Volgens mij is zaterdag a.s. de Winkel van Sinkel roze ivm MegaPANN (afsluiting Midzomergracht-festivalweek):quote:
quote:Winkel van Sinkel
Maak kennis met het mooie Azië . Ga uit je dak op de club muziek en ontspan in de Aziatische tuin.
Muziek? Club muziek
Leeftijd? 16+
Tijd? 22:00 tot 05:00
Entertainment?
* Club-dj en dance4life-ambassadeur Benjamin Bates (o.a. bekend van Sensation White, Mysteryland en Innercity),
* Dans mee met de Geisha's,
* Onderga een welverdiende stoelmassage in de loungeruimte.
Ja, stukje inlassen en uitnevelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef marcek het volgende:
[..]
de plaatschade? aangezien mijn slot gewoon werkt, dit kwam btw nog voor de kosten van de verzekering, maar is handig om te weten voor de volgende keer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, stukje inlassen en uitnevelen.
Ik heb het zwart laten doen.
Want WA verzekerd.
Alleen hopen dat je de rest van het jaar niks raakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:57 schreef marcek het volgende:
[..]
iig hendig om te weten voor de volgende keer, mijn auto wordt ook een dagje ouder en het reparen dus ook minder waard.
wa beperkt casco (dus ook de inbraak erbij) en nog een no claim garantie.
Laten we die dan ook maar gebruiken ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Volk en Vaderland! Sieg Geert!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, marcheerden Geert's bruinhemden stadscommando's alvast maar door onze straten.
Check. Nooit ergens last van.quote:
Dat werkt bij mij helaas niet, zit vaak bij klanten die niet bij een treinstation in de buurt zitten. Mijn vriendin werkt in Rotterdam, en zou met het OV zo'n 1 uur en 45 minuten kwijt zijn met reizen enkele reisquote:
beiden, in Utrecht 15 - 20 minuten fietsen en ze zit voornamelijk rond Rotterdam (Bleiswijk, Lekkerkerk, Schiedam etc.)quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef zatoichi het volgende:
1u45 naar Rotterdam? Dan zit ze niet echt in het centrum daar(Of hier)
Ik werk naast CS.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik werk sinds kort op Papendorp, lekker 10 minuten met de fiets! Echt heel prima! Omgeving is wat minder inspirerend, maar ach....
Ik werk juist door het hele land, dan is Utrecht CS ook weer een voordeel. Je bent overal (relatief) snelquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk naast CS.4 minuten op de fiets. Helemaal ideaal.
Gaat prima hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef The6thgate het volgende:
Ik zou juist heel graag een eigen auto willenMaar het is pure geldverspilling. In Utrecht heb ik 'm niet nodig en moet ook regelmatig in Amsterdam zuid zijn. Probeer daar maar eens in 20 min met de auto te zijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen hopen dat je de rest van het jaar niks raakt.
Ik heb meteen m'n stootstrips mee laten spuitenParkwijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Nog even, als die A2 open is dan loopt het als een zonnetjequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef The6thgate het volgende:
Nee klopt, maar ik reis om 7.45 en om 17.45 en de snelweg ziet er op die tijden niet bepaald leeg uit
Je weet dat de tunnel 2 a 3 jaar is vertraagd hè?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog even, als die A2 open is dan loopt het als een zonnetje
Ik kom pas bij Maarssen op de A2quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat de tunnel 2 a 3 jaar is vertraagd hè?.
Vast wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kom pas bij Maarssen op de A2
En het uitstellen van de tunnel heeft geen impact op het openstellen van 2x5 rijstroken neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |