Hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en mijn ma kan ook heerlijk koken dus
Oja, en tot zo, ik kom etenquote:
Oh zo zwaar eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Doperwtjes en worteltjes door de pasta is NIET heerlijk
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagnu was het aardappels met doperwtjes en een balletje gehakt
![]()
Hebben wij hier ook geprobeerd maar dan nemen wij het niet dus is mijn ma het niet mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo zwaar eensGelukkig heb ik er m'n ouders van kunnen overtuigen dat dat apart geserveerd moet worden.
met een vrouwelijke dame o+quote:
Die ene die vroeg of je toilet ook een wc had?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een vrouwelijke dame o+
@engine geen idee :p
heh wat hetzelfe eten op vast dagen:7quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagnu was het aardappels met doperwtjes en een balletje gehakt
![]()
ELKE dinsdag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij?Gezellig zeg
Tot zo dan maar...
Ga ik naar de bbq toe
Het is niet altijd het zelfde maar ik kan op de meeste dagen wel raden wat het ongeveer is wat we dan etenquote:
nee een ander, pezu is een slet, jeweetzquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ene die vroeg of je toilet ook een wc had?
OMG! Die van jou ook al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo zwaar eensGelukkig heb ik er m'n ouders van kunnen overtuigen dat dat apart geserveerd moet worden.
wat een droevigheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is niet altijd het zelfde maar ik kan op de meeste dagen wel raden wat het ongeveer is wat we dan eten
Veel plezier dan maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een vrouwelijke dame o+
@engine geen idee :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |