Lekker goedkoopquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik ging ook altijd maar in Appingedam uit, was een veel chillere disco, plus daar koste het me amper wat, 30 muntjes a 2 gulden p/s kocht ik voor zo'n n 20 gulden.(Tante maakte er schoon, die vond ze nogal vaak)
ik wel, bij de markies in uden,quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, ik ben dus echt nog nooit geweigerd
Meen je dat gast?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
goh, zou het?
Delfzijl is de naam van de "stad"waar ik woon...
in 2night 2,50 p/squote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
chill
hier zijn de biertjes 2 euro per biertjefucking duur, dus we zuipen eerst altijd wat in, anders wordt het duur als je dat elke week doet
Importeren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
Oh en Finland betaalde je 4 euro voor 0.5 liter(was het goedkoopste) en eenb wodka-cola(ik drink geen bier) was 6 euro, maar dan had je wel een behoorlijk groot longdrinkglas vol, en gruwelijk lekkere wodka..![]()
Zulke lekkere wodka had ik nog nooit gehad.
Ik betaalde toen voor een cola in Denemarken ook 6 euro. En in Rome was dat ook. Rekenen ze gewoon de prijs voor een mixdrank met alcohol voor dat drankje zonder die alcohol.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
Oh en Finland betaalde je 4 euro voor 0.5 liter(was het goedkoopste) en eenb wodka-cola(ik drink geen bier) was 6 euro, maar dan had je wel een behoorlijk groot longdrinkglas vol, en gruwelijk lekkere wodka..![]()
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
In Delfzijl is een kroeg waar je het wel kan kopen, maar volgens mij neemt iedereen zelf mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
€ 1,80 hier.In de goede kroeg althans.
Gewoon werken zonder muntjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.
2 euro is gewoon een muntje, dus handig
Whehehehehequote:
wij hadden 0.75 liter sambuca voor 3 euroquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik betaalde toen voor een cola in Denemarken ook 6 euro. En in Rome was dat ook. Rekenen ze gewoon de prijs voor een mixdrank met alcohol voor dat drankje zonder die alcohol.
de goedkoopste fles wodka was iets van 30 euro man... 0.5 liter ofzo XDquote:
Ik snap de fijnheid van muntjes anders nietquote:
Ze hadden eerst HJ Grand Prestige van de tap, maar nu niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |