Denk niet dat dat goed komt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Huiswerk maken en masturberen tegelijk.
Mijn droom.
Ik denk niet dat ik veel aan een vibrator-pen heb, als ik die droom waar wil maken.quote:
Flikker op met die lame-ass kutmuziek van je.quote:
Er is ook nog wat anders in het leven dan vuige rockquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Flikker op met die lame-ass kutmuziek van je.
Ik luister geen vuige rock. En ik luister ook zat sentimentele muziek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is ook nog wat anders in het leven dan vuige rockEr is ook sentimentele muziek die een snaar raakt
Foto's van die taart??quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:42 schreef Sistyria het volgende:
omg ben ik nou zo lang met die taart bezig geweest?![]()
Hij is iig af!
Nu kramp in mn handen
Gezellig. Je bent hier altijd welkom.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vanaf nu wel... Iedereen haat mij in de KLB.
Nou danquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik luister geen vuige rock. En ik luister ook zat sentimentele muziek.
isset daar zo erg dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vanaf nu wel... Iedereen haat mij in de KLB.
Waar ken ik dat van?quote:
Dus ik mag best zeggen dat jij moet opflikkeren met je saaie muziek.quote:
Misschien wel, je weet het niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel aan een vibrator-pen heb, als ik die droom waar wil maken.
Ik heb natuurlijk van de vulling gesnoeptquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Foto's van die taart??
Is die lekker geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |