Hoeveel zou je er voor willen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb hem geloof ik wel. Knights&merchants+expansion the peasant rebellion. Ik weet alleen nog niet of ik er wel afstand van wil doen. Wat geef je ervoor?
Zou best kunnen, maar als ik niet weet wat mensen er voor willen kan ik moeilijk zo'n prijs instellen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet nog niet eens of ik er wel afstand van wil doen. Verder dacht ik dat een richtprijs verplicht was hier?
Als hij een richtprijs van 2 euro neerzet, verkoop je hem dan ook voor 2 euro? Denk dat dat meer geldt voor het aanbieden van spullenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet nog niet eens of ik er wel afstand van wil doen. Verder dacht ik dat een richtprijs verplicht was hier?
dat geldt alleen bij aanbod.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef timmmmm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |