Denk niet dat dat goed komt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Huiswerk maken en masturberen tegelijk.
Mijn droom.
Ik denk niet dat ik veel aan een vibrator-pen heb, als ik die droom waar wil maken.quote:
Flikker op met die lame-ass kutmuziek van je.quote:
Er is ook nog wat anders in het leven dan vuige rockquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Flikker op met die lame-ass kutmuziek van je.
Ik luister geen vuige rock. En ik luister ook zat sentimentele muziek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is ook nog wat anders in het leven dan vuige rockEr is ook sentimentele muziek die een snaar raakt
Foto's van die taart??quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:42 schreef Sistyria het volgende:
omg ben ik nou zo lang met die taart bezig geweest?![]()
Hij is iig af!
Nu kramp in mn handen
Gezellig. Je bent hier altijd welkom.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vanaf nu wel... Iedereen haat mij in de KLB.
Nou danquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik luister geen vuige rock. En ik luister ook zat sentimentele muziek.
isset daar zo erg dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vanaf nu wel... Iedereen haat mij in de KLB.
Waar ken ik dat van?quote:
Dus ik mag best zeggen dat jij moet opflikkeren met je saaie muziek.quote:
Misschien wel, je weet het niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel aan een vibrator-pen heb, als ik die droom waar wil maken.
Ik heb natuurlijk van de vulling gesnoeptquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Foto's van die taart??
Is die lekker geworden?
neequote:
Prostaatstimulatie voor de overwinning?quote:
Ja dat weet ik, maar welke?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk van de vulling gesnoept![]()
Dat was wel lekker ondanks dat ik niet van Baileys hou.
[ afbeelding ]
Wil je die ook voor mij maken als ik jarig ben?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Sistyria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je me niet voor de gek houd..quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Sistyria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh en ik hou dus niet van voetbal, het was een opdracht
Kom je hem ook zelf halen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil je die ook voor mij maken als ik jarig ben?![]()
woowvet gemaaktquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Sistyria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je dan een hapje mee eten?quote:
Vraag het na bij de mensen van het indie topic in MUZquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar welke?
Ik vind het maar een kutnummer trouwens.
kansloos lijkt mequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen haat iedereen daar, behalve een paar die er uitsteken, die worden niet gehaat
kun je lekker in de klas komenquote:
Ja. Snorretjes tekenen op je muts, jewaids.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Snorretjes tekenen op je muts, jewaids.
Bedankt voor de update. Wij vroegen het ons ook al een tijdje af.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik weet nu eindelijk waar mijn muzieksmaak onder valt, indie dus
jammer ditquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Sistyria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kansloosquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik weet nu eindelijk waar mijn muzieksmaak onder valt, indie dus
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Prostaatstimulatie voor de overwinning?
Geen NBC taart meer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil je die ook voor mij maken als ik jarig ben?![]()
nee, je muzieksmaak beperken tot 1 genre pitjequote:
Oh. Toch maar eens beter mijn best doen om zo'n überorgasme te behalen.quote:
Ik luister ook pop en dance enzo, maar een hele tijd lang wist ik niet waar het overige onder vielquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, je muzieksmaak beperken tot 1 genre pitje_!
Jawel, twee taartenquote:
Welke pokemon?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn leven gaat er weer aan. Ik heb een GameBoy emulator en Pokemon op mijn PSP gezet.
Nostalgie is een bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moet ik je helpen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Toch maar eens beter mijn best doen om zo'n überorgasme te behalen.
Je weet hoe enorm die NBC is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, twee taarten
Normaal heb ik ook 3 smaken, of meer
Nog minder dan een maandquote:
en nu, kun je daar op geilen, ik hou van indie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister ook pop en dance enzo, maar een hele tijd lang wist ik niet waar het overige onder viel
Holy shit, drie dagen geleden duurde het nog een maand. Dat gaat snel.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Holy shit, drie dagen geleden duurde het nog een maand. Dat gaat snel.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke pokemon?Rood en zilver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zilver heb ik nog nooit gespeeld. Rood heb ik origineel.Ja. Je weet dat er genoeg mensen komen om zo'n ding op te krijgen?quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Pics van jou en Stoep.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk zie jou eerder dan dat ik Ez weer zie
Maar jullie zien elkaar toch al nooit, dus dat is niet zo'n grote prestatie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk zie jou eerder dan dat ik Ez weer zie
Biatch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rood en zilver.
Die zilver heb ik nog nooit gespeeld. Rood heb ik origineel.
[..]
Ja. Je weet dat er genoeg mensen komen om zo'n ding op te krijgen?
Naekt?quote:
Vorige week 2x.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar jullie zien elkaar toch al nooit, dus dat is niet zo'n grote prestatie.
Maakt niet uit.quote:
Ik zit genoeg in de bus/trein enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biatch.
Voor zilver mag je wel zo;n 120 uur uittrekken, om ;m uit te spelen.
Nee dat weet ik niet. Je weet dat je mij nu ten huwelijk moet vragen zodat we een goed excuus hebben voor zo;n taart?
KOMEN ZE NU NAAR LOWLANDS?! Dan is er iig iets op Lowlandsquote:
Oh. Oké. Dan voel ik mij vereerd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naekt?
[..]
Vorige week 2x.
En dat is wel een grote prestatie.
Dan doe je er alsnog wel even overquote:
voor jou zou ik Ez afzeggen hoor.quote:
Je hoeft geen seks af te zeggen voor mij hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voor jou zou ik Ez afzeggen hoor.
Pendulum is op LL.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
KOMEN ZE NU NAAR LOWLANDS?! Dan is er iig iets op Lowlands
Niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je hoeft geen seks af te zeggen voor mij hoor.
NBC?quote:
Nightmare before Christmasquote:
Trilpennen. Het had ook vibopennen moeten zijn eigenlijk.quote:
aaah okeequote:
Ohhhhquote:
Goed geluktquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef Sistyria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Damn!quote:
Jack!quote:
late reactie, maar het is handig als ik nieuwe muziek wil ontdekkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu, kun je daar op geilen, ik hou van indie?_!
whahaha vet grappigquote:
[..]
[ afbeelding ]
jij ging toch naar aerosmith? of was dat nou iets anders?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
KOMEN ZE NU NAAR LOWLANDS?! Dan is er iig iets op Lowlands
Want hij kan niet naar beide gaan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij ging toch naar aerosmith? of was dat nou iets anders?
Kan ook, maar dan gaat hij dus naar aerosmith?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want hij kan niet naar beide gaan?
aerosmith verkoopt bijinageen kaarten btw ze gaan naar een kleinere locatiequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij ging toch naar aerosmith? of was dat nou iets anders?
WIJ gaan naar Aerosmith.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan gaat hij dus naar aerosmith?
Ja, dat wilde ik zeggen, spelbrekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
aerosmith verkoopt bijinageen kaarten btw ze gaan naar een kleinere locatie
Whut?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
aerosmith verkoopt bijinageen kaarten btw ze gaan naar een kleinere locatie
ze gaan van goffert naar het gelredome xsquote:
Oke.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze gaan van goffert naar het gelredoem xs
wat een falers zijn het ookquote:
mja ze gaan nu naar gelredomequote:
Bijna al het personeel van de zwetser gaat er ook heenquote:
Dan kunnen we bij Remlove crashenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze gaan van goffert naar het gelredome xs
Ik wou net vragen hoe jullie thuis gaan komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kunnen we bij Remlove crashen
Gezellig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna al het personeel van de zwetser gaat er ook heen
bier genoegquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kunnen we bij Remlove crashen
Hj heeft vast geen HJquote:
In Nijmegen konden we bij een vriendin van m;n moeder crashen, maar dat wordt ook niks dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wou net vragen hoe jullie thuis gaan komen
Grolsch is geen bier.quote:
Hotel dan maar? Met zn 2en?quote:
quote:
quote:
Hmm succes ermeequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Nijmegen konden we bij een vriendin van m;n moeder crashen, maar dat wordt ook niks dus.
Ik vind Grolschquote:
Nijmegen en Arnhem liggen niet zo ver uit elkaar hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Nijmegen konden we bij een vriendin van m;n moeder crashen, maar dat wordt ook niks dus.
ik heb hier nog 20 flesjes grolsch staan, die zullen daar ook heel lang blijven staanquote:
Ik krijg al koppijn als ik er alleen maar aan denk.quote:
Pezu is tenminste een echte Bavaria drinkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hier nog 20 flesjes grolsch staan, die zullen daar ook heel lang blijven staan
klopt als de wibnd goed staat tuf je zo van het gelredome naar het goffertquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nijmegen en Arnhem liggen niet zo ver uit elkaar hoor
stuur maar op komt wel opquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hier nog 20 flesjes grolsch staan, die zullen daar ook heel lang blijven staan
bavaria, ben je niet wijs ofzo, dan drink ik liever waterquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pezu is tenminste een echte Bavaria drinker
Grolsch is wel echt koppijn bier ja. Krijg je gewoon al koppijn terwijl je nog aan het zuipen bent.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg al koppijn als ik er alleen maar aan denk.
de versendkosten zijn hoger dan een kratje denk ikquote:
Zo ongeveer wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt als de wibnd goed staat tuf je zo van het gelredome naar het goffert
Verwachte reactiequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bavaria, ben je niet wijs ofzo, dan drink ik liever water
geen last van eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Grolsch is wel echt koppijn bier ja. Krijg je gewoon al koppijn terwijl je nog aan het zuipen bent.
whehe dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
de versendkosten zijn hoger dan een kratje denk ik
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja![]()
[..]
Verwachte reactieEn toch snap ik het niet dat iedereen op Fok! ervan moet kotsen. Hier drinken ze niet anders.
Wanner kan ik op visite komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was eerstquote:
Mogen we niet bij jou slapen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nijmegen en Arnhem liggen niet zo ver uit elkaar hoor
ik zal eens kijken wanneer ik niet thuis benquote:
van jou moest ie het opsturen, ik ga het gewoon halenquote:
GIMMEH!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:38 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hier nog een fles van staan
Waarom bavaria, en geen euroshopper?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja![]()
[..]
Verwachte reactieEn toch snap ik het niet dat iedereen op Fok! ervan moet kotsen. Hier drinken ze niet anders.
kom maar halenquote:
ik drink met veel liefde veel soorten bier alleen grolsch en bavaria nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom bavaria, en geen euroshopper?
Verder
grolsch
heineken
HJ![]()
![]()
ikhouvanjequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verder
grolsch
heineken
HJ![]()
![]()
Trouwen? Met NBC-bruidstaart?quote:
Neuh. Neem maar mee met gothicfestquote:
Heineken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink met veel liefde veel soorten bier alleen grolsch en bavaria niet
quote:
Met hoeveel?quote:
Ik drink ook euroshopper als er niks anders isquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verder
grolsch
heineken
HJ![]()
![]()
quote:
dan issie al leeg die fles gaat er vrijdag aan voor ik naar jazz in the woods gaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh. Neem maar mee met gothicfest
[..]
Heineken?
Waarom niet in plaats van bavaria? Het is de zelfde brouwerij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik drink ook euroshopper als er niks anders isJupiler is ook goed te drinken trouwens.
2. Stoeprand en ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met hoeveel?Ik woon nog wel ietsje verder als Nijmegen hoor. 40 min. vanaf Arnhem Centraal.
[..]
Ik drink ook euroshopper als er niks anders isJupiler is ook goed te drinken trouwens.
Nieuwe kopen voor gothicfestquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan issie al leeg die fles gaat er vrijdag aan voor ik naar jazz in the woods ga
heineken is geen grolsch en ook geen bavaria dus jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh. Neem maar mee met gothicfest
[..]
Heineken?
zelfde brouwer andere batchquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom niet in plaats van bavaria? Het is de zelfde brouwerij...
Juup is nou ook niet bepaald mijn favoriet
is opzich geen slecht idee effe inzuipen voor we naar binnen gaan zal er es over nadenkenquote:
Ga je schamen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
heineken is geen grolsch en ook geen bavaria dus ja
Het begitn wel vroeg hequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
is opzich geen slecht idee effe inzuipen voor we naar binnen gaan zal er es over nadenken
ik wil heeeel graag das ich live zienquote:
mja nou en voor zuipen is het nooit te vroegquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je schamen.
[..]
Het begitn wel vroeg he
daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je schamen.
[..]
Het begitn wel vroeg he
Ik snap niet dat Bavaria zo word verafschuwt. Het heeft geen hele sterke smaak dus echt vies kun je het haast niet vinden als je andere biersoorten wel drinkt. En bier = bier, dat geldt ook voor Schultenbrau en brouwmeesterquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom niet in plaats van bavaria? Het is de zelfde brouwerij...
Juup is nou ook niet bepaald mijn favoriet
Ik vind het prima (als ik dan thuis benquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2. Stoeprand en ik.Hotel is duur.
Jupiler.Ik drink het wel, maar dat is ook alleen omdat ;t moet. Zaterdag weer.
nog nooit gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil heeeel graag das ich live zien
eindelijk weer es een keer
Echt welquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou en voor zuipen is het nooit te vroeg
Dat moet wel lukken, heb toch korting.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Bavaria zo word verafschuwt. Het heeft geen hele sterke smaak dus echt vies kun je het haast niet vinden als je andere biersoorten wel drinkt. En bier = bier, dat geldt ook voor Schultenbrau en brouwmeester![]()
[..]
Ik vind het prima (als ik dan thuis ben). Moet je alleen wel treinkaartje naar Boxmeer betalen maar dat is goedkoper als een hotel
nou ja het is na 1 uur smiddags en dan mag er gezopen worden vind ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nog nooit gezienangelspit ook niet
[..]
Echt wel
fuuuckkk ik kom er net achter dat de schoenen die ik wil kopen ALWEER duurder zijn gewordenZijn nu 103,-
je moet drinken wanneer je dorst hebtquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja het is na 1 uur smiddags en dan mag er gezopen worden vind ik
Das Ich heb ik in 2004 voor et laatst gezien
103 euro?
wat voor schoenen wil je dan?
haha okequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, heb toch korting.
leuk johquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
zondag naar oomph!
Ohja en morgenavond diploma ophalen
Demonia concord. Ze waren eerst maar 80,-quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja het is na 1 uur smiddags en dan mag er gezopen worden vind ik
Das Ich heb ik in 2004 voor et laatst gezien
103 euro?
wat voor schoenen wil je dan?
kut griekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Demonia concord. Ze waren eerst maar 80,-![]()
Op de demoniasite staan ze voor 83 pond.
oooeww nice is trouwens niet duur voor dat bedrag had hoger verwachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Demonia concord. Ze waren eerst maar 80,-![]()
Op de demoniasite staan ze voor 83 pond.
nooit geweest weet niet of er een beetje goed geluid isquote:
Eerst Stoep vragen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha okeNou als je serieus interesse hebt stuur je maar een keer een berichtje. Dan kan ik het thuis vragen enzo (
).
|Ik vind melkweg goed te doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
nooit geweest weet niet of er een beetje goed geluid is
Je hoeft geen bier te drinken hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2. Stoeprand en ik.Hotel is duur.
Jupiler.Ik drink het wel, maar dat is ook alleen omdat ;t moet. Zaterdag weer.
quote:
Ze waren eerst 80,-, nu 103,-quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooeww nice is trouwens niet duur voor dat bedrag had hoger verwacht
HMH wat ik zo ervaren heb heeft wel een goed geluid hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
|Ik vind melkweg goed te doen
Het is geen HMH
mja en als je al niet zoveel te besteden hebt dan word het wel duur jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ze waren eerst 80,-, nu 103,-En dan komen er nog verzendkosten bovenop.
Ik vind van welquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
HMH wat ik zo ervaren heb heeft wel een goed geluid hoor
nog een keerquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ze waren eerst 80,-, nu 103,-En dan komen er nog verzendkosten bovenop.
hoe bedoel je dat de HMH goed geluid heeft?quote:
Jawel, concertenquote:
Hebben ze daar demonia;s?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:01 schreef PeZu het volgende:
dw gewoon bij shoebuy.com bestellen, dat kan een hoop schelen
Nee neitquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
HMH wat ik zo ervaren heb heeft wel een goed geluid hoor
Sowieso omdat ik niet al mn geld gekregen heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en als je al niet zoveel te besteden hebt dan word het wel duur ja
HMH heeft een fijne acoustic ja maar verder vind ik het sfeerloos.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
hoe bedoel je dat de HMH goed geluid heeft?
damn ik mis de goudvishal
was een klein zaaltje maar oowzo gezellig
veel black metal en altijd goed geluid
dat zuigt nog veel meer inddquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso omdat ik niet al mn geld gekregen heb.
ja hoor,quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, concerten
[..]
Hebben ze daar demonia;s?
sfeerloos is het zeker wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HMH heeft een fijne acoustic ja maar verder vind ik het sfeerloos.
Paradiso en Melkweg zijn toch meer favoriet
WOOOT!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoor,
http://www.shoebuy.com/demonia-concord-108/241128/516710
prijs is in dollars dus in euro's nog wat lager, en geen verzendkosten
Binnen nu en een paar minuten heb ik een PM met dat linkje, en de tekst "GEEF MIJ!"quote:
vroegah hield ik van hardcorequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
sfeerloos is het zeker wel ja
echt je had vroegah naar de goudvishal moeten gaan in arnhem
daar heb ik zoveel bands gezien
altijd gezellig
randquote:
die tijd heb ik ook gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroegah hield ik van hardcoreen was ik meer van de trance techno en mysteryland en sensation enzow
Ik heb je net verteld dat ik geld heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnen nu en een paar minuten heb ik een PM met dat linkje, en de tekst "GEEF MIJ!"
goed hehquote:
sommige nummers blijven geniaal jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
die tijd heb ik ook gehad
luister het nog steeds wel af en toe
Jij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroegah hield ik van hardcoreen was ik meer van de trance techno en mysteryland en sensation enzow
quote:
jaaa echt wel vooral de ouwe thunderdomes heb ik fijne herinneringen aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sommige nummers blijven geniaal ja
that sucksquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef Panda72 het volgende:
nog 50 minuten en dan mag ik naar huis. Ik heb helemaal geen zin meer. Nog 12 dagen werken en dan heb ik lekker vakantie.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je me ook nog even vertellen welke schoenmaat ik heb?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=16814quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sommige nummers blijven geniaal ja
Nee die niet.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnen nu en een paar minuten heb ik een PM met dat linkje, en de tekst "GEEF MIJ!"
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=16814
een van mijn favos
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee die niet.
Maar ik snap het schoenmatensysteem in amerika niet.
volgens mij hebi k 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik kan volgende maand niet eens bier drinken bij concert want bobquote:
quote:[..]
Hebben ze daar demonia;s?
whehehe dankequote:
heh watquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan volgende maand niet eens bier drinken bij concert want bob
Of ik moet een slaapplaats voor mij en mn zusje vinden in amsterdam eo
[..]
had jij ook aussie enzo?quote:
ff eentje zoekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa echt wel vooral de ouwe thunderdomes heb ik fijne herinneringen aan
concert in amsterdam, ga erheen met mn zusje die moet ik eerst ophalen in rotterdam en na het concert weer thuisbrengen. Weet nog niet of ik dan bij zus blijf slapen of door rij naar huisquote:
Ik welquote:
Lees ik omstreken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan volgende maand niet eens bier drinken bij concert want bob
Of ik moet een slaapplaats voor mij en mn zusje vinden in amsterdam eo
[..]
Ik ookquote:
happy is grappig vooral als je dronken bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
tis meer een beetje happy hardcore
Deze cd is geweldig
picsquote:
grinnik vet joh had ik heul niet van jou verwachtquote:
je onderste quotequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
concert in amsterdam, ga erheen met mn zusje die moet ik eerst ophalen in rotterdam en na het concert weer thuisbrengen. Weet nog niet of ik dan bij zus blijf slapen of door rij naar huis
Sorry schat ik neem aan dat jij niet wil dat je ballen eraf worden gebeten en ik ben bang voor dw met strijkijzerquote:
Nee partypics komen niet op fokquote:
Had gewoon de quote van DW in 2en gedeeldquote:
whehehe had jou wel es in een aussie willen zienquote:
haal dat dan weg, luiaardquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had gewoon de quote van DW in 2en gedeeld
Heb je hem weleens aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook
En nu weer, thnx to Huppelman.
je wordt volwassen hequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
grinnik vet joh had ik heul niet van jou verwacht
hoe ben je dan in alternatieve muziek beland?
Wat ben jij dan allemaal van plan dat dat gaat gebeuren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry schat ik neem aan dat jij niet wil dat je ballen eraf worden gebeten en ik ben bang voor dw met strijkijzer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe had jou wel es in een aussie willen zien
die kregen zijn best nog wel duur je betaalt zo 200 euro voor een setje
quote:
Helemaal niks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat ben jij dan allemaal van plan dat dat gaat gebeuren?
ik alle muziekstromingen is wel wat moois te vindenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je wordt volwassen he![]()
Dat gabberbeuren was meer in de tijd dat op de Mavo zat... en nog een beetje daarna.
Toen ik bij de free record shop ging werken draaide ik veel dance, dat kon toen nog want stond vaak in mijn eentje en weinig bezoekers.
En ja dan kom je in een grotere winkel terecht met meer mensen en meer muzieksmaakjes en zo is die ommekeer ontstaan
Maar ik vind het soms nog steeds leuk hoorik vind veel muzieksoorten leuk (behalve klassiek dat vind ik echt bagger
)
Klassiek kan ook prachtig zijn hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gabberbeuren was meer in de tijd dat op de Mavo zat... en nog een beetje daarna.
Toen ik bij de free record shop ging werken draaide ik veel dance, dat kon toen nog want stond vaak in mijn eentje en weinig bezoekers.
En ja dan kom je in een grotere winkel terecht met meer mensen en meer muzieksmaakjes en zo is die ommekeer ontstaan
Maar ik vind het soms nog steeds leuk hoorik vind veel muzieksoorten leuk (behalve klassiek dat vind ik echt bagger
)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
Wisten jullie dat pauwen kunnen vliegen?
klassiek hangt ervanaf moet ik wel voor in de stemming zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
)
ja dan krijg ik eindelijk mijn kado, wat lief dat je daar aan denktquote:
doeiquote:
dat is leuk fotos van vroegahquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wrom dat nou weer? En ja alles is duur tegenwoordig
patat & kerrie kruidenquote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan krijg ik eindelijk mijn kado, wat lief dat je daar aan denkt
quote:
dat zal ie vast snel wordenquote:
Nee hij wordt ziek als ie geen peuk krijgtquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zal ie vast snel worden![]()
die ouders zijn echt domme beesten
nee je hebt gelijk roken voor een peuter is geweldig voor zijn gezondheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij wordt ziek als ie geen peuk krijgt
Lekkerquote:
moet ie naar rehabquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij wordt ziek als ie geen peuk krijgt
nee, zijn "ouders" moeten gewoon er wat aan doenquote:
dat ook maar hij zal moeten afkickenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, zijn "ouders" moeten gewoon er wat aan doen![]()
het is gvd een kind van 2
dat staat toch in dat bericht pitjequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk roken voor een peuter is geweldig voor zijn gezondheid
Thijs kan nog niet zeggen dat 'ie misselijk is hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ze moeten die ouder gvd kickenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat staat toch in dat bericht pitje
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kan nog niet zeggen dat 'ie misselijk is hoor
het is echt heel triest ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
leer begrijpend lezen danquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze moeten die ouder gvd kicken![]()
[..]
wees duidelijk dan
Dit gaat helaas veel verder dan triestquote:
en dan vraag ik me af of het wel goed is als Thijs 3 stukken mandarijn tegelijk in zijn mond proptquote:
Volgens mij is hij ook niet echt pas net 2 geworden...hij is al ietsiepietsie groter dan Thijsquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leer begrijpend lezen dan
[..]
Dit gaat helaas veel verder dan triest
Heb je het filmpje bekeken? Dat kind zit hartstikke trots te doen met die peuk
kan ik bestquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leer begrijpend lezen dan
[..]
Dit gaat helaas veel verder dan triest
Heb je het filmpje bekeken? Dat kind zit hartstikke trots te doen met die peuk
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan vraag ik me af of het wel goed is als Thijs 3 stukken mandarijn tegelijk in zijn mond propt
Whahahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan vraag ik me af of het wel goed is als Thijs 3 stukken mandarijn tegelijk in zijn mond propt
Ghihi, nou, zijn kleren welquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik best![]()
er wordt btw in jet filmpje maar een klein stukje geloopt![]()
[..]
straks wordt ie oranje
Dan nog, begon met roken toen hij 18 maanden was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook niet echt pas net 2 geworden...hij is al ietsiepietsie groter dan Thijs![]()
Ik word gewoon misselijk als ik er naar kijk
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha
Snap niet dat je je daar zorgen om maakt![]()
Zei zij grappend
Ja, dat is echt ziek...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog, begon met roken toen hij 18 maanden was.
En dan te bedenken dat mijn zoon al minstens 8 jaar tegen mij zegt dat ik moet stoppen met roken
Als het goed is leert hij ervan en neemt hij een keer erna niet zo'n grote hap. Doet hij het vaker dan is het raadzaam om er voor te zorgen dat er altijd iemand in de buurt is als hij iets eet. Dus niet met een koekje ofzo rond laten lopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is ook niet echt waar he
![]()
(hoewel af en toe, als hij staat te kokhalzen omdat te grote hap....)
Wat bezielt zo iemandquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ziek...
En tsja, gelijk heeft 'ie
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is leert hij ervan en neemt hij een keer erna niet zo'n grote hap. Doet hij het vaker dan is het raadzaam om er voor te zorgen dat er altijd iemand in de buurt is als hij iets eet. Dus niet met een koekje ofzo rond laten lopen.
[..]
Wat bezielt zo iemand
Hij is zo wijs
Misschien wil hij je daar mee laten zien hoe grote mond hij heeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net was het ongeveer de 300e keer dat hij dat deed, maar hij doet het alleen met mandarijn
BBQ weer, mijn vriendquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:17 schreef PeZu het volgende:
crap, moest haasten vd trein, moeilijk veel honger en dan gaat er naast je iemand wok to go eten
het regent gvd de gvd :[quote:
ja nu ga ik zo natuurlijk snel wat slechts halen tijdens het overstapt omdat ik rammelquote:
waar ga je eigenlijk heen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nu ga ik zo natuurlijk snel wat slechts halen tijdens het overstapt omdat ik rammel
bbq staat al aanquote:
blij toe, gisteren was ik vrij, vandaag nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
Het zou eigenlijk gister de hele dag al regenen, en toen bleef het heerlijke weer! Stelletje...stelletje!
Ik kan de kipburger aanbevelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nu ga ik zo natuurlijk snel wat slechts halen tijdens het overstapt omdat ik rammel
Hier zou ik het ook wel kunnen doen maar mijn ma had al wat gekooktquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
bbq staat al aanIk laat m'n bbq niet door een beetje regen verpesten. Afdakje erboven en bakken maar.
jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar ga je eigenlijk heen?
spannende date?
Ja het is ook zoiets om dat meteen weg te kiepen en te gaan bbq'enquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier zou ik het ook wel kunnen doen maar mijn ma had al wat gekookt
durum doner ftw! !quote:
Dat vind ik ook en mijn ma kan ook heerlijk koken dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja het is ook zoiets om dat meteen weg te kiepen en te gaan bbq'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |