hordeur/horquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:45 schreef breakeven het volgende:Kom ik aanlopen na een opzich normale ochtend, ik wou de deur uit ging de deur niet dicht zat er zo"n jaloezie ding voor( ietsom vliegen etc buiten te houden)
Hij vergeet een extra e natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:47 schreef Thas het volgende:
[..]
hordeur/hor?
Terechte klacht natuurlijk.
obvious trollquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik snap geen kanker van je verhaal. Maar ik las het woord Arriva en daaruit concludeer ik dat je uit het oosten des lands komt, dus dat is niet zo heel verwonderlijk.
Klacht: boeren met computers.
toch is de OP redelijk wazig en daardoor het lezen niet waardquote:
ik doelde dan ook op zijn opmerking over het oosten en zijn klacht. over de OP heeft ie gelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch is de OP redelijk wazig en daardoor het lezen niet waard
mja arriva is wel vervoer voor een achtergesteld gebied dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik doelde dan ook op zijn opmerking over het oosten en zijn klacht. over de OP heeft ie gelijk
Ondanks dat je in de rest van de OP de Nederlandsche taal verkracht is het natuurlijk wel leuk dat je een poging tot een mooie, statige opening doet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:45 schreef breakeven het volgende:
De trein een gevaarte die je elke dag wel ziet of hoort.
.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik snap geen kanker van je verhaal. Maar ik las het woord Arriva en daaruit concludeer ik dat je uit het oosten des lands komt, dus dat is niet zo heel verwonderlijk.
Klacht: boeren met computers.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ondanks dat je in de rest van de OP de Nederlandsche taal verkracht is het natuurlijk wel leuk dat je een poging tot een mooie, statige opening doet.
Verder ben ik van mening dat je niet moet gaan lopen zeiken over de defecte deur van een trein als jij zelf niet eens normaal je eigen voordeur uit komt.
Haha ik moest lachen en nou en het is een klaagbak forum laat me klagen over die deuren!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef breakeven het volgende:
zijn sommige zo achterlijk en kunnen geen eens zinnen lezen..... En nee ik keek niet te lang naar die sticker ik las en liep weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |