Strategisch hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:11 schreef Blik het volgende:
was dit topic even uit het oog verloren.
Vind het toch vreemd dat met de gemeenteraad er massaal GL gestemd wordt, en dan een paar maanden later er opeens massaal PvdA gestemd wordt.
Ha dat heb ik ook altijd met deze reeks op een of andere manier...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:11 schreef Blik het volgende:
was dit topic even uit het oog verloren.
Mwah op zich is de gemeenteraad nog altijd iets anders dan de Tweede kamer; aan mij heeft het in ieder geval niet gelegen...quote:Vind het toch vreemd dat met de gemeenteraad er massaal GL gestemd wordt, en dan een paar maanden later er opeens massaal PvdA gestemd wordt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef zatoichi het volgende:
Oh het is wel erg offtopic besef ik nu; on-topic dan maar:
Vrijdag mijn ja-woord gegeven midden in de stad aan mijn vrie...vrouw dus nu
Gefeliciteerd, maar technisch gezien is het nu toch je verloofde?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef zatoichi het volgende:
Oh het is wel erg offtopic besef ik nu; on-topic dan maar:
Vrijdag mijn ja-woord gegeven midden in de stad aan mijn vrie...vrouw dus nu
Gefeliciteerd! Je hebt het inderdaad getroffen met het weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef zatoichi het volgende:
nope dat was ze de twee jaar daarvoor; afgelopen vrijdag was de trouwdag![]()
En mooi weer dat het was!
Hoe dan ook, locatie van de ceremonie+eten was de oude hortus in het universiteitsmuseum; erg mooi! Het feest hebben we 's avonds in het Griftpark gegeven wat ook erg leuk was...
Nu de rekeningen afwachten
Haha ok, ik dacht dat je je vriendin had gevraagd. Anyways, gefeliciteerd. Griftpark is een erg mooie locatie, ik kan het weten want ik woon er naastquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef zatoichi het volgende:
nope dat was ze de twee jaar daarvoor; afgelopen vrijdag was de trouwdag![]()
En mooi weer dat het was!
Hoe dan ook, locatie van de ceremonie+eten was de oude hortus in het universiteitsmuseum; erg mooi! Het feest hebben we 's avonds in het Griftpark gegeven wat ook erg leuk was...
Nu de rekeningen afwachten
Ik woon er zelfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:50 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
Was ist loss mit Übervecht?!
Als je een marokkaan bentquote:
Ik ook. Weinig problemen gehad tot dusver hoor. Maar goed, Overvecht is groot en je hebt goede en minder goede stukjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |