Waarom stap je over op nikon?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een iPad zie ik mezelf echt niet snel kopen. Het is een leuk ding, maar dan alleen voor op de bank. En tsja, daar staat de PS3 al klaar en in dezelfde ruimte m'n iMac, dus het zou zwaar overkill zijn.
Qua camera ben ik er nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk wordt het een Nikon D90, hoewel ik de D700 maar niet uit mijn hoofd krijg. De fullframe blijft maar roepen. Nadeel is dat ik altijd Canon heb gehad en dus niks heb qua lenzen. En dan is de D90 gewoon een prima prijs/pakket verhouding, zeker aangezien ik er toch niet prof mee werk.
Precies, alleen maar omdat mensen als Bruce Willis die shit dragen blijkbaarquote:
Ik heb niet heel veel, maar 2 lenzen en bijbehorende filters. Maar genoeg om iets mee te kunnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zelf de D70 nog, oudje, maar voor mij prima. Een filmcamera gebruik ik toch nooit. De enige reden dat ik die zou kopen is voor het duiken, maar dan heb ik liever een andere die wel speciaal daarvoor kan werkenHad je veel Canonmateriaal? Anders is het wel zonde om over te stappen.
Omdat ik eigenlijk wel heel erg gecharmeerd was van de D700. Een hele prima en betaalbare fullframe camera. Bij Canon is die weer niet te betalen.quote:
Nee. Want ik woon in Maastricht zelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Belg steelt elke week broodbeleg in Maastricht
Sigmund?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
Naar het gemeentehuis omdat mijn identiteitskaart al een half jaar verlopen is.
Ja, moet ook nog een paar dingen bestellen daar voor solar, iig een hef shirt dan kan ik bij hef daar loesoe gaan jwzquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Net weer even bestelling gedaan bij Fresh Cotton.![]()
Hopelijk leveren ze het niet weer bij de buren af aan de andere kant van de straat.
Ik heb altijd Canon gebruikt, maar morgen ga ik een D80 gebruiken, ben benieuwdquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel, maar 2 lenzen en bijbehorende filters. Maar genoeg om iets mee te kunnen.
[..]
Omdat ik eigenlijk wel heel erg gecharmeerd was van de D700. Een hele prima en betaalbare fullframe camera. Bij Canon is die weer niet te betalen.
En stiekem vind ik bij sommige tests de Nikon er net iets beter uit komen (in het algemeen).
Hef.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:52 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ja, moet ook nog een paar dingen bestellen daar voor solar, iig een hef shirt dan kan ik bij hef daar loesoe gaan jwz
Jij kijkt ook nergens na hequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
Naar het gemeentehuis omdat mijn identiteitskaart al een half jaar verlopen is.
Omdat je een nerd bentquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
Wie kan dit nummer helemaal uitluisteren?
Ik niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat probleem met elk rap nummer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
Wie kan dit nummer helemaal uitluisteren?
Ik niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |