In Afrika, daar hebben ze pas hongerquote:
Broertjesquote:
Ja hahaha dat zegt een kennis van mij ook altijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas honger(aldus mijn moeder)
Hehe soms wel maar dat is ook weer zonde, je moet ze nog wel kunnen plagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Broertjesje kunt er beter soep van koken
Ok. Wtfquote:Zanger openingsceremonie WK dood
JOHANNESBURG - De organisatie van het wereldkampioenschap voetbal moet op het laatste moment op zoek naar een zanger voor de openingsceremonie op 11 juni. Operazanger Siphiwo Ntshebe (34), die tijdens het feest zou optreden, is overleden aan hersenvliesontsteking.
Dat heeft platenmaatschappij Epic, waarbij Ntshebe onder contract stond, woensdag bekendgemaakt. Ntshebe was door antiapartheidsstrijder Nelson Mandela gevraagd om het lied Hope te zingen tijdens de openingsceremonie in Johannesburg. Tijdens een repetitie vorige week werd hij ziek. Dinsdag bezweek hij aan de ontsteking.
Dat is zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe soms wel maar dat is ook weer zonde, je moet ze nog wel kunnen plagen
Jawel, maar dan moet ik brood eten... en ik heb geen zin om de hele ochtend brood te moeten eten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas honger(aldus mijn moeder)
Is er niks anders in huis?
Brood roosteren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik brood eten... en ik heb geen zin om de hele ochtend brood te moeten eten.
Ik luister hem bijna non stopquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik vind een openingsliedje eik het minst boeiende
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik vind een openingsliedje eik het minst boeiende
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhitquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik luister hem bijna non stop
Nu ook
Zo vroeg op de ochtend?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Brood roosteren?
Tosti maken?
[ afbeelding ]
Mjah dat zeker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerEn fucking zuur voor die gast
Daar kan ik lekker op dansen als NL kampioen isquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhit
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruitquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar kan ik lekker op dansen als NL kampioen is
Dan eet je nu gewoon brood (met dank aan jouw broertje)quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruit
Is het ook. Zuur en een gaaf nummer that is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerEn fucking zuur voor die gast
Prolly wel ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhit
Ja, waarom niet?quote:
Ja misschien wel. Zie het vanzelf wel, blijft moeilijk in te schatten. Zeker met dit team.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruit
Vandaar dat daar zoveel geld mee te verdienen valtquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Zie het vanzelf wel, blijft moeilijk in te schatten. Zeker met dit team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |