Heb zelf wel eens met Ajax en PSV gespeeld, het is maar een spelletje hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit eraan te denken om - als mijn RKC-game gaat vervelen - een keer met Ajax te beginnen, de club die niet bepaald mijn sympathie heeft. Weet alleen nog niet of ik dat tegenover mezelf wel kan verantwoorden
Ja, maar tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb zelf wel eens met Ajax en PSV gespeeld, het is maar een spelletje hoor
Hehe over OSM gesproken, moet je dit eens zien:quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar toch
Ik ben wel een keer Ajax in OSM geweest btw
Ja, ik had toen ook zoiets. Was toen kampioen en had de beker gewonnen met het hele seizoen slechts 1 tegengoal, gescoord in de 90+4e minuut tijdens een 4-1 overwinningquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hehe over OSM gesproken, moet je dit eens zien:
[ afbeelding ]
Dat is toch halverwege het seizoen al niet leuk meer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik had toen ook zoiets. Was toen kampioen en had de beker gewonnen met het hele seizoen slechts 1 tegengoal, gescoord in de 90+4e minuut tijdens een 4-1 overwinning
Maar goed, genoeg over OSM, meestal speel ik ff 2 seizoenen en dan een jaar niet
Met RKC in de kwartfinale van de beker in seizoen 2, mag aantreden tegen Heracles. Lijkt me een haalbare kaart. Wat betreft de competitie denk ik dat ik dit seizoen de play-offs voor Europees wel ga halen, maar veel meer ook niet.
Na 3x plaatsen kennen we het inmiddels wel..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Dit soort dingen moeten er wel echt uit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Na 3x plaatsen kennen we het inmiddels wel..
ja ik denk dat het aan je trainers liggen, kijk eens naar hun persoonlijke stats daar staat hoe goed hun kennis van de eigen spelers isquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Bow het volgende:
Hoe kan het trouwens dat mijn jonge spelers nooit wat leren van de ouderen? Kan dat liggen aan mn trainers? Bij Dynamo zijn ze natuurlijk lang niet zo goed als bij een topclub...
Haha dat is wel echt onzin inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dit.Op de laatste speeldag nog mogelijkheid om kampioen te worden met Manchester. Chelsea speelde tegen Liverpool. Ik stond 1 punt achter. Eindstand Chelsea - Liverpool 0-1. Uiterst gunstig dus. Ik moest zelf tegen West Bromwich. Een eitje eigenlijk. Behalve op het moment dat Welbeck in de 17'minuut al rood haalt en dus met 10 man móest winnen. We kwamen 1-0 achter maar maakte via Macheda gauw 1-1. Kakuta kwam erin en maakte de 2-1. Ik besloot te gaan counteren voor de laatste 20 minuten (het was toen nog gelijk bij Chelsea). En op dat moment komt de dertigjarige Andwelé Sloerie met 1 assist en een goal die ons de nek omdraait. Godver.
echt weer Fm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |