Een beetje dakraam kost al 250 euro ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef .SP. het volgende:
250 incl laten plaatsen? Dat lijkt me redelijk onmogelijk....
nee nee exclusief plaatsenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef .SP. het volgende:
250 incl laten plaatsen? Dat lijkt me redelijk onmogelijk....
Voor zover ik weet is er in dit huis geen asbest meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:41 schreef svann het volgende:
Ik vind dat papierachtige spul verdacht.
Zoek voor de zekerheid even uit of het geen asbestpapier is.
Dat werd wel op een dergelijke manier toegepast.
Een vorige bewoner heeft misschien een rol van dat 'degelijke spul' van 't werk mee genomen voor thuis.
het ging razendsnel.... in nog geen 3 uurtjes was het afquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:33 schreef AnneX het volgende:
Mooie klus en snel gedaan hé ?
Het isolatieverhaal lijkt mij een heel goed idee.
Welke maat kepers etc.![]()
Heb je de zonwering aan de buitenkant toch wel gedaan ?
2x de helftquote:Op zondag 13 juni 2010 08:52 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ziet er goed uit... wat was je nou kwijt als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een bom licht erbij jaquote:Op zondag 13 juni 2010 09:04 schreef jack4ya het volgende:
Niet zo veel als wij kwijt waren mag ik hopen. Bij ons was alles afgewerkt en oude zooi afgevoerd.
@TS: geeft een hoop licht ineens he![]()
![]()
En afwerken kon nog niet echt omdat ik eerst zelf ga isoleren, daarna komt het aftimmeren wel
De zooi die overbleef was maar een klein stapeltje. De lege Velux dozen heb ik expres laten liggen om mijn eigen zooi in te doen en dan af te voeren. (afgebrokkeld piepschuim en houten latjes)
Die latjes die je nog ziet op de foto zaten òveral getimmert op de piepschuimplaten, en kon ik mooi in de dozen doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Rarekwast_ op 14-06-2010 00:48:39 ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Rarekwast_ het volgende:
[..]
2x de helft
nette prijs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
een bom licht erbij ja![]()
En afwerken kon nog niet echt omdat ik eerst zelf ga isoleren, daarna komt het aftimmeren wel
De zooi die overbleef was maar een klein stapeltje. De lege Velux dozen heb ik expres laten liggen om mijn eigen zooi in te doen en dan af te voeren. (afgebrokkeld piepschuim en houten latjes)
Die latjes die je nog ziet op de foto zaten òveral getimmert op de piepschuimplaten, en kon ik mooi in de dozen doen
en het oogt meteen anders met een paar van die ramen erin he...
ik heb afgelopen winter (winter jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef dribbel79 het volgende:
ik kick dit topic even, anders moet ik een nieuwe aanmaken:
We zoeken ook een dakvenster voor zolder...de oppervlakte van het "dak" is 131 hoog en 320 breed.
We gaan denk ik voor de GGU P04 (zie www.dakvenster.nl) van 134 breed bij 98 cm. hoog.
Ik denk en vind van mezelf dat ik vrij hendig ben, en anders heb ik wat hendige mensen op te trommelen, dus: doe ik het zelf of laat ik het doen?
En als ik de site bekijk hebben ze het over isolatieframes, waterkeringen en nog meer opties.
Is dit een must, of is het goed aandrukken van het lood voldoende?
edit: huis uit 1994, standaard pannendak, keuze voor kunststof: hekel aan schilderen.
Yep, is al gereserveerd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef TheOneAndOnly het volgende:
een reciprozaag werkt wel sneller trouwens....
als je dak constructie dat aan kan.. why not?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:37 schreef bleiblei het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om 4 dakvensters in de nok te plaatsen? 2 aan de ene kant en 2 aan de andere kant met max 1 rij pannen tussen de ramen en de nok? Lijkt mij namelijk wel vet hier voor op zolder als we daar de slaapkamer maken. Kijk je vanuit bed zo hoppetee naar de sterren.
1k per raam.. kan ergerquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:00 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, dat is wel tof. Biedt wel perspectief.
Dat electrische is wel ideaal. Vooral als je ook die uitgebreide versie pakt zodat de gordijnen dicht gaan als er zon op staat, het raam dicht gaat als het regent en de ramen op gaan als het overdag warm is en het afkoelt.
Maar goed, ik zit naar die configurator te kijken en kom op 4K uit voor 4 dakramen met die uitvoering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |