quote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Ja, helemaal nu van basten er is.
Maarja gelukkig niet naar ajax:).
niet groot denk ik, Galatasaray wil hem, al zou ik dat dan weer erg zonde vinden. Raiola heeft het voorlopig volgens mij te druk met Zlatan.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe groot is de kans dat Assaidi blijft?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:05 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Ja, helemaal nu van basten er is.
Maarja gelukkig niet naar ajax:).
Tannane lijkt door te breken bij Heerenveen. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen dit seizoen. Door disciplinaire redenen bij Ajax, Utrecht en PSV weggestuurd.quote:Hansma wil versterkingen
Johan Hansma wil nog zo’n vier spelers naar SC Heerenveen halen. "Achterin zijn we tevreden met wat we gehaald hebben, maar op het middenveld en voorin willen we er nog wat bij. We willen werken met een selectie van 33 tot 34 man”, zei de technisch directeur voor de return tegen Rapid Boekarest.
De Friezen hebben VVV-spits Yanic Wildschut in het vizier, maar ook Oussama Assaidi maakt nog deel uit van het reisgezelschap. Met zijn verkoop komen extra financiën vrij voor aankopen. "Hij is gewoon mee en staat ingeschreven voor de Europa League.”
Meevaller
De 4-0 van vorige week was een welkome meevaller na een moeizame voorbereiding. "Het was wel lekker, dat alles op zijn plek viel. Dat gevoel had Marco (Van Basten, red) ook. Wij hebben de grootste zege van de derde ronde in de Europa League-voorronde neergezet. Dat is overigens nog geen garantie, want wij hebben het in het verleden ook nog weleens weggegeven in een uitwedstrijd in Roemenië”, waarschuwde Hansma.
Vermoedelijke opstelling SC Heerenveen: Nordfeldt, Zuiverloon, Gouweleeuw, Zomer, Raitala; Kums, De Roon, Ziyech; Van La Parra, Djuricic, Tannane. Aanvang: 20.30 uur.
De vorige directie van Hveen heeft enorm wanbeleid gevoerd. Er zijn in het seizoen 2007/08 en 2008/09 alleen maar miskopen binnengehaald. Dan spreek je over 40 miljoen aan transfergelden. En veel transfergeld is in de begroting gestoken om deze kunstmatig hoog te houden om de salarissen te kunnen betalen van al die miskopen. Om een rijtje met miskopen op te noemen met daarachter het transferbedrag:quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef alors het volgende:
Ze moesten de voorhoede verkopen omdat hun contracten afliepen en die jongens ook weg wilden.
Maar een tijdje terug is Heerenveen ook een categorie gezakt, niet zoals Feyenoord maar niet zo stabiel als vroeger. Waar al dat geld van weleer is gebleven? Ik denk de stadionuitbreiding en salarissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |