quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die van mijn broertje eraf gehaald.
Jij laat je moeder 6 keer per dag voor je koken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn ma gaat me nu echt raar vinden ik eet echt 6 l
keer per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen. Maar toch.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij laat je moeder 6 keer per dag voor je koken?
En beter meerdere kleine maaltijden, dan 3 grote..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, Griekenland en Servië hebben ook goede nummers.Ongelooflijk dit! Dat dit zomaar kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
doe normaaldat jij nou op jongere jongens valt
Btw, Griekenland en Servië hebben ook goede nummers.VerraderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
wat een lieve broerquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar ik weet hoe dat gaat, in de eerste klas gaan ze hem ermee pesten.
Btw, Griekenland en Servië hebben ook goede nummers.OPA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij is waarschijnlijk wel de eerste die een stoere stoppelbaard kan laten staan, dat zal hem over een paar jaar wel flinke kudoows opleveren van z'n klasgenoten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Haar naam klinkt iig behoorlijk Turks. Wie is het?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat is de afkomst van die olcay gulsen?
bij ons hebben de jongens elkaar vorig jaar voor het eerst geschoren...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef IHVK het volgende:
Er was een Koerdische jongen op
mijn school die zich tot de vijfde niet scheerde.
Ook wel bekend als 'snorrie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |