Dat en glijmiddel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Surf_Bunny het volgende:
Naar de dokter gaan. Pijn tijdens de sex kan allerlei oorzaken hebben zowel psychisch als lichamelijk, alleen een dokter kan je echt helpen. Hier kunnen we alleen maar speculeren over mogelijke oorzaken.
Ik veroordeel je ook niet hoor, maar het is wel herkenbaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Pinklady12 het volgende:
@ SSS,
Ik weet niet of je het topic goed hebt doorgelezen..
maar met die andere 2 jongens was het niet vrijwillig..
en ik kies der zelf ook voor.
En met p had ik zo snel sex omda ik hem compleet vertrouwd.
En ik heb dit topic er neer gezet omdat ik tips wil, ik wil liever niet zulke antwoorden
want ik weet zelf ook dat ik fout ben geweest
maar iedereen maakt fouten..
Dan zou ik het nog wat tijd geven, oefening baart kunst.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Pinklady12 het volgende:
Ja oke ik snap het..
het gaat er ook om dat ik veel spijt heb van al die andere jongens
en ik het graag opnieuw will beginnen met P.
Hij betekend echt heel veel voor, en hij is gelukkig heel lief voor me en geeft me alle tijd om het vertrouwen terug te brengen kwa sexualiteit.
Nou nou nou, bijna 17 en AL 3 sekspartners, wat zorgelijk zeg...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef snakelady het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat op zo'n jonge leeftijd al zo veel verschillende seksuele partners hebben gehad ook best zorgelijk is.
23 jarigen doen dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:09 schreef Pinklady12 het volgende:
Ja mijn vriend is 23?
En voordat jullie gaan uitvallen wil ik ook nog zeggen dat dat niet hoeft.
Aangezien et toch me eigen keus is
en ik niet van die kinderachtige pubers hou die alleen maar naar hun lul luisteren
ipv nr hun hoofd..
Dan moet het wel een goeie knul zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:45 schreef Pinklady12 het volgende:
ik zeg niet dat 23 dat ook niet doen.
maar de mijne is gelukkig niet zo!
IK vertrouw hem volkomen,
komt denk ik ook omdat ik hem al 4/5 jaar ken.
en mijn moeder verrtrouwd hem ook dus
Jij moet eens hulp gaan zoeken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:43 schreef Pinklady12 het volgende:
en ja, als jongens je dwingen, dan zit je ook niet echt met een lekker gevoel.
en ik kon toen geen nee zeggen, en kon niet tegen zielig kijken enzo..
dus ik stemde altijd maar toe..
Dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar komt waarschijnlijk ook de pijn wel vandaan.
Als jij geen "nee" kunt zeggen, doet je lichaam dat wel voor je.
Begin dan werkelijk eens overnieuw, gewoon even terug naar het begin, handje in handje lopen, uren zoenen, wat licht friemelwerk en laat het daar eens bij de aankomende tijd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Pinklady12 het volgende:
Ja oke ik snap het..
het gaat er ook om dat ik veel spijt heb van al die andere jongens
en ik het graag opnieuw will beginnen met P.
Hij betekend echt heel veel voor, en hij is gelukkig heel lief voor me en geeft me alle tijd om het vertrouwen terug te brengen kwa sexualiteit.
Ik mag toch hopen dat je niet bijna 17 bent? Je schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is echt ver beneden het niveau van iemand van jouw leeftijd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:11 schreef Pinklady12 het volgende:
Ik ben een meisje van 16 bijna 17.. en ik moet het allemaal even kwijt..
En dat met 16 jaarquote:de liefde van me leven
Serieus, dat overnieuw beginnen zal als er geen lichamelijke problemen zijn het probleem oplossen, maar je moet het wel echt rustig aan doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef Pinklady12 het volgende:
ik bedank sommige voor de tips, en ja ik ga ook opnieuw beginnen, ik en P hebben het 1 keer geprobeerd en verder hebben we nog niet echt veel gedaan kwa sex, meer omdat ik gewoon pijn heb.
maar ik vroeg om tips wat het beste is wat ik kon doen,
En ja ik ben bijna 17? en misschien kan jij je gewoon niet verdiepen in mijn verhaal. kan je dat niet, reageer der dan ook niet op,
Mijn advies is dus, wacht met sex minstens nog 1 jaar of 2.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef Pinklady12 het volgende:
maar ik vroeg om tips wat het beste is wat ik kon doen,
zo dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mijn advies is dus, wacht met sex minstens nog 1 jaar of 2.
Eens kijken of jij dat wel op kunt volgen.
Het is "normaal" om eerst eens een beetje een relatie op te bouwen. Aan zoenen en frutselen moet je met jou leeftijd genoeg hebben
Boys willen altijd sex, daarom zijn ze "boys"
Als jij denkt dat jij daar elke keer in moet voorzien, zodra erom gevraagd word dan kan je beter er je beroep van maken
Heb wel zelfrespect en bouw eerst eens een leuke relatie op.
Als je in het begin van een relatie geen sex hebt en ze zijn naar een paar maanden vertrokken dan of was je alleen voor sex of ze vinden je niet leuk genoeg.
Nou genoeg advies?
Het hele zelfrespect-gebeuren en jongens willen alleen maar sex in jouw post is echt bullshit. TS heeft een persoonlijk probleem, door haar eerdere relaties. Daar moet ze wat aan doen, maar schuif 't nou niet op dr vriend afquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mijn advies is dus, wacht met sex minstens nog 1 jaar of 2.
Eens kijken of jij dat wel op kunt volgen.
Het is "normaal" om eerst eens een beetje een relatie op te bouwen. Aan zoenen en frutselen moet je met jou leeftijd genoeg hebben
Boys willen altijd sex, daarom zijn ze "boys"
Als jij denkt dat jij daar elke keer in moet voorzien, zodra erom gevraagd word dan kan je beter er je beroep van maken
Heb wel zelfrespect en bouw eerst eens een leuke relatie op.
Als je in het begin van een relatie geen sex hebt en ze zijn naar een paar maanden vertrokken dan of was je alleen voor sex of ze vinden je niet leuk genoeg.
Nou genoeg advies?
Heb je wel het onderwerp gelezen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Tiroz het volgende:
[..]
Het hele zelfrespect-gebeuren en jongens willen alleen maar sex in jouw post is echt bullshit. TS heeft een persoonlijk probleem, door haar eerdere relaties. Daar moet ze wat aan doen, maar schuif 't nou niet op dr vriend af
idd, toen ik zo jong was was ik nog maagdquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nou nou, bijna 17 en AL 3 sekspartners, wat zorgelijk zeg...
Ik doe er weinig moeite voor schat, je gaat toch niks met de adviezen hier doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef Pinklady12 het volgende:
en misschien kan jij je gewoon niet verdiepen in mijn verhaal. kan je dat niet, reageer der dan ook niet op,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |