Oh ja! Dat verhaal heb ik ook nog gevolgd. Je bent wel een pechvogel heurquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut
ik ga woensdag beginnen met revaliderenhet zal een lang en zwaar proces worden hebben ze al gezegd, maar ik probeer er het beste van te maken
ja, nouja, je kunt niet alles heben kennelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja! Dat verhaal heb ik ook nog gevolgd. Je bent wel een pechvogel heur
Er zijn ook nog delen van je die wèl goed werken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef Mirjam het volgende:
ja, nouja, je kunt niet alles heben kennelijk
Sjee meis, het zit niet echt mee he? Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel over gaat!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:23 schreef Mirjam het volgende:
nou, ik ben weer thuis, het is een virale ooginfectie, een oogverkoudheid zoals de arts dat zo mooi zei, en dat kunnen ze niet behandelen?![]()
dat moet het lichaam zelf doen volgens de arts, en dat kan best ff duren, ben ik mooi klaar mee.
mijn weerstand is al vrij laag
wel duratears meegekregen voor als ik echt veel last heb
gaat dat niet prikken als de ziektequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef DrMarten het volgende:
Even naar de drogist reinigingstonic halen en dan regelmatig met een wattenschijfje met dat spul schoonmaken.
Ik heb iedere keer ontstekingen in m'n oogleden door teveel talg etc, maak iedere dag schoon en sindsdien veel minder last. Helpt als een tiet en dan heb ik gewoon eigen merk van de DA (flesje met groen/wit etiket).
mja, kennelijk, erg he?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef trovey het volgende:
Sterkte Mirjam, zo te lezen ben je nog wel even bezig met je kwaaltjes.
Sommigen wel, maar niet als je de goeie hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gaat dat niet prikken als de ziekte
[..]
mja, kennelijk, erg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga zo maar eens m'n zonnebril zoeken en laten maken, dit kan echt niet meer![]()
Dat juist NIET doen Mirjam hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef DrMarten het volgende:
Even naar de drogist reinigingstonic halen en dan regelmatig met een wattenschijfje met dat spul schoonmaken.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef Mirjam het volgende:
voor de mensen die zin hebben om wat te lachen:Ook vooral lekker als je wakker wordt of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga zo maar eens m'n zonnebril zoeken en laten maken, dit kan echt niet meerHeb het 1 keer ook heel erg gehad en kreeg mijn oog
's ochtends toen niet open, omdat er allemaal van dat spul tussen plakteEnige wat je kan doen is rustig afwachten
Noot noot.
het doet wel vrij veel pijn ja. ook fel licht is erg vervelend. en steeds maar het gevoel dat er wat scherps in zit als ik knipper.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef Tegan het volgende:
Hoe meer prut eruit komt hoe sneller hij beter wordt. Doet het nog veel pijn, of is het vooral dik en met prut dus?
En daarom is het mij ook door 3 verschillende oogartsen geadviseerd zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat juist NIET doen Mirjam hoorReinigingstonic is veel te agressief en al helemaal als je een ontstoken oog hebt
bwhehehequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:24 schreef trovey het volgende:
Aaaah die foto....maar 1 voordeel....je hoeft je oog niet meer dicht te knijpen als de zon schijnt
. Zo te horen gaat het nog niet veel beter...beterschap dan nog maar een keer.
Wat doe jij bij 3 verschillende oogartsen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En daarom is het mij ook door 3 verschillende oogartsen geadviseerd zeker
Wat jij wil.
het gaat zachtjes aan beterquote:
ja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Duurt lang zeg! Als je nog zo'n last hebt, zou ik toch nog even naar de dokter gaan denk ik. Beterschap!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |