Hoezoquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onder opties is er een optie bijgekomen in hoeverre sites je huidige locatie mag achterhalen.
Bij mij staat de sterretje aan de linkerkant en ik heb geen nieuw versie 6quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:40 schreef Sander het volgende:
Sterretje zit aan de andere kant, de rest is nieuw in versie 6.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij staat de sterretje aan de linkerkant en ik heb geen nieuw versie 6...5.0.375.126
Dat zegt ie toch ook...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij staat de sterretje aan de linkerkant en ik heb geen nieuw versie 6
Hij geeft aan dat dat in de nieuwe versie is en die heb jij niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, hij zei aan de rechtenkant en ik heb dat sterretje aan de linkerkant.
Hij gebruikt een beta versie en jij niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, hij zei aan de rechtenkant en ik heb dat sterretje aan de linkerkant.
Oh sorry ..wist ik niet..bedankt !quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:43 schreef Jegorex het volgende:
Hij gebruikt een beta versie en jij niet.
Wat is erquote:
iddquote:
Dat zie ik bij mij ook ja..wat jij laat zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef -J-D- het volgende:
Tegenwoordig heb ik een andere favico bij alle websites.
[ afbeelding ]
Is dat normaal? Heb ik een update gehad of zo? Volgens Chrome heb ik wel de laatste versie.
Ik ben alleen niet gewend dat dat plaatje daar staan.
1. bijna elke programma voert hd bewerkingen uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:08 schreef Outlined het volgende:
Als je browse history erg groot is dan voert Chrome continue HD bewerkingen uit. Irritant. Verder vind ik die auto update vervelend.
Gebruik er al weer Firefox naast, zit te denken om volledig over te stappen. Ik wil zelf de controlle over mijn software houden en ik zit niet te wachten op een overspannen HD.
Tsja. Waarom moeilijk doen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:08 schreef Outlined het volgende:
Als je browse history erg groot is dan voert Chrome continue HD bewerkingen uit. Irritant. Verder vind ik die auto update vervelend.
Gebruik er al weer Firefox naast, zit te denken om volledig over te stappen. Ik wil zelf de controlle over mijn software houden en ik zit niet te wachten op een overspannen HD.
die hebben ze allang binnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso regelmatig je history weggooien, het blijft google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |