Wat heeft dat met gezondheid van democratie te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
Zow, doe jij even dingen ver doortrekken.
Moeten we dan allemaal maar braaf doen wat de overheid zegt en verwachten dat de overheid al onze problemen oplost? Lijkt me niet echt gezond voor een democratie.
Welkom terug dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:35 schreef Nielsch het volgende:
Jeeeeh, terug van mijn ban. Ga dit weekend voor het eerst van mijn leven door de Utrechtse grachten varen!
Was je uit heel Utrecht geband ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:35 schreef Nielsch het volgende:
Jeeeeh, terug van mijn ban. Ga dit weekend voor het eerst van mijn leven door de Utrechtse grachten varen!
Nee alleen van Fok gelukkig. Zou toch wat zijn, dat ik mn eigen huis niet meer in kom...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Was je uit heel Utrecht geband ofzo
En dan moeten slapen in troosteloze plaatsen als Nieuwegein of Maarssenbroekquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee alleen van Fok gelukkig. Zou toch wat zijn, dat ik mn eigen huis niet meer in kom...
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef Nielsch het volgende:
Over een week of 3 heeft Utrecht er trouwens een nieuwe vrouwelijke inwoner bij... Ze zoekt geen kamer want die staat al voor haar klaar!
In dat gare studentenhuis? Daar wil je eigenlijk niet wonen, dat pand is fuckin smerig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef The6thgate het volgende:
Verdorie, kon ik bijna een kamer krijgen aan de Boothstraat. Helaas bijna afgestudeerd dus zou ik er over een jaar alweer uitmoetenOok zonde van het verhuizen.
Ben het nog niet geworden, daarom stond er ook: "over drie weken..."quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Vader geworden? Of een Pools importbruidje gehaald
Dat huis dat bij die Christelijke vereniging hoort?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef The6thgate het volgende:
Verdorie, kon ik bijna een kamer krijgen aan de Boothstraat. Helaas bijna afgestudeerd dus zou ik er over een jaar alweer uitmoetenOok zonde van het verhuizen.
Oh geen idee, nooit geweest.. Is van de ssh dus niet van NSU.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In dat gare studentenhuis? Daar wil je eigenlijk niet wonen, dat pand is fuckin smerig.
Oh mijn god, Pepijn. Die blijft er bizar uitzien. Is toch stiekem wel een bekende Utrechter, met zijn kraakgedoe enzo. Rare gast, wist niet dat hij in de gemeenteraad zit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Pepijn Zwanenberg
[ afbeelding ]
Wordt het nog druk in utrecht, hier komt er over 9 weken 1 inwonenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ben het nog niet geworden, daarom stond er ook: "over drie weken..."
Waar moet ik hem van kennen dan? Meestal schenk ik niet zoveel aandacht aan mensen met een raar kapsel en een hond aan een touw....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh mijn god, Pepijn. Die blijft er bizar uitzien. Is toch stiekem wel een bekende Utrechter, met zijn kraakgedoe enzo. Rare gast, wist niet dat hij in de gemeenteraad zit.
Ik kwam laatst midden in het bos bij Rhijnauwen een trap tegen. Maar die is niet zo heel lang en ook niet zo regelmatig..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:06 schreef tummeke het volgende:
Utregters![]()
Zijn er hier mensen die een idee hebben waar we in Utrecht of omgeving (Heuvelrug?) een mooie lange trap vinden, liefst in de buitenlucht, welke geschikt is om sportief de beenspieren op te trainen?
De stationstrappen of werftrappen lijken me niet zo geschikt, en verder zou ik echt niet weten waar een geschikte trap te vinden is!
Uhm voor zover ik weet het is het een volksbuurt, niet heel dichtbij het centrum.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:52 schreef Bob. het volgende:
Ik heb ook een vraagje voor de Utrechtenaren!
Wie kent hier de wijk Lunetten een beetje? Ik zou graag richting Utrecht willen, en nu heb ik daar een kamer aangeboden gekregen. Alleen ken ik behalve het centrum niet zo veel van Utrecht, dus ik heb echt geen idee wat voor wijk het is.Op Wikipedia lees ik vooral over kindvriendelijkheid, dus is het echt echt een beetje zo'n jonge gezinnetjes wijk? Ik ben zelf student, dus ik weet niet hoe leuk ik dat dan zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |