Ik wacht dit hier eerst even af.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:13 schreef royscheper het volgende:
Kunnen we niet iets regelen met mijn Wii..?
Bod genoteerd, maar vooralsnog te weinig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:19 schreef ROFLOL het volgende:
Waar op te halen? Doet het verder nog perfect en met controller/bedrading. ¤175 geboden.
Nee, tenzij je veel accesoires erbij hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:31 schreef FreeHuang het volgende:
hehe dat is toch wel zo 100 kilometers, heb je wel intresse in mijn wii? voor een ruil natuurlijk
Sorry, dan heb ik geen interesse.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef FreeHuang het volgende:
3 games +sport maar die zit bij elke wii erbij
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:03 schreef zoz het volgende:
De deal was 'wie het eerst 200 biedt krijgt hem'. Dat was Zspirit, dus aan hem verkoop ik de ps3.
Succes met het vinden van een cheap one
Koop hem gewoon nieuw voor 269 johquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:55 schreef jossethepure het volgende:
ik wil je PS3 voor 215 euro kopen, als je dat aanbod aan neemt stuur dan even een mailtje naar : josse_macman@hotmail.com . dus hopelijk krijg ik binnekort een bericht van je. Zou je misschien ook een foto van de playstation 3 kunnen sturen?
ik wil hem trouwens wel ophalen als je akoord gaat. want mijn moeder werkt in zwolle dus dan rij ik gewoon even mee. hopelijk heb je hem nog!!!.
Groet josse.
Lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef JamesMay het volgende:
Als je hem nog niet verkocht hebt heb ik interesse in je Playstation.
Ik wil hem wel ruilen tegen mijn Wii, ik heb al eerder gepost in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |