Ga eerder slapen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef breakeven het volgende:
ik moet mijn wekker altijd 5 x achter elkaar zetten want ik snap niet hoe ik slaap er altijd bij de eerste 2 door me tel ligt notabene naast me en trilt en geluid op hardst maar ik slaap er doorheen -_-
klacht: ik moet niet zo vastslaperig zijn!
Zet zelf even je leestekens, want ik vraag me nu af wie notabene is, en hoe je tel het voor elkaar heeft gekregen dat notabene naast je ligt en trilt. Terwijl je er altijd bij de eerste twee slaapt. En dat je je wekker altijd 5x achter elkaar zet, omdat je niet snapt hoe...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef breakeven het volgende:
ik moet mijn wekker altijd 5 x achter elkaar zetten want ik snap niet hoe ik slaap er altijd bij de eerste 2 door me tel ligt notabene naast me en trilt en geluid op hardst maar ik slaap er doorheen -_-
klacht: ik moet niet zo vastslaperig zijn!
nee op het MBO! En mijn trein topic is een literatuur hoogstandje want jullie snappen het zonder leestekens doe dat maar eens na en nee ik heb geen vochtstrip onder me deur xd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuke OP verder, zit je toevallig op het VMBO?
Heb hem even vertaaldquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef breakeven het volgende:
Ik moet mijn wekker altijd vijf keer achter elkaar zetten. Ik begrijp niet hou het komt maar ik slaap er altijd bij de eerste twee keer dat mijn wekker afgaat doorheen. En dat terwijl mijn telefoon notabene naast me ligt en op trilstand staat met het volume op max. -_-
Klacht: ik moet niet zo vastslaperig zijn!
Jij en TS hebben qua spelling en grammatica een match, maar beloof nooit kinderen te maken pls.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef Blizzie het volgende:
ik heb ook altijd 5 wekkers staan anders verslaap ik mij..
k heb eens geprobeerd mn wekker verder van mijn bed te leggen met n eerietant deuntje zodat ik wel mn bet uit moet om m uit te zetten.. maar dan heb ik dus de hele ochtend een ochtend humeur
verveel je je ofzo..quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij en TS hebben qua spelling en grammatica een match, maar beloof nooit kinderen te maken pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |