quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
TS kan er duidelijk niet mee om gaan.
Jij springt een gat in de lucht omdat het je weer 100 euro gaat kostenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
TS kan er duidelijk niet mee om gaan.
Ik dacht dat jullie wel die wel achterwege zouden latenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef Salamando het volgende:
TS kan niet met PC's omgaan
tevens hoax want topic gepost
Je mag best een leninkje bij me afsluiten hoor. PM me maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Natrium het volgende:
[..]
Jij springt een gat in de lucht omdat het je weer 100 euro gaat kosten?
Sorry, ik was vergeten dat ik het tegen de 'elite' van KLB had die natuurlijk in de miljoenen zwemmen
Wat een fanatstisch kankerideequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef merciless het volgende:
Gewoon een nieuwe kopen, dan zijn de reparaties ook niet duur.
Nee, ik fix zelf m'n pc's.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Natrium het volgende:
[..]
Jij springt een gat in de lucht omdat het je weer 100 euro gaat kosten?
Sorry, ik was vergeten dat ik het tegen de 'elite' van KLB had die natuurlijk in de miljoenen zwemmen
Ik zeg niet dat ik het geld niet heb, maar ik doe er liever iets leukers meequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Je mag best een leninkje bij me afsluiten hoor. PM me maar.
Valt nog mee normaal is dat 50 tot 70 eutjesquote:tientallen euro's omdat die homo's bij de winkel weer 20 euro per uur vragen ofzo![]()
Vertel jij dan maar even waarom m'n computer van die random shutdown geluidjes maakt (die laatste 'switch' die je hoort) terwijl 'ie aanstaat, en ook waarom de installatie van windows 7 vastloopt bij het "Starting up installation".quote:
Wil je nou dat je PC gefixed wordt of wat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:35 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het geld niet heb, maar ik doe er liever iets leukers mee
PC's zouden gewoon niet stuk moeten gaan.;(quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil je nou dat je PC gefixed wordt of wat?
+ nog de kosten voor nieuwe onderdelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:37 schreef afro het volgende:
[..]
Valt nog mee normaal is dat 50 tot 70 eutjes
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Natrium het volgende:
[..]
PC's zouden gewoon niet stuk moeten gaan.;(
Dat soort PC's bestaan ook; Macs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Natrium het volgende:
[..]
PC's zouden gewoon niet stuk moeten gaan.;(
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |