maar drie zijn maar klein en de muur in de keuken is natuurlijk ook niet zo groot door de tegels en keukenkastjes en zo). Dat gaat we morgen doen. En dan ben ik al heel eind.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
Lekker licht, D&D.
Moet je nog veel doen voor je erin trekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |