abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:58:38 #151
131603 Afwazig
Serious business
pi_81960967
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]

Microsoft

Jaren van dominantie (verkregen door illegale deals) vergooien aan een bedrijf met ongeveer 1/20 van het markaandeel en 1/4 van het aantal werknemers, waardoor je nu minder waard bent dan dat bedrijf.

Moet je maar betere software maken ipv je troep door de strot van gebruikers te duwen.
quote:
Daar staat tegenover dat Microsoft een stuk winstgevender is dan Apple. De laatste jaarwinst van de softwaremaker uit Seattle bedroeg 14,6 miljard dollar, tegenover 5,7 miljard voor de gadgetbouwer uit Californië. Ook de omzet van Microsoft ligt aanmerkelijk hoger dan die van Apple.
Selectief quoten
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:59:28 #152
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_81961004
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
hey!
hey apple!
heeeyyy!!!
HEY APPLE!!!
HEY!

"....hey pear!"
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:59:41 #153
173511 ViesKees
Nu al legendarisch
pi_81961011
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef ManianMan het volgende:
Maar waarom is er op een ICT-opleiding geen apple aanwezig dan? Wat heeft dat voor reden?

omdat MBO?
pi_81961013
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:58 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oké ik heb een te vroege conclusie getrokken maar de overrated prijzen van Apple kunnen dus echt niet.
De markt heeft je ongelijk bewezen. De prijzen van Apple kunnen prima. Zelfs na de laatste prijsverhoging van de MacBooks verkopen ze nog als zoete broodjes.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:59:45 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81961016
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:58 schreef Afwazig het volgende:

[..]

[..]

Selectief quoten
Dat zeg ik, die gast zie ik echt nog een Jihad voeren tegen NL oid als ie maar genoeg geindoctrineerd wordt .

hetzelfde haatvolle fanatisme zie je alleen bij zelfmoordmoslims .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_81961033
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:58 schreef Afwazig het volgende:

[..]

[..]

Selectief quoten
Oh, jij las het stukje van 1/20 en 1/4 niet. Maakt niet uit hoor, dat selectief lezen.
Calmer than you are
pi_81961066
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:59 schreef ViesKees het volgende:

[..]

omdat MBO?
Ik denk eerder omdat het bedrijfsleven er totaal niet op zit te wachten. Duur, Apple komt niet langs met 4 man op het moment dat er iets goed mis is, simpele onderdelen kosten een kapitaal, software werkt niet (goed), gebruikers weten niet hoe ze er mee om moeten gaan.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_81961077
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zeg ik, die gast zie ik echt nog een Jihad voeren tegen NL oid als ie maar genoeg geindoctrineerd wordt .

hetzelfde haatvolle fanatisme zie je alleen bij zelfmoordmoslims .
Ach jee, onze emoticon-argumenten jongen weer. Moet jij niet een Gako-kostuum gaan kopen of zo?
Calmer than you are
pi_81961094
Ah het 'gelovigen' argument wordt ook weer uit de kast gehaald zie ik. Samen met 'overhyped' en 'overpriced' hebben we nu alle Windows fanboy cliches wel gehad toch?
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:02:35 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81961125
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik denk eerder omdat het bedrijfsleven er totaal niet op zit te wachten. Duur, Apple komt niet langs met 4 man op het moment dat er iets goed mis is, simpele onderdelen kosten een kapitaal, software werkt niet (goed), gebruikers weten niet hoe ze er mee om moeten gaan.
Dat ben ik zeker met je eens, de service die een Dell kan leveren is 100 keer beter dan Apple, daarom is het voor in het bedrijfsleven eigenlijk niets. Ze hebben een server, maar das echt een lachertje. Mail, SQL etc kan je shaken op een beetje niveau.

Mooie machines, niets voor in een bedrijf .
Get woke, go broke!
pi_81961129
quote:

[..]

Dus het is eigenlijk troep?
pi_81961130
quote:

[..]

Ik denk eerder omdat het bedrijfsleven er totaal niet op zit te wachten.
Toch komt Apple steeds meer voor in het bedrijfsleven. Steeds meer consultants met een MacBook + Fusion ipv de standaard Dell. Pas een verhaal van een bigshot van de NYT die 1200 nieuwe Apple's heeft geplaatst. Het komt er echt aan nu.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:03:52 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81961169
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Toch komt Apple steeds meer voor in het bedrijfsleven. Steeds meer consultants met een MacBook + Fusion ipv de standaard Dell. Pas een verhaal van een bigshot van de NYT die 1200 nieuwe Apple's heeft geplaatst. Het komt er echt aan nu.
Sja, wij hebben ze ook, met dualboot naar Xp .

Ik ga zelfs op 2 officiele apple cursussen incl examens, maar echt een optie om 100% op OSX te gaan is er niet, gewoonweg niet uitgebreid en goed ondersteund genoeg .
Get woke, go broke!
pi_81961214
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Apple heeft ook een SAN, maar dat zie ik idd ook amper/nergens gebruikt worden. Daar ligt de ambitie ook niet denk ik. Pas nog bij VMWare geweest, gasten lopen ALLEMAAL met een MBP rond. (Nou heeft VMWare denk ik een nog grotere teringhekel aan MS dan Apple op het moment maar goed).
pi_81961243
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Dus het is eigenlijk troep?
pi_81961255
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ga zelfs op 2 officiele apple cursussen incl examens, maar echt een optie om 100% op OSX te gaan is er niet, gewoonweg niet uitgebreid en goed ondersteund genoeg .
Is dit dan niet een te vroege/slechte investering voor het bedrijf? Daar zal de financiele afdeling wel blij mee zijn 2 OS'en op een systeem
pi_81961267
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:58 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Idd. Hypes van 10 jaar zijn geen hypes, dat zijn gewoon goede producten. Wellicht niet voor iedereen weggelegd omdat het of duur is, of niet toepasbaar (gamers bijv.) maar kennelijk zijn er enorme groepen mensen heel erg blij met Apple producten.
Of mensen die degelijkheid willen. Die meerdere afwijkende office applicaties gebruiken. Mensen die vrijheid in aanschaf van onderdelen willen, en niet van 1 handelaar afhankelijk willen zijn. Mensen die graag willen dat hun telefoon 2 dagen volop gebruikt kan worden, of hun laptop >5 uur, zonder dat de accu de geest geeft.
pi_81961295
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Mensen die denken dat er alleen Macs gekocht worden vanwege het uiterlijk.

En er zijn ontzettend veel computer leken op deze aardkloot en omdat jij Windows cursussen geeft betekent niet dat Mac kut is.

Ik weet zeker dat die vrouw plezier van haar Mac gehad zou hebben als ze er meer vanaf wist.
Ik DENK niet dat die Mac gekocht is om het uiterlijk. DAT VERTELDE ZE ME ZELF!!!!!!!!!!!! Haar woorden, niet de mijne.
En ze zal ongetwijfeld plezier van die Mac hebben. Ik heb met haar afgesproken dat we na de cursus een middagje samen eraan gaan zitten. Op zich leert ze snel genoeg voor een 70-jarige, en het gebruik van mail en internet is nauwelijks anders op een Mac of windows bak.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:07:36 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81961338
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Apple heeft ook een SAN, maar dat zie ik idd ook amper/nergens gebruikt worden. Daar ligt de ambitie ook niet denk ik. Pas nog bij VMWare geweest, gasten lopen ALLEMAAL met een MBP rond. (Nou heeft VMWare denk ik een nog grotere teringhekel aan MS dan Apple op het moment maar goed).
Ach, ik heb zelf ook een Macbook Air van de zaak . Maar verder is het gewoon niet schaalbaar en robuust genoeg als je meer nodig hebt dan een simpele file- en printserver .

En de garantie op werkstations verloopt via derden, dat vind ik een onacceptabel als ik weet dat Dell de dag erna komt met een monteur, en voor servers zelfs binnen 4 uur. Daat betaal je ook voor, maar daar KAN je bij Apple niet voor betalen helaas...
Get woke, go broke!
pi_81961345
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef retorbrapi het volgende:
Ah het 'gelovigen' argument wordt ook weer uit de kast gehaald zie ik. Samen met 'overhyped' en 'overpriced' hebben we nu alle Windows fanboy cliches wel gehad toch?
Gelovig was geen argument, maar een constatering.
pi_81961360
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of mensen die degelijkheid willen. Die meerdere afwijkende office applicaties gebruiken. Mensen die vrijheid in aanschaf van onderdelen willen, en niet van 1 handelaar afhankelijk willen zijn. Mensen die graag willen dat hun telefoon 2 dagen volop gebruikt kan worden, of hun laptop >5 uur, zonder dat de accu de geest geeft.
Weet je hoelang de accu van een MBP meegaat? Nee he?
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:08:15 #172
173511 ViesKees
Nu al legendarisch
pi_81961371
quote:

[..]

en omdat hij niet eens snapt hoe je een scherm moet minimaliseren? de icoontjes zijn hetzelfde?
pi_81961379
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

VMWare is nou ook niet bepaald geweldige software wat betreft de omgang met Microsoft Producten..
Waar VMWare er 5 minuten over doet om Windows Server te booten doet Sun Virtualbox dat in luttele seconden
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:08:29 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81961386
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:05 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Is dit dan niet een te vroege/slechte investering voor het bedrijf? Daar zal de financiele afdeling wel blij mee zijn 2 OS'en op een systeem
hey, ik heb nergens gezegd dat het slim was, ik heb me er gewoon goed ingeluld, staat beter op je CV dan alleen MS-certificaten .
Get woke, go broke!
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:08:41 #175
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_81961403
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:58 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oké ik heb een te vroege conclusie getrokken maar de overrated prijzen van Apple kunnen dus echt niet. Ze richten zich op consumenten wat een onzin
Wat is er overrated aan. Dat jij het niet kunt betalen wil niet zeggen dat jij de norm bent.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')